• Ik ben vandaag met Mitchell in Rotterdam naar de Hobbit geweest, echt een geweldige film, maar dat is nog niet eens het beste van vandaag. Ja, dat is overtroffen, wat toch wel moeilijk is. Hoewel ik nu toch nog niet weet of ik het wel zo geweldig vind.
    Toen ik thuis kwam, lag er voor mijn zusje namelijk een groot pakje onder de kerstboom, mijn broer heeft voor kerstman gespeeld. Nou, wij openmaken en er zat verdomme gewoon een nieuwe laptop voor ons in! Hij wilde ons een nieuwe boost geven en onze oude laptops zijn ondertussen al zes jaar oud en werken maar half. Echt superlief, maar er staat dus windows acht op. Sommige vinden het geweldig, maar het is prut. Allerlei prut erop. Windows live onmogelijk te installeren, gelukkig heb ik Mitchell haha. Nou, het liefst wil ik terug naar Windows XP.

    [ bericht aangepast op 29 dec 2012 - 0:19 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil ook naar die film, maar ik heb de tijd niet.>,<


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb ook windows 8 erop staan en bij mij doet alles het, het werkt heerlijk veel beter dan windows 7 wat ik eerst had en ik kan wel gewoon op windows live, mijn vader is heel goed in dit soort dingen. maar no worries, msn word toch Skype:)
    msn?
    tenminste windows live is toch msn ?ik voel me nu echt dom:$


    If you can dream it, you can do it&#10084;&#65039;

    Ha, ik ga vandaag naar de Hobbit in Amsterdam. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik ben blij met Windows 7. :Y)
    Ik wil de Hobbit ook graag gaan zien, maar aangezien ik gisteren nog naar de bios ben geweest (Life of Pi gezien, geweldige film trouwens) gaat het er waarschijnlijk niet snel van komen.

    Befree schreef:
    Ik heb ook windows 8 erop staan en bij mij doet alles het, het werkt heerlijk veel beter dan windows 7 wat ik eerst had en ik kan wel gewoon op windows live, mijn vader is heel goed in dit soort dingen. maar no worries, msn word toch Skype:)
    msn?
    tenminste windows live is toch msn ?ik voel me nu echt dom:$


    Ja, dat is ook zo haha. Vroeger heette het gewoon MSN.


    Your make-up is terrible

    Wiarda schreef:
    Ha, ik ga vandaag naar de Hobbit in Amsterdam. ^^

    Heeeel veel plezier (hoewel je dat wel zult hebben) :Y) Ik raad je btw. 3D echt aan. Ik keek gisteren de "Graham Norton Show" en daar kwam een stukje van The Hobbit in zonder, ofcourse, 3D. Het was echt saai om het zo te zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Grimm schreef:
    Ik ben blij met Windows 7. :Y)
    Ik wil de Hobbit ook graag gaan zien, maar aangezien ik gisteren nog naar de bios ben geweest (Life of Pi gezien, geweldige film trouwens) gaat het er waarschijnlijk niet snel van komen.

    Ik heb echt liever W7. Ik heb Nikki met W8 zien kloten en ik werd er gewoon chagrijnig van, omdat alles zo moeilijk meewerkt en shit verstopt zit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik heb echt liever W7. Ik heb Nikki met W8 zien kloten en ik werd er gewoon chagrijnig van, omdat alles zo moeilijk meewerkt en shit verstopt zit.


    Windows 7 is sowieso beter vind ik.


    26 - 02 - '16

    Ik ga naar The hobbit vanavond. ;D
    En is Windows 8 niet nog steeds in beta ofzo? Ik moet het in ieder geval niet hebben. De pc's van de aldi zijn nu ook met Windows 8 gelukkig is de mijne nog met 7.
    Maar echt wel gek dat jullie beiden een laptop kregen. Wat lief van je broer zeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oromis schreef:
    (...)
    Heeeel veel plezier (hoewel je dat wel zult hebben) :Y) Ik raad je btw. 3D echt aan. Ik keek gisteren de "Graham Norton Show" en daar kwam een stukje van The Hobbit in zonder, ofcourse, 3D. Het was echt saai om het zo te zien.

    Dank je wel. ^^ Ik weet niet precies wat mijn vader gereserveerd heeft, maar ik hoop ook echt heel erg dat het de 3D-versie is. :'D
    Ben er inmiddels geweest, het bleek een IMAX 3D versie te zijn, of zoiets. x) Zag er wel ontzettend gaaf uit!

    [ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 11:12 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Amortentiae schreef:
    Ik ga naar The hobbit vanavond. ;D
    En is Windows 8 niet nog steeds in beta ofzo? Ik moet het in ieder geval niet hebben. De pc's van de aldi zijn nu ook met Windows 8 gelukkig is de mijne nog met 7.
    Maar echt wel gek dat jullie beiden een laptop kregen. Wat lief van je broer zeg.

    Beta? Lol? Hij is gewoon officieel released hoor ;p

    En Windows 7 is inderdaad veel beter, hoewel ik nog steeds meer van Windows Xp hou.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Beta? Lol? Hij is gewoon officieel released hoor ;p

    En Windows 7 is inderdaad veel beter, hoewel ik nog steeds meer van Windows Xp hou.
    Mijn excuses, ik hou dat allemaal niet bij. Ik weet in ieder geval dat het slecht is en veel crasht. Ik moet het dus niet. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oehh, de Hobbit is geweldig! Blij dat je hem eindelijk gezien hebt (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    De Hobbit is zo tof! Jammer dat 3D echt prut is, maar nog steeds een prachtige film. Ik was echt verbaast omdat ze er dingen extra bij hadden gedaan, ipv weg te laten, zoals ze normaal bij boekverfilmingen doen. Maar dat is eigenlijk ook wel logisch omdat ze van een dun boekje drie films maken :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sting schreef:
    De Hobbit is zo tof! Jammer dat 3D echt prut is, maar nog steeds een prachtige film. Ik was echt verbaast omdat ze er dingen extra bij hadden gedaan, ipv weg te laten, zoals ze normaal bij boekverfilmingen doen. Maar dat is eigenlijk ook wel logisch omdat ze van een dun boekje drie films maken :W


    Hij was 3D niet prut maar juist leuk.


    Your make-up is terrible