• 1 eeuw geleden werd er een opstand tegen het Capitool gehouden in Panem.
    13 Districten vochten om hun vrijheid,maar helaas.Ze verloren.
    Het Capitool had district 13 totaal van de kaart geveegt en organiseerde de Honger Spelen.
    Een spel waarvan uit elk district éen jongen en éen meisje tussen de 12 tot 18 jaar,moeten vechten om hun leven.
    Het Capitool wil de districten daarmee laten zien dat zij de baas zijn.
    Nu nog steeds honderd jaar later is daar niets van verandert.
    De 100ste hongerspelen moest iets speciaals zijn dit jaar.


    :The fourth quarter telling;
    Dit jaar is het de 4de keer dat er iets speciaals zal gebeuren,maar dit blijft nog even geheim,tot in de Arena.
    .



    Ingevuld

    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    Mentor: Jack Harris Varney Rowboats
    -Felice Lucy Beaton Druella
    -Travis Jason Beaton Porcelainn

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    -Viviënne Xandra LazerxClove
    -Oliver Alexander Rhine. Ollivander

    District 3 - Technologie
    - Rae Jade Fox HurtedHeart
    -

    District 4 - Visserij
    MentorAnnabelle Nevaeh Cresta; Ollivander
    - Mary-Ella Ophelia OdairRowboats
    -
    District 5 - Medisch onderzoek:
    - Lacey Flore JonesArriver
    -

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties:
    - Amélie 'Amy' Decroix Druella
    -
    District 7 - Hout:
    - Perenelle Claudine Hoffman Porcelainn
    - Alexander Elliot Jackobs Nyan

    District 8 - Textiel:
    -
    - Désiré Adams EssieLove123
    District 9 - Graan:
    - Annabella Clae Harisson Beckett
    -

    District 10 - Vee:
    - Alison Carli Hale Appelboompje
    -

    District 11 - Landbouw:
    - Avery Flora Mellisia Pine EvergreenKwijt
    -

    District 12 - Steenkool:
    -
    -



    Invullen

    District of Mentor van :
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Distric's aandenken:
    Familie :
    Sterke punten in de arena:
    Zwakke punten in de arena:
    Extra:


    Regels
    - Minimaal vijf regels.
    -GEEN perfecte personages. Iedereen heeft wel een zwaktepunt, en niet iedereen is goed met wapens. Ook is niet iedereen 16 of ouder, ik zou graag ook wat jongere tributen willen.
    -Reservaties blijven maar 2 dagen staan
    -Gelieve mensen die wat ervaring hebben.
    - Speel niet voor een ander.
    - Wel realistisch en eerlijk spelen
    -Je mag dingen afspreken met andere mensen ,maar doe dit gelieve in het praattopic (komt nog)
    - Net zoals in de Hunger Games ben je dood, blijf je dood. Je kan niet op de een of andere magische reden weer tot leven komen.
    -Ik ben de enige die de Topics opent tenzij ik er iemand voor aanwijs
    -...


    Als er vragen zijn mogen die gesteld worden.
    °Ik trek vanaf ze in de arena zijn iedere week 1 of mischien 2 lootjes.Ik stuur diegene die getrokken dan is een privé bericht en diegene moet zijn dood schrijven mijn personages zullen er ook in zitten en er word ook niemand voorgetrokken.
    °We beginnen met het moment van de boete
    °Ik zal later meerde uitleg geven over de arena.
    °Als er een nieuw topic geopend word zal ik jullie allemaal Gb'en.
    °Als je niet meer wil/kunt meedoen om een reden,mag je het aan me melden.
    °...


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 17:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    We gaan Morgen beginnen,alle reservaties die niet zijn ingevuld zijn vanaf nu ook vervallen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Yayy (; Dan werk ik strakjes mijn rollen af.


    kindness is never a burden.

    Topic 1 !

    [ bericht aangepast op 16 jan 2013 - 16:56 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kan ik nog meedoen?


    If you're feeling lonely, look at the sky and say: "Hello there. How're you doing?"

    we zijn net begonnen,maar je mag nog meedoen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    District : 8
    Volledige naam : Désiré Adams
    Leeftijd : 13
    Uiterlijk : Vuurrood haar, groene ogen, ongeveer 1,55, een paar sproetjes,
    Karakter : over het algemeen heel aardig, maar je wil niet dat ze boos op je word. Ze voelt zich ook snel eenzaam. Ze vertrouwt mensen soms iets te snel.
    Districtaandenken : Een klein zilver armbandje met een roze steentje eraan. Hij was nog van haar moeder.
    Familie : Ze heeft alleen haar vader nog. Haar moeder en grote zus waren omgekomen tijdens een brand in een textielfabriek.
    Sterke punten in de arena : Ze is goed met kleine mesjes en kan aardig camoufleren.
    Zwakke punten in de arena : Door haar rode haar valt ze sneller op. Ook krijgt ze snel honger en kan ze niet zo heel snel rennen. Ze is bagger met een zwaard.


    If you're feeling lonely, look at the sky and say: "Hello there. How're you doing?"

    Ollivander schreef:
    District: 2
    Volledige naam: Oliver Alexander Rhine.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:




    Douglas Booth.
    Oliver is toch wel groot. Hij meet 1 meter 85 en is gespierd door het vele trainen en het werk die hij voor zijn vader verricht. Zijn haar is donkerbruin met een blonde lok ertussen. Hij heeft redelijk zware wenkbrauwen en een stoppel baardje. Zijn ogen dragen een hazelnootbruine kleur en Oliver houd van zijn ogen. Hij vind dat ze een mooie kleur hebben en gelooft dat de ogen de poorten naar het ziel zijn. Aubree heeft net dezelfde kleur ogen.
    Wanneer Oliver denkt aan zijn familie of aan District 2 in het algemeen kijkt hij erg gepijnigd alsof het hem martelt in zijn hoofd.
    Karakter: Oliver is een erg stil persoon. Hij zal niet meteen bondgenoten maken tenzij zijn mentor hem zelf van wel. Doch luistert hij niet altijd naar wat andere zeggen. Hij doet soms zijn eigen ding en is ook erg koppig. Maar Oliver kan ook erg gezellig en charmant zijn, wanneer je hem beter kent. maar dan moet je wel zijn vertrouwen gewonnen hebben anders zal je enkel Olivers stille en norse kant zijn.
    District's aandenken: Een medaillon met daarin een foto van hem en zijn vriendin, Aubree.
    Familie: - Moeder: Felicity Jones
    - Vader: Hunter Rhine
    - Stiefvader: Jordan Parker
    - Zus: Amelia -21 jaar oud-
    - Zus: Eliane -16 jaar oud-
    - Broer: Jonah -7 jaar oud-
    - Halfbroer: Liam -3 jaar oud-
    Oliver's ouders Felicity en Hunter gingen uit elkaar toen hij 10 was, 7 jaar geleden dus. Drie jaar later hertrouwde Felicity Jones met een aardige man genaamd Jordan Parker en samen kregen ze er een zoontje bij genaamd Liam. Desondanks Jordan heel aardig is kan Oliver niet erg opschieten met de nieuwe man van zijn moeder en brengt hij meer tijd door bij Aubree en zijn vader dan bij het grote gezin van Olivers moeder.
    Olivers vader woont niet in het centrum van District 2 maar meer aan de randen. Hij is niet goed meer te been door een gevaarlijke val van het dak en heeft dus ook geen werk meer. Vooral Oliver zorgt voor inkomen voor zijn vader met wat hulp van Aubree.
    Sterke punten in de arena: Oliver kan zoals de meeste Beroeps uitstekend overweg met wapens en dan het best met een zwaard. Hij kan snel en doodstil moorden met het wapen. Ook is hij erg sterk en kan worstelen.
    Zwakke punten in de arena: Oliver is niet bepaald een strategisch persoon. Hij is nogal impulsief en stort zich dan ook snel in gevechten.
    Extra: Hij heeft een vriendin, Aubree en ze zijn al twee jaar samen. Desondanks Oliver zich vrijwillig als tribuut aanbood zal hij er alles aan doen terug bij Aubree te komen. Zij heeft het grootste vertrouwen in hem maar hij denkt steeds maar aan wat er zou gebeuren mocht hij niet terugkomen.


    Ik heb een aantal dingetjes aangepast, zoals de naam, maar hij is nu af. (;


    kindness is never a burden.

    Ollivander schreef:
    District of Mentor van: District 4
    Volledige naam: Annabelle Nevaeh Cresta. Iedereen noemt haar Annie.
    Leeftijd: 62
    Uiterlijk:



    Susan Sarandon
    Karakter: Annie is een erg rustig persoon. Ze zegt niet zo veel en maakt eerder gebruik van lichaamstaal. Maar ze lijd aan dementie en vergeet vaak dingen. Ze is ook erg verward en vergeet dan dat Finnick en Egan er niet meer zijn. Op zich valt Annie wel mee, maar toch kan ze vreemd overkomen als je haar niet kent.
    Annie krijgt nog vaak aanvallen waardoor ze haar handen over haar oren slaat en luid roept om ermee op te houden. Ze lacht ook op de vreemdste moment en mijmert dat dingen zoals,"Je bent zo grappig, Finnick."
    District's aandenken: Annies aandenken was een ketting die ze van Finnick kreeg vlak voor ze naar de Spelen vertrok. Annie gaf hem aan Annemarie toen zij trouwde met Egan en die gaf het op haar beurt door aan haar eigen dochter. Mary-Ella.
    Familie: - Moeder: Nevaeh Bell-Cresta - Overleden
    - Vader: Diego Cresta - Overleden
    - Man: Finnick Odair - Overleden
    - Zoon: Egan Odair - Vermist
    - Schoondochter: Annemarie Baler-Odair - Overleden
    - Kleindochter: Mary-Ella Ophelia Odair
    - Kleindochter: Delia Christina Odair
    Annie kan helemaal niet overeen komen met de stiefvader van Ella en Delia, Maron Skyfeather. Ze vind hem een arrogante zak en kan niet geloven dat Ella en Delia nog geen klacht hebben ingediend tegen hem. Annie wilde dat Ella en Delia bij haar kwamen wonen, in het huis in de Winnaarswijk maar dat liet de burgemeester en het bestuur niet toe omdat Annie 'niet stabiel genoeg is om voor kinderen te zorgen'.
    Sterke punten in de arena: Omdat ze in District 4 was opgegroeid kon Annie uitstekend zwemmen toen de dam brak en de arena onder water liep.
    Zwakke punten in de arena: Na de dood van haar districtspartner was ze de weg kwijt en werd langzaam gek.
    Extra: Na haar Spelen is Annie nooit meer dezelfde geweest. Mensen bestempelden haar als gek maar dat is ze niet. Finnick hielp haar maar nu hij er niet meer is kan dat niet meer. Annie's leven begon terug op gang te komen toen hij zoon werd geboren. Ze was heel gelukkig en werd nog gelukkiger toen hij trouwde en Annie 2 schatten van kleindochters kreeg maar toen raakte Egan vermist en viel ze terug in een zwart gat. Soms komt Annie nog steeds schreeuwend in de nacht wakker en maakt dan het hele huis wakker wanneer ze hopeloos naar Finnick roept, maar hij komt nooit. Er zijn ook dagen dat ze in haar zetel starend voor zich uit zit te kijken en niks zegt, wanneer je haar dan wakker schud uit de trance is ze helemaal van de kaart gebracht en totaal verward.
    Annie wil geen mentor zijn van de tributen van District 4 maar de meeste andere winnaars zijn, of dood of te oud om nog naar het Capitool te reizen. Ze was heel erg geschokt om haar eigen kleindochter, Ella, zich te zien aanbieden als tribuut en stortte bijna weer ineen. Haar kleindochters waren de enige mensen waar ze nog om gaf en om één van hen te zien sterven...


    Done (;

    [ bericht aangepast op 18 jan 2013 - 12:44 ]


    kindness is never a burden.

    Kan ik nog mee doen? En als ik mee mag doen meisje 12 rezeveren?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Mag ik alsjeblieft nog meedoen???(A)(lol)


    live your life, it is beautiful as it is!

    Ik ben mss wat laat sorry kan ik er nog in?

    District of Mentor van : 12
    Volledige naam: Finch Marissa Jones
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk:

    Ze is klein van gestalte en tenger gebouwd.
    Karakter: Niet echt betrouwbaar, sluw, slim
    Distric's aandenken: Ze heeft een kleine armband met een bedeltje in de vorm van een kat. Deze heeft ze gekregen van haar zus Cat Jones
    Familie : Haar moeder Melissa Wilson, haar vader Jason Jones en haar zus Cat Jones.
    Sterke punten in de arena: Ze heeft veel weet over plantenkunde en kan zich goed verstoppen.
    Zwakke punten in de arena: Ze kan niet zo goed met wapens om en ze doodt niet graag mensen.
    Extra: Finch haar zus Cat heeft mentale problemen. Finch wil winnen om haar zusje te redden.

    Ik schrijf hier geen verhalen maar ik zit op heel wat RPG sites dus...

    [ bericht aangepast op 22 feb 2013 - 19:43 ]


    When life gives you lemons, draw faces on it. Ta-daa! Now you have baby lemons!

    hooi ,ik vind het spijtig om te melden ,maar deze Rpg was al begonnen en is vastgelopen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Okey nie erg :p


    When life gives you lemons, draw faces on it. Ta-daa! Now you have baby lemons!