• 8 tieners hebben zich opgegeven om met random mensen naar ibiza te gaan en daar dan met zijn allen in een huisje te zitten. Als ze met het vliegtuig naar Ibiza vertrekken, vliegen ze allemaal 1e klas en sommigen mensen ontmoeten elkaar dus al. Dan gebeurd er iets vreselijks. Het vliegtuig chrasht en iedereen is in paniek. Ze redden de chrash en ze komen aan op een onbewoond eiland en niet op Ibiza. Ze hebben alleen hun koffers/tassen om mee te overleven en daarmee zullen ze het moeten doen. Hoe zal deze reis vergaan? En word het toch nog leuk?

    Rollen:
    4 meiden:-
    -DanceBabeA-Jenna/Jen/Jennie Laponder
    -xkimx124- Chloe Jolie Eberson
    -Eluveitie-Melany/Mel O'Connor
    -iSlytherin-Alice Heather Hills

    4 jongens:
    -Eluveitie- Michael Jonathan Grey
    -Nyan- Alexander Elias Rdigues
    -iSlytherin- Dylan James Parker
    -xkimx124-Mark Andrew Grand
    -Nyan-Ryan Olivier Goldberg

    Op=op!
    Zelf speel ik een dames rol.

    Wat je moet invullen:
    Naam[eventueel bijnaam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter/Eigenschappen:
    Extra:
    Waarschuwen als RPG begint: Ja/Nee

    De regels zijn:
    Je moet wel actief bezig zijn met de RPG en je moet ook leestekens gebruiken zoals: Hoofdletters, komma's, punten enz. Er mogen relaties ontstaan en de mensen mogen niet ouder dan 18 zijn.

    Veel succes! xoxo

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 22:37 ]


    :dp

    Good :D


    :dp

    Thanks toetie

    Naam: Alice Heather Hills
    Bijnaam: Ally
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Alice is een klein meisje van rond de 1.65. Ze heeft blonde haren en een tattoo met: Love, op haar enkel. Ze heeft goudbruine ogen.
    http://weheartit.com/entry/47605151/via/xBraxford
    Karakter: Alice is een lief meisje maar kan heel moeilijk meisje zijn. Ze heeft moeite met mensen vertrouwen en heeft beide ouders verloren. Alice is een sportief meisje en ze is heel goed in surfen. Op het eiland word ze gezien als leidster.
    Extra: Alice is heel veel veranderd door de jaren heen.
    Melden: ALREADY JOINIIINGG (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 16:55 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    thankyouu<3


    :dp

    Komt het nieuwe topic nog?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    maar met de neiuwe mensen meoten we nog ff wahcten want evuleitie heeeft nog niemand ingevult


    :dp

    Naam: Melany 'Mel' O'Connor
    Leeftijd:16
    Uiterlijk:


    Karakter/Eigenschappen: Melany is een onzeker meisje dat alles probeert te verbergen met een glimlach. Ze doet er alles aan om kalm en rustig te zijn en dat lukt haar vaak ook. Niemand weet van haar geheimen en zorgen.
    Extra: Ze heeft piercings in haar oren. Zoals dit:


    En vaak een ringetje door haar neusvleugel zoals dit:


    Waarschuwen als RPG begint: Ik doe al mee c:


    26 - 02 - '16

    Mensen, topic 2 is alweer vol, dus als ikop de pc zit start ik topic 3 x


    :dp

    Oepsie,,, ik heb het topic 2 genoemd...maar het is topic 3 hoor hahahahah


    :dp

    Hallowies :'D Dus Nyan...Je wou nog een rol aanmaken?


    :dp

    Jup dus mag ik nog een jongen reserveren ;3 ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yaay :D Ik hou van jongens haha tuurlijk mag dat!


    :dp

    Naam[eventueel bijnaam]: Ryan Olivier Goldberg
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Rayn heeft donkerbruin/zwart haar en lichtbruine ogen. Hij heeft een lichtgetinte huidskleur en is redelijk gespierd en hij is 1m82 lang
    Karakter/Eigenschappen:Ryan is een erg energieke nieuwsgierige en aardige jongen,hij houd af en toe wel van een flirt,maar gaat niet met het eerste het beste meisje het bed in.Rayn kan soms wel grof zijn en houd er niet van als iemand hem ongelijk heeft over iets.Rayn is ook net afgestudeerd aan de pilooten school,aangezien zijn vader de directeur is van die school,mocht Rayn vervroegd aan zijn studies beginnen en is hij 1 van de jongste piloten van Ibiza.
    Extra: Rayn had zijn eerste vliegtuig rit ,toen hij neerstorte op het eiland ,maar er was duidelijk iets mis met het toestel.Er had iemand zijn vliegtuig gesaboteerd om van hem af te komen ,maar nog steeds is de vraag,wie dat gedaan heeft.
    en Rayn heeft een tweeling broer,die erg jaloers op hem is.
    Waarschuwen als RPG begint: Ja/Nee
    ik doe al mee :3

    zo ^^ vind je hem goed ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Perfect :'D ik zet je erbij... En hoe gaan we hem ontmoeten?


    :dp