• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

    Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

    Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

    Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh


    Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig


    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Bevallen is verschrikkelijk. Hoe erg moet het zijn om te bevallen van acht puppie's?]


    •*• Lululu •*•

    Zayn Javadd Malik

    'Iets wat jij niet kent, en waar jij ook met geen vinger aan zal komen, Niall James Horan' grijnsde ik. Na nog even alles bereiden, was het klaar en ik legde de twee driehoeken op een bord. 'Een heerlijk Indisch gerecht' grinnikte ik naar Niall en ik plofte op de bank neer, kijkend naar de puppy's. 'Ze zien er allemaal zo vertederd uit' mompelde ik glimlachend. Ik zette de tv aan, waarbij ik hem op een willekeurige zender zette. Net toen ik een hap wilde nemen, zag ik een foto van gister met mij en Sonny. Daarna een foto van die keer dat ik Hatchi naar Perrie bracht. Zayn Malik gaat vreemd. Stond er. Mijn mond zakte open en het eten viel op mijn bord.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Geen idee. Iniedergeval beter dan van een baby >_<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis Tomlinson.
    Ik grinnikte toen Harry een dropje opraapte van de grond en schudde direct mijn hoofd. 'Niet waar,' pruilde ik, waarna ik het eerste volgende dropje in zijn krullen gooide en die ook nog bleef hangen... Een vrolijke lach verliet mijn mond. Harry duwde de dvd in de dvd-speler en al die tijd bleef het dropje zitten. Pas toen hij bij mij in zijn bed kwam te liggen viel die eruit, lachend stak ik hem in mijn mond. Ik murmelde zachtjes wat na Harry's lieve woorden en nestelde mezelf tegen hem aan. 'Jij bent veeeeeeel en veeeeeeeel knapper dan mij.' Giechelde ik overdreven.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik grinnikte even en pakte ook wat dropjes. "Weet ik." Grijnsde ik na Louis zijn worden maar schudden daarna lachend mijn hoofd. "Grapje." Giechelde ik snel en kietelde met mijn tenen langs Louis zijn voet, terwijl ik een dropje in mijn mond stak en weer naar de tv keek. Nog even en ik kon hem uit mijn hoofd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ Doe anders maar dat Liam thuis is :3]


    •*• Lululu •*•

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een geluidje maar reageerde verder niet op zijn woorden, ik sloeg mijn armen tevreden om zijn middel heen en keek genietend naar Peter Pan. Ik voelden Harry's tenen langs mijn voet, maar deed net alsof ik het niet voelden en bleef gewoon lief als een klein kindje door naar de tv kijken. Ik sloeg mijn linkerbeen over zijn been heen en verstrengelde zo onze benen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Langzaam werkte ik de dropjes naar binnen en keek ik naar het scherm. Louis verstrengelde onze benen en automatisch kwam er een glimlach op mijn gezicht. Pakte mijn mobiel van het nahtkasjtjes en trok de deken van onze benen af. Ik maakten een foto, waarom deze te zien waren samen met peter pan op de tv en plaatste hem op Twitter. Watching Peter pan with my love @louistomlinson. It's my own never grow up boy


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik slaakte een protesterend geluidje toen Harry de dekens van onze benen aftrok, maar hij was vast ergens mee bezig. Gauw trok ik de dekens snel terug, ik zou straks wel kijken wel kijken op twitter, dat had hij waarschijnlijk gedaan... Glimlachend duwde ik mezelf iets rechter, om met mijn hoofd op Harry's hoofd te steunen en begon zo aan het pak met koekjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik gooide mijn mobiel weer aan de kant en trok de deken wat hoger op. Ik volgde Louis zijn voorbeeld en pakte ook een koekje. Ik kende betere combinaties dan drop en koekjes. Een gaap verliet mijn mond en even schoot dat middagdutje van Louis door mijn hoofd. Nee, ik ging niet slapen, maar het klonk wel verleidelijk na de paar uur die we geslapen hadden. Ik wiebelde even heen en weer om me beter neer te leggen en draaide me op mijn zij. Ik sloeg een arm er been over Louis heen en legde mijn hoofd op zijn schouder. Zo, dat lag beter.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Lief trok ik Harry nog wat dichter tegen me aan toen hij zijn hoofd op mijn schouder legde. Giechelend pakte ik een dropje uit het zakje, waar ik deze over Harry's gezicht liet glijden, totdat ik bij zijn mond uit kwam en het dropje er tegen aan duwde. 'Mondje open,' zachtjes duwde ik er nog een keer tegen aan en drukte een kusje op zijn kruin. Ik was eigenlijk meer bezig met Harry dan met de film.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Het valt me op dat deze RPG steeds stiller gaat worden. Ik vond het wel leuk worden]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles
    Ik tuiten mijn lippen iets en zoog op het dropje. "De tv is daar hoor." Grijnsde ik naar Louis die zijn aandacht op mij focusten. Niet dat ik het erg vond. Ik hield ervan om aandacht te krijgen. En al hellemaal van Louis. Ik kriebelde met mijn vingers over zijn blote huid heen. Ik hield er ook van om hem aan te raken. Ik hield van alles aan Louis. Daarom was hij nu van mij. En van dat feit hiel ik het meest.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Mijn vingers liet ik zachtjes naar beneden vallen toen Harry het dropje wegzoog. Ik giechelde zachtjes en knikte. 'Dat weet ik. Maar voor het eerst is er iemand intressanter dan Peter Pan. Dus, wat betekent, dat je gewoon helemaal geweldig bent.' Liefkozend streelde ik met mijn vingertoppen over zijn borstkas heen, waar ik een voor een zijn gespierde blokjes aanraakte. Giechelend, als een verliefd tienermeisje dat voor het eerst een naakte jongen zag, ging ik door met hem te strelen. 'Je bent echt prachtig...' Murmelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Ohkijk, ik kan toveren]

    [Topic 4]

    [Ik weet niet of het mag, maar aangezien Nessje er niet is o_o]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 12 jan 2013 - 23:24 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."