• Ik zit hier voor de grap eens te zoeken naar mijn allereerste reacties en topics hier op Quizlet.. Die stammen gewoon uit begin 2008, toen ik 14 was. En echt, na bijna iedere reactie zit ik zo:

Gewoon al aan de manier van reageren (en de dingen die ik uitkraamde) zie ik hoeveel ik wel niet veranderd ben in die bijna 5 jaar tijd.

Ergens heeft dat ook wel weer iets heel moois. Vanaf mijn vroege puberteit tot nu toe ben ik veel ouder en sterker geworden, en dat is gewoon terug te zien in mijn lange tijd hier op Q. Oh, wat een sentiment. :']

Kijken jullie wel eens terug naar je oudste berichten hier op Q en k? Of zit je hier nog niet zo lang?

[ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 0:59 ]

ars moriendi

Ik las ongeveer half jaar geleden terug wat ik wat ik deed in 2010. Daar heb ik maar 1 reactie op;

[ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 13:37 ]

Shoganai i ne~

Op dit profiel valt het mee. Maar mijn oude profiel...
    Ogod, en die schrijftaal. Echt belachelijk!

Miep

Vijf jaar geleden, toen ik lid werd, had ik het forum gelukkig niet ontdekt en deed ik gelukkig niets anders dan quizzen invullen. Wat ben ik blij dat ik pas een jaar geleden op het forum kwam en toen pas andere dingen op Q ging doen (: Dus ik heb niet echt schaamtelijke dingen.

Take risks and conquer your fears.

Ik huppel hier al rond sinds 22 April 2006, wat me toen der tijd 12 maakte..
    (Wat dus al automatisch betekend dat ik toen weinig nuttigs uitkraamde)
    Nu voel ik me een oude Quizlet veteraan c:

I'll lick the poison from right off your kiss

Volgens mij wil ik die eerste posts niet opnieuw zien (':

The pen is the tongue of the mind

Ik zat 2,5 half jaar geleden hier voor het eerst op. Heel soms kijk ik terug wat ik geschreven had. Omg, die schrijfstijl en smily's D:
    Voor deze smily's :(doeg),(A),(Y),(lol)(Die is echt irritant),:P,:$,xD
    Geweldig ._.

[ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 14:15 ]

“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

De smiley's die ikgebruikte.:'D
    Nu gebruik ik soms alleen nog maar :Y) deze.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Arthur schreef:
    Nee, die kijk ik niet terug, want ik vind ze te schamend :')

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

Mijn eerste berichten waren ook best erg. De afschuwelijke tijd waarop ik nog 'y' gebruikte in plaats van een echte 'ij'. ><

En een 'groetjes mij' achter het bericht. Mijn God. x)

[ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 14:38 ]

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Heheh. Ik greep vroeger elke kans aan om off-topic te gaan en meestal spamde ik het forum vol met volstrekt onzinnige topics, toen mocht dat nog, vóór mijn mod-tijd :'D Over slakken en snorren en al dat soort gekkigheden. :Y) ME SO PROUD.

"I shut my eyes in order to see.'

Memoria schreef:
    De smiley's die ikgebruikte.:'D
    Nu gebruik ik soms alleen nog maar :Y) deze.

ugh, als ik nu teksten zie waar alleen maar andere smileys in staan dan deze: (krul):Y):9~(cat)_O_
    haak ik meestal af. Als het er teveel zijn.

Miep

Britsanity schreef:
    Ik huppel hier al rond sinds 22 April 2006, wat me toen der tijd 12 maakte..
    (Wat dus al automatisch betekend dat ik toen weinig nuttigs uitkraamde)
    Nu voel ik me een oude Quizlet veteraan c:

Haha, so true! En ik voel me ook oud hier. :') Als ik terugkijk naar mijn oudere berichten zie ik ook dat ik alleen maar duidelijker geworden ben in mijn mening geven en het me niet zoveel meer kan schelen of ik daar vrienden mee maak of niet, lol. x)

ars moriendi

Bernini schreef:
    (...)

ugh, als ik nu teksten zie waar alleen maar andere smileys in staan dan deze: (krul):Y):9~(cat)_O_
    haak ik meestal af. Als het er teveel zijn.

Same haha. Die smileys vind ik nog leuk. ;D

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Hahahahha ja, ik heb dat ook wel eens gedaan, ik was toen echt nog klein, haha xd
    voor ik echt op het forum zat maar enkel op de stelling van de dag reageerde was het echt verschrikkelijk, hahaha.
    Nee echt, ik deed echt zo al die rare afkortingen, echt zinnen met geen een woord juist geschreven, gewoon om 'cool' te lijken, en meestal ook nog 10000 smilies ofzo erbij xd
    En dan daarna viel het wel mee, omdat ik toen de groep hier volgde en gewoon netjes begon te schrijven.

effort never betrays you

Ik ga mijn allereerste topic opzoeken :P

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.