• Ik ben vandaag met Mitchell in Rotterdam naar de Hobbit geweest, echt een geweldige film, maar dat is nog niet eens het beste van vandaag. Ja, dat is overtroffen, wat toch wel moeilijk is. Hoewel ik nu toch nog niet weet of ik het wel zo geweldig vind.
    Toen ik thuis kwam, lag er voor mijn zusje namelijk een groot pakje onder de kerstboom, mijn broer heeft voor kerstman gespeeld. Nou, wij openmaken en er zat verdomme gewoon een nieuwe laptop voor ons in! Hij wilde ons een nieuwe boost geven en onze oude laptops zijn ondertussen al zes jaar oud en werken maar half. Echt superlief, maar er staat dus windows acht op. Sommige vinden het geweldig, maar het is prut. Allerlei prut erop. Windows live onmogelijk te installeren, gelukkig heb ik Mitchell haha. Nou, het liefst wil ik terug naar Windows XP.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 0:19 ]


    Your make-up is terrible

    Sting schreef:
    De Hobbit is zo tof! Jammer dat 3D echt prut is, maar nog steeds een prachtige film. Ik was echt verbaast omdat ze er dingen extra bij hadden gedaan, ipv weg te laten, zoals ze normaal bij boekverfilmingen doen. Maar dat is eigenlijk ook wel logisch omdat ze van een dun boekje drie films maken :W

    Nou, zonder 3D was het prut geweest, met is het juist leuk. Er word echt gebruik gemaakt van 3D.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hij was 3D niet prut maar juist leuk.

    Ik krijg altijd hoofdpijn halverwege, en het voegt wat mij betreft niet echt iets toe. Dus prut :W
    In de buurt werd hij niet eens uitgezonden in 2D, wat echt rot was want mijn vader kan niet eens 3D zien.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oromis schreef:
    (...)
    Nou, zonder 3D was het prut geweest, met is het juist leuk. Er word echt gebruik gemaakt van 3D.

    Da's mijn mening toch. Met vind ik het prut.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    (...)
    Da's mijn mening toch. Met vind ik het prut.

    Goed, maar kijk die film eens 2D. Ik heb trailers gezien in 2D ook waar dingen vielen en in 3D is dat toch veel beter en mooier.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Nou, zonder 3D was het prut geweest, met is het juist leuk. Er word echt gebruik gemaakt van 3D.
    Ik vind 3D ook niet super, dat neemt de mooie kwaliteit van de film weg. Ik ben blij dat ik hem in 2D zag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oromis schreef:
    (...)
    Nou, zonder 3D was het prut geweest, met is het juist leuk. Er word echt gebruik gemaakt van 3D.


    3D is een gimmick. Het voegt weinig toe, en beweren dat een film prut is of niet afhankelijk van 3D vind ik nogal onzin. De hobbit zou niet slecht zijn in 3D, net zomin als andere goede 2D films slecht zouden worden.
    Andersom zie ik films als strippers vs werewolves nog niet geweldig worden in 3D.


    quidquid excusatio prandium pro

    Amortentiae schreef:
    (...)Ik vind 3D ook niet super, dat neemt de mooie kwaliteit van de film weg. Ik ben blij dat ik hem in 2D zag.


    Dat dacht ik ook altijd, meestal voegt het ook gewoon niets toe. Ik heb best wat films in 3D gezien en meestal is het toch flink teleurstellend. Bij deze was dat gewoon niet zo, het voegde voor de verandering eens iets toe.


    Your make-up is terrible

    RainbowDash schreef:
    (...)

    3D is een gimmick. Het voegt weinig toe, en beweren dat een film prut is of niet afhankelijk van 3D vind ik nogal onzin. De hobbit zou niet slecht zijn in 3D, net zomin als andere goede 2D films slecht zouden worden.
    Andersom zie ik films als strippers vs werewolves nog niet geweldig worden in 3D.

    Goed, The Hobbit was ook goed geweest in 2D, dat zeker. Maar met 3D was het toch net iets beter. Als de camera draaide voelde het voor mij alsof ik mee draaide, als er iets viel leek het echt op je af te komen. Als iemand het scherm, rechts onderin, binnen liep leek het net alsof die kerel langs je heen liep. Allemaal dat soort dingen, het maakte het echt beter in mijn beleving.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Goed, The Hobbit was ook goed geweest in 2D, dat zeker. Maar met 3D was het toch net iets beter. Als de camera draaide voelde het voor mij alsof ik mee draaide, als er iets viel leek het echt op je af te komen. Als iemand het scherm, rechts onderin, binnen liep leek het net alsof die kerel langs je heen liep. Allemaal dat soort dingen, het maakte het echt beter in mijn beleving.


    Meh, ik vind 3D echt irritant. De voorgrond wordt juist ontzettend onscherp als de camera draait en voor mij voegt het gewoon niet zoveel toe (en het kost nog meer ook, goddamnit). Daarbij kreeg ik echt hoofdpijn van die ondertiteling in 3D, dus ik stopte maar met lezen. In mijn bios hadden ze geen 2D versie, helaas.
    Vond het een goede film, heel mooi gemaakt. Toch was het minder dan ik verwachtte, ik weet niet. Het was voor mij alsof die drie uur ook wel in twee uur had kunnen worden gepropt, het werd me wat langdradig. LOTR doet me qua verhaal meer.


    i put the fun in funeral

    Ik krijg hoofdpijn van 3D. Ik vond hem in 2D helemaal geweldig!
    3D kan misschien een meerwaarde zijn, maar als het een goeie film is, is die zowel goed in 2D als in 3D.
    Leuk cadeau, trouwens!


    The pen is the tongue of the mind