• Linds(Grace) en ik gaan samen een story maken. We hebben alleen 2 ideetjes. En daarom mogen jullie kiezen welke jullie het leukst vinden. (:

    [...] is een jongen van 14 jaar. Hij heeft veel vrienden en is erg populair op school, maar ook in zijn woonplaats en bij de meisjes. Maar […] heeft een vervelende eigenschap. Zijn moeder is weggegaan toen hij nog maar 5 jaar was. Ze was overspannen en is ergens in Australië gaan wonen. Daarom is […] dus alleen door zijn vader opgevoed. Zijn vader had zo zijn eigen ideeën over het leven, die hij op zijn zoon projecteerde. Zo waren alle homo’s fout. Sloeg een jongen je met een slap handje, of had hij een slappe handdruk? Dan was hij vast en zeker homo volgens […] vader. Dat vindt […] nu dus ook. Hij heeft een grote vriendenclub, maar doe je iets niet mannelijks, dan wordt je homo verklaard en uit de groep gegooid. Niemand durft iets tegen […] of zijn rare streek in te brengen. Maar op een dag komt er een nieuwe jongen in de klas. […] krijgt een tinteling in zijn buik die hij niet begrijpt. Wat is dit? Dat gevoel krijgt hij nooit. Zelfs niet bij het mooiste meisje van de klas. […] komt erachter dat híj homo is. Hoe gaat hij dit tegen zijn vader en vrienden vertellen?

    OF

    […] is vroeger ernstig mishandeld en misbruikt. Als haar leven even rustig was, sloot ze zichzelf op in haar fantasiewereld. […] weet dat er iets mis met haar is. Want ze heeft soms periodes dat ze zich helemaal niet kan herinneren wat ze had gedaan. Of mensen spreken haar aan, alsof ze haar al jaren kennen, maar […] heeft geen idee wie ze zijn. Inderdaad, […] heeft de ziekte Dissociatieve identiteitsstoornis (DIS). Dat betekent dat ze meerdere persoonlijkheden heeft die tevoorschijn komen als […] het niet aan kan. Alleen weet ze hier zelf niets van. Nu woont […] bij haar oma, omdat haar ouders beide in de gevangenis zitten. Op een dag komt haar oma te overlijden en woont […] dus alleen in het grote, lege huis. Ze is nu 14 jaar, en zou dat dus moeten kunnen. Dan staat er plotseling een jongen voor de deur, die ze nog nooit eerder heeft gezien. En ook de andere persoonlijkheden kennen hem niet. Toch beweert de jongen dat hij […] moet komen helpen. Wie is die jongen, en wat gaat er nu gebeuren?

    De uitlegdingen zijn een beetje lang, maar anders is het mss onduidelijk!
    Plaats hieronder je stem maar. (:

    Stemmen:
    Idee 1; ||||
    Idee 2; |||| ||||

    [ bericht aangepast op 28 okt 2009 - 11:47 ]


    everything, in time

    ehr.. toch maar 2. Ze zijn beide goed.


    No growth of the heart is ever a waste

    Idee 1 ;D - sprak mij meer aan. -


    I just want to be myself and I want you to love me for who I am - Lady Gaga

    Idee 2 lijkt mij leuker


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Bedankt voor stemmen. (:


    everything, in time

    Twee al is één ook leuk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dankje, Renée. (:

    Hmm, mss nog meer stemmen?


    everything, in time

    Ik vind ze beide goed =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Ik vind ze beide goed =)


    Pfafah, dankje! Dan zet ik bij allebei wel een streepje.:Y)


    everything, in time

    Idee 2.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    allebei heel erg mooi

    maar dan toch 2 denkek x


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    2 ja (:
    Hoewel beide ideeën erg goed zijn :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Nummer 2 :')
    Maar ik vind ze allebei heel goed bedacht.

    Ik ga voor één. :Y)
    Liefss. <3


    Save me with your love tonight.

    Nummer 1;)
    Maar 2 is ook orgineel(A)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik ga voor 1 ^^


    You can run but not hide