• Meisje zo groot
    Zat helemaal alleen
    'Waarom word je rood?
    Wil je mee daarheen?'

    Meisje zo klein
    Mijn adem langs haar
    Mijn hand op haar mond
    'Ssht, eventjes maar.'

    Meisje was bang
    Meisje wou niet
    Kus op haar wang
    'Zolang niemand ons ziet.'

    Meisje zo klein
    Meisje zo groot
    Meisje had pijn
    Meisje wou dood

    - Over mijn verkrachting, geschreven vanuit 'zijn' standpunt.



    Vinden jullie dit wat of helemaal niet? Dit is het eerste gedichtje dat ik ooit schreef en het kwam zomaar in me op. Ik ben geen dichter ofzo dus ja haha :/

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 23:05 ]


    I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.

    Wauw. Heel mooi geschreven. <3


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wow. Aangrijpend.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Oh jeetje, echt heel mooi geschreven. Wel echt de rillingen hiervan gekregen.


    The truth is out there.

    Aaah dit maakt me echt blij haha. Thanks guys!!


    I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.

    Mijn God... Wat heftig. Enorm dapper dat je dat durft te posten. En super goed geschreven ook.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Adembenemend mooi geschreven, wauw. Geen woorden voor.

    Je hebt dit dus zelf meegemaakt? Veel respect voor je dat je dit op deze manier zo krachtig verwoord hebt, dan. Hou je haaks.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2015 - 23:13 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Scully schreef:
    Oh jeetje, echt heel mooi geschreven. Wel echt de rillingen hiervan gekregen.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Scribe schreef:
    Wauw. Heel mooi geschreven. <3


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dit raakt me. Maak je geen zorgen over het gedicht, het is goed geschreven. Ik vind het echt erg dat het je is overkomend en sterk van je dat je erover durft te schrijven. Ik hoop niet dat je nog denkt zoals je laatste zin in het gedicht. Ik wou dat zo'n dingen niet gebeuren... Als je iemand nodig hebt om mee te praten, mag je me altijd een berichtje sturen. Ik wil gewoon niet dat mensen breken door iets dat een monster hen heeft aangedaan. Nogmaals het is een mooi gedicht, en sterk van je dat je er niet voor schaamt, want het is natuurlijk niet jouw fout. Een verkrachting is nooit de fout van het slachtoffer.


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    Dit raakt me. Maak je geen zorgen over het gedicht, het is goed geschreven. Ik vind het echt erg dat het je is overkomend en sterk van je dat je erover durft te schrijven. Ik hoop niet dat je nog denkt zoals je laatste zin in het gedicht. Ik wou dat zo'n dingen niet gebeuren... Als je iemand nodig hebt om mee te praten, mag je me altijd een berichtje sturen. Ik wil gewoon niet dat mensen breken door iets dat een monster hen heeft aangedaan. Nogmaals het is een mooi gedicht, en sterk van je dat je er niet voor schaamt, want het is natuurlijk niet jouw fout. Een verkrachting is nooit de fout van het slachtoffer.

    Dankjewel. Echt heel erg lief. <3


    I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.

    AWW

    Ik vind het echt een prachtig gedicht, maar als het echt gebeurd is... Ik vind het echt erg.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Hazy schreef:
    Dit raakt me. Maak je geen zorgen over het gedicht, het is goed geschreven. Ik vind het echt erg dat het je is overkomend en sterk van je dat je erover durft te schrijven. Ik hoop niet dat je nog denkt zoals je laatste zin in het gedicht. Ik wou dat zo'n dingen niet gebeuren... Als je iemand nodig hebt om mee te praten, mag je me altijd een berichtje sturen. Ik wil gewoon niet dat mensen breken door iets dat een monster hen heeft aangedaan. Nogmaals het is een mooi gedicht, en sterk van je dat je er niet voor schaamt, want het is natuurlijk niet jouw fout. Een verkrachting is nooit de fout van het slachtoffer.


    16 - 09 - '17

    Ik wist eerst niet waarover het ging, maar toen ik onderaan kwam, en het onderwerp zag, heb ik het opnieuw gelezen. Toen sloeg je tekst echt letterlijk gewoon op me. Het is een heel sterk gedicht. Het gaat diep, en het is echt wel zo één dat gewoon erg hard blijft hangen. Het spookt na. Ik was hier zo ongelofelijk van geraakt. Het is net of je me erin gezogen hebt met je tekst.
    Veel sterkte, als je nood zou hebben aan een luisterend oor, bij mij kun je ook altijd terecht. <3
    Het spijt me heel erg voor jou, ik vind het echt afschuwelijk dat dit jou is overkomen, stuur maar mocht je dat nodig hebben. Ik vind het echt heel erg, niemand zou dit echt moeten doormaken. Nogmaals veel "beterschap'', en het is inderdaad heel erg sterk van jou, dat je er op die manier mee naar buiten komen kan. Echt knap.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2015 - 18:29 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Jeetje... :C
    Ik ben zelf aangerand en het ging gelukkig niet verder dan dat, maar je gedicht raakte me. Wat heb je dat prachtig geschreven. Ik hoop dat je die gebeurtenis een plek kan geven, hoe moeilijk het ook is. Als je behoefte hebt aan een luisterend oor, aarzel niet en stuur me een bericht (:


    26 - 02 - '16

    Dankjewel voor alle lieve reacties. ^-^ Maakt me echt heel erg blij!


    I took a deep breath and listened to the old brag of my heart. I am, I am, I am.