• Inleiding:
    De beroemde boyband One Direction is terug bij X-Factor. Ze zijn de choach van een van de bands, ze kozen voor een meisjes-band. De jongens moeten de meiden alles leren wat ze weten en meer, ze helpen ze naar de top. In de hoop dat hun wel de eerste worden. Verder is het niet toegestaan contact met elkaar te hebben, maar wat nou als er relaties ontstaan en ze elkaar beginnen te haten?

Rollen:
    Jongens:
    -Niall James Horan -Nessje
    -Liam James Payne -Mallory
    -Zayn Jawadd Malik -Brookie
    -Harry Edward Styles -Styles
    -Louis William Tomlinson -DeGeneres

Meisjes:
    - Chayenna Destiny Montoya -Malino
    - Ness Allison Candler -Nessje
    - Sonny Mabel Puckerman -Styles
    - Chasty Rose McFly -xElounor

Overige:
    -Simon Cowell
    -Cheryl Cole
    -Louis Walsh

Regels:
    -Geen one-liners
    -16+ toegestaan
    -5 dagen niet reageren en je bent eruit
    -Zeggen als je een lange tijd weg bent
    -Niet te veel off-topic, anders gebruik: {} [] ()
    -Ik maak de nieuwe Topic's aan tenzij ik het aan iemand vraag te doen
    -Niet meer dan 3 rollen invullen, niet alle 3 van de jongens ofzo.
    -Hou het gezellig

Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:.

[ bericht aangepast op 5 jan 2013 - 19:31 ]

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Zayn Javadd Malik

Zonder waarschuwing stootte ik hard in één keer bij Sonny naar binnen. Mijn tong glipte in haar mond en draaide rondjes om de hare. Ruw begon ik te stoten. De luidere kreunen die eerder waren, zou heel het appartementencomplex gehoord hebben. Dat werd lachen morgen. Om de kreunen nu te dempen ging ik door met zoenen, waarbij mijn mondhoek iets omhoog krulde.

Sonny Mabel Puckerman
    Kreunend gooide ik mijn hoofd naar achter en kantelde mijn bekken naar voren. Mijn nagels had ik in Zayn zijn rug gezet terwijl zijn stoten hard en genadeloos waren. Mijn kreunen werden gedempt door de zoen met Zayn. Ik was ergens benieuwt of Zayn me echt kon laten klaarkomen en alleen dit er wel bij hielp maar niet genoeg was. Want het zou niet de eerste keer zijn dat ik een orgasme moest faken.
    Maar tot nu toe deed hij het geweldig.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Zayn Javadd Malik

Ik bleef het lang volhouden. Dat kwam doordat ik net al klaar was gekomen. Het was heel anders dan met Perrie, veel beter. Steeds begon ik ruwer en harder te stoten. Ondertussen liet ik mijn lippen zacht en langzaam over Sonny's lichaam glijden.

[Was Justin Bieber All Around The World aan het kijken]

Sonny Mabel Puckerman
    Toen Zayn zijn stoten hard maakte kreunde ik het uit. Mijn ademhaling was kort en ingenomen en zelfs mijn tenen knepen samen. Ik beet even op Zayn zijn lip en holde mijn rug iets. Zayn zijn lippen gleden over mijn lichaam en ik kneep mijn ogen dicht terwijl ik nu maar op mijn eigen lip beet.
    Ik had aardig was seks gehad, maar er was nog nooit zoveel list vanaf gesprongen. En ik hield van lust. Veel beter dan dat stomme liefdes geklef. Maar, dat was dan ook onmogelijk in deze toestand.

[ ik ga douche ;3]

Styles schreef:
    Harry Edward Styles
    Ik grinnikte even en wist nu al dat dit niets ging worden. Ik gristen naar de afstandsbediening en drukte het beeld uit. "Zo beter boobear?" Grinnikte ik en kuste zachtjes zijn kaaklijn en kroop nog ietsje dichter tegen hem aan. Ik had er spijt van dat ik hem kleding had gegeven want ik vond zijn warme huid tegen die van mij eigenlijk Beel prettiger dan mijn blote huid tegen zijn kleding. Maar ik moest het er maar mee doen.

Louis Tomlinson.
    Hevig knikte ik toen Harry de tv uitdrukte. 'Veel beter, Hazza.' Ik drukte een kusje op zijn kruin en voelden hoe hij nog wat dichter tegen me aan kwam liggen. Genietend sloot ik mijn ogen en ging door met het kroelen in zijn krullen. Ik probeerde zo goed als het mogelijk was, mijn rechterbeen tussen zijn benen te stoppen, zodat ik het ook wat warmer had, vervolgens trok ik Harry nog dichter tegen me aan. 'Ik hou van je...' Murmelde ik zachtjes.

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Zayn Javadd Malik

Na enkele minuten kwam ik klaar en sloot mijn ogen. Maar nogsteeds bleef ik even hard doorstoten, zodat Sonny ook klaar kon komen. Plus voor het gevoel. Ik wist dat ik hier achteraf spijt van zou krijgen, maar het was het waard. En ik had zo'n idee dat ik de komende weken, op de oude Harry zou gaan lijken. Gewoon omdat ik Perrie wilde vergeten. Maar nu dacht ik er niet meer aan. Nu dacht ik alleen nog maar aan Sonny.

Sonny Mabel Puckerman
    Ik, daar kwam die dan. Met een harde kreun kwam ik klaar. Ik greep naar Zayn zijn heupen en hield ze stil terwijl ik hem hijgend aan keek. Een kleine grijns verscheen op mijn lippen en ik wilde zijn ego niet nog erger strelen maar ik moest het zeggen. "Ik moet toegeven Malik. Ik heb in tijden, zulke goede seks gehad." En ik drukte kort mijn lippen weer op die van hem. Als hij nu maar niet dacht dat er meer achter zat.

Harry Edward Styles
    Ik krijg toch nog een blos op mijn wangen nar Louis zijn worden. Ik nam een van zijn benen gevangen tussen de mijne en liet mijn vingertoppen over zijn borstkas glijden. "Ik hou van jou." Glimlachte ik oprecht. "Echt heel veel." Vanzelf werd mijn lichaam warm en wist dat ik nog nooit zo gelukkig was geweest als ik dat nu was.

Louis Tomlinson.
    Een brede glimlach verscheen op mijn gezicht toen Harry hetzelfde zei. Vele kriebels raasde door mijn buik en zoiets had ik nog nooit gevoeld als iemand ''Ik hou van jou'' tegen mij zei, zelfs niet bij Eleanor, wat betekende dat Harry gewoon erg speciaal is. Ik slaakte een genietend geluidje toen ik zijn vingertoppen over mijn borstkas voelden en drukte een kusje tegen zijn slaap aan. 'Ik heb zin om iets te doen...' Grinnikte ik zachtjes, veel langer dan dit kon ik toch niet stil blijven liggen, ook al lag het echt geweldig.

you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about

Zayn Javadd Malik

Een lach verliet mijn mond. 'Daar ben ik blij om' grijnsde ik naar Sonny. Ik kwam uit haar en mijn ademhaling ging weer op en normaal tempo. 'En ook ik moet toegeven, jij bent echt geweldig' grinnikte ik. Een gaap verliet mijn mond. Het was heerlijk, maar je raakte er wel uitgeput van. Het eerste wat me opmerkte was dat ik geen spoor van ook maar iets meer dan lust, in Sonny's ogen te bekennen was.

Sonny Mabel Puckerman
    Ik sloot mijn ogen even en trok mijn benen iets op. Nu was de seks voorbij en voelde ik me weer gewoon dat kleine meisje. Ik ging even met mijn handen over mijn gezicht en gaapten. Ergens vroeg ik me af hoe Zayn nu naar me keek. Waarschijnlijk net als elke andere jongen als lustobject. Ik was het gewent geraakt en had mezelf beloofd nooit meer verliefd te worden omdat ik niet gebruikt meer wilden worden. Maar aan de andere kant. Als Zayn er echt zo over dacht -wat waarschijnlijk het geval was. Gebruikte hij me ook. En ik hem.
    Ik zuchten even en wilde er niet over nadenken.Ik kantelde mijn hoofd naar Zayn en inspecteerde zijn gezicht. Zonder nog een word te durven zeggen. Waarom leek dit van tevoren ook al weer een goed idee?

Harry Edward Styles
    "Wat dan?" Vroeg ik zachtjes en streelde met mijn voet over Louis zijn onderbeen. Opzich wilde ik ook wel wat doen, maar ik wist niet wat. Ik liet een vinger over Louis zijn wang glijden en bekeek elk plekje op zijn gezicht grondig. Alle kleine oneffenheden leken bij hem niet uit te maken en glimlachend kust ik hem opnieuw. Hij was gewoon perfect.
    Voor mij dan.

Zayn Javadd Malik

Ik sloeg de deken om ons heen en trok één wenkbrauw op. 'Is er wat mis?' vroeg ik. Ik kantelde mijn hoofd een beetje zodat ik Sonny beter aan kon kijken. 'Heb je er spijt van?' Ik kneep mijn ogen tot spleetjes en onderzocht Sonny's gezicht. Ik was goed in mensen lezen, zo kon ik goed zien of ze logen of niet. Dat was wel handig zo, zo kon niemand haast liegen tegen me.

Sonny Mabel Puckerman
    De manier hoe Zayn me aankeek was best eng en ik sloeg mijn handen onder de dekens om mijn buik. Langzaam haalde ik mijn schouders op. "De seks was goed, dus ik heb niets te klagen." Zei ik uiteindelijk en keek snel weer naar het plafon omdat zijn blik me echt de kriebels gaf. Ik wist eigenlijk niet of ik er spijt van had. "En jij?" Ik besloot dat ik er niet teveel over in zou zitten. Het was al gebeurt en het was op dat moment goed. Ik kantelde mijn hoofd toch maar weer naar Zayn.

Zayn Javadd Malik

'Je hebt spijt. Ik zie het aan je gezicht. Maar je bent blij dat je het hebt gedaan' grinnikte ik. Ik begreep echt helemaal niks van meisjes. Morgen zou ik Hatchi wel ophalen bij Perrie, trouwens. 'Ik heb er helemaal geen spijt van' lachte ik zachtjes. 'Maar ik heb geen zin om als een zielig jochie te gaan denken over van alles. Ik ga slapen' gaapte ik. 'Trusten'

Sonny Mabel Puckerman
    Ergens was ik beledig door zijn woorden. Hij noemde me zielig omdat ik over dingen nadacht. Nors draaide ik me om. Dit had ik me dus wel even heel anders voor gesteld. Weet ik veel. "Doe dat." Blafte ik en gooide de dekens van me af. als hij echt een one-night-stand wilde kon die, deze krijgen. Maar dan sliep die dus ook maar mooi alleen. Nee ik had er geen spijt van, maar nu wel. Ik griste mijn broek van de grond en trok deze aan. Mijn kapotte string mocht die houden. Ik voelde me echt afgewimpeld nu.