• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

    Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

    Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne.

    Ik schudde grinnikend mijn hoofd. "Dat verbaast me niets! Misschien heeft Eve er nog een voor je liggen, en anders zal ik mama wel vragen of ze de hoed wat wilt bijwerken en wat kleiner voor je kan maken. Dan mag je die hebben." zei ik, waarna ik glimlachte en het touw uiteindelijk losliet. Ik had altijd de neiging om het touw vast te blijven houden, maar Melody bewees altijd dat ze Neera prima kon rijden. En dan kwam ik aan met mijn zoveelste val...
    "Heel zeker, anders had ik toch wel aan Harry gevraagd of ik Dusty mocht lenen." zei ik, waarna ik grinnikte. Harry had Melody al eens op Dusty gezet, maar die ging haar veel te langzaam. Eerlijk gezegd zag ik haar ook liever op Dusty omdat ik Neera niet altijd vertrouwde, maar Melody leek dat niet te willen. Goed dan, mijn zusje bleef een spring-in-'t-veld.
    Ik voelde mezelf kleuren toen ik de naam 'Lou' hoorde. In het Wilde Westen waren homoseksuelen vrijwel uitgesloten en werden die verstoten, maar dit dorp was er vrij soepel mee. Totdat je in het café kwam, maar daar ging het altijd ruig aan toe...
    "O-Oké, dat is prima." zei ik zacht om vervolgens te glimlachen en de looppas in te zetten. "Wel niet te snel..."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson

    Ik wierp Evelynn een chagrijnige blik toe toen ze even door mijn haar woelde, want dat was iets waar ik nooit tegen kon. 'Nee, eigenlijk niet en dat zorgt voor hoofdpijn.' antwoordde ik. 'Maar jij hopelijk wel of ook niet?'
    Ik was eraan gewend dat ze me 'broertje' noemde en vond het eigenlijk ook niet zo erg meer...Aan de andere kant had ik pech als dat wel zo was, want ze zou er toch niet mee stoppen. Gelukkig wist wel iedereen wie hier de oudste was met vijf jaar verschil.
    ''Die kans zal best groot zijn' zei ik met een klein glimlach, hopende op dat we ze toch tegen zouden komen. Iets wat Evelynn waarschijnlijk ook hoopte aangezien ze van dat kleine meisje hield net als van Brady.
    ''Laten we maar eerst water halen antwoordde ik en zag dat ze opzoek was naar haar hoed, maar hem niet kon vinden. Snel keek ik even rond en haalde hem tevoorschijn net als mijn hoed. 'Alsjeblieft' zei ik waarna ik hem op haar hoofd zette en ook naar buiten stapte.
    Het weer was echt niet leuk, maar en volgens mij ook iets waar je nooit aan zou kunnen wennen.
    'Ik zie je zo wel of loop je mee?' Ik keek heel even naar mijn zusje voor ik naar Snowwhite ging. Ze zou vanzelf wel komen en anders niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson.

    "Sorry LouLou." zei ik grinnikend. "Misschien dat je een zonnesteek hebt opgelopen... Ik zal dadelijk wel wat extra water voor je zien te regelen." zei ik, waarna ik mijn schouders ophaalde. "Best hoor."
    Ik sliep nooit slecht eigenlijk, behalve als ik echt ziek was... Maar dat viel wel mee. Ik knikte tevreden en glimlachte toen Louis mijn witte cowboyhoed had gevonden en hem op mijn hoofd zette. "Dank je."
    Louis was een schatje... We hadden net zoals elke broer en zus wel eens ruzie, maar ik zou echt niet meer zonder hem kunnen. Hij was hartstikke lief, maar als me iets overkwam beschermde hij me meteen. En ook andersom, maar meestal werkte ik me altijd in de nesten en Louis niet.
    "Ik kom al." zei ik snel, waarna ik de kannen optilde en ze meesleepte naar het half kale weitje waar we het paard van Louis hadden gezet. Ik reed er ook vaker op, maar alleen als Louis geen tijd voor haar had of als ik stiekem een ritje was maken buiten de weide, wat eigenlijk verboden was. Niemand wist het ook... daarom.
    "Kun je die kannen misschien vastmaken?" vroeg ik hem, waarna ik naar het zadel van zijn paard wees. Dat was minder sleepwerk...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Melody Eliza Payne
    Ik keek mijn broer met een grote glimlach aan. 'Hoezo verbaasd het je niet? Misschien...ik zal het straks wel heel lief aan haar vragen, en anders ben ik heel erg blij en heel erg dankbaar als je dat aan mama wilt vragen en die mag hebben' zei ik, waarna ik hem nog een knuffelde wilde geen, maar at best moeilijk ging.
    Liam liet het touw los, maar ik wist dat hij altijd de neiging had om het touw vast te blijven houden, maar gelukkig lukte het me altijd weer om te bewijzen dat het rijden prima ging. Op de meeste momenten had ik toch wel wat medelijden met hem,,,,
    'Dat had je dan inderdaad wel gedaan en je weet hoe ik over dat paard denk.' Ik mocht van Harry op Dusty rijden, maar die was echt veel te langzaam en had dan ook gezegd dat dat de laatste keer was. Iedereen zag me liever op Dusty, maar ik vond zelf Neera beter. Gelukkig had ik een broer die altijd naar me luisterde.
    Ik grinnikte zacht toen hij kleurde bij de naam 'Lou. ' Wie is hier nu schattig?' vroeg ik en was nog steeds benieuwd wat Louis dacht. Hmm...misschien is dat is eens om op onderzoek uit te gaan zonder dat Liam het natuurlijk doorheeft en het zelf niet aan hem vertelt.
    'Kom op broer, het is zo duidelijk en waarom zeg je het niet tegen hem?' zei ik en glimlach even. 'Belooft en doe het niet, want wil toch antwoord hebben.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( ik moet gaan, want heb een boze moeder aan de deur...misschien komt er morgenochtend nog een reactie en anders tsjaa...)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ook ik reageer niet meer omdat ik een huilend zusje heb en ik op m'n mobiel zit. Morgen ochtend, middag en avond ben ik er zekerweten]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne.

    Ik tikte zachtjes tegen de flank van Neera aan waardoor ze braaf ietsjes sneller liep. "Omdat Melody, jij altijd alles kwijtraakt." zei ik lachend terwijl ik naast haar bleef lopen en Neera af en toe een beetje aandreef omdat Melody met haar vrij, korte benen niet goed kon aansporen. Neera zou heus wel reageren hoor, maar ik nam het zekere voor het onzekere.
    "Ja, dat weet ik maar al te goed. Geef wel maar toe dat Harry zo lief is om je tenminste erop te zetten." zei ik grijnzend om vervolgens mijn tong naar Melody uit te steken. "Jij bent schattig."
    Ik wist precies waar ze het over had. Dat kleine duiveltje wist alles prima mee te luisteren en te bespelen, maar het bleef een lief meisje. "Ik ga dat niet zeggen. Je weet hoe sommigen mensen erover denken in dit dorp en wie weet wat Louis wel niet denkt..." siste ik zachtjes.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Brady Sam Horan

    'Oh. Hij is nog niet op' mompelde ik en ik liep weer naar Moeder toe. 'Moeder, is het goed als ik even langs de waterput ga met Korzo?' vroeg ik, een beetje bang dat het niet zou mogen. 'Wees snel terug' was haar antwoord. Ik glimlachte en liep weer naar buiten. Als ik te voet zou gaan, zou ik binnen een paar minuten alweer staan te hijgen. Ik tilde het zadel uit de stal en zadelde Korzo, mijn vaders paard, op. Daarna maakte ik het touw aan het halster vast en klom erop. 'Kom op, Korzo' moedigde ik hem aan. Zoals altijd bleef Korzo stil staan. Mompelend spoorde ik Korzo aan en hij begon te stappen. Ver weg was het niet, maar ik nam geen risico's. Bij de waterput aangekomen grijnsde ik. Het was niet zo heel eg druk. Snel stapte ik af en maakte Korzo vast aan het hek. 'Nog even wachten, maatje. Dalijk krijg jij ook water' sprak ik hem toe, terwijl ik even op het zadel klopte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Melody Eliza Payne

    Zachtjes tikte Liam tegen de flank van Neera aan waardoor ze ietsjes sneller liep, wat zorgde voor een glimlach op mijn gezicht. Normaal had ik al lang besloten Neera een versnelling hoger te zetten en er rustig vandoor te hobbelen. Maar wilde op dit moment een met Liam praten. 'Dat is niet waar.' zei ik en sloeg mijn armen over elkaar. Oké misschien toch wel, maar dat doet er niet toe.
    'Dan hoef ik dan niet te herhalen. Maar geef wel toe dat Harry lief is om dat te doen.' zei ik glimlachend om vervolgens ook mijn toen naar Liam uit te steken en mijn hoofd te schudden. 'Jij bent schattig.'
    Ik was blij dat hij wist waar ik het overhad. Je kon niets voor mij achterhouden, want zou toch wel overal achter komen.'Ik weet hoe inderdaad hoe sommige mensen erover denken, maar ze hoeven niet altijd over al achter te komen, en Louis? Daar moet je -je geen zorgen overmaken. Grote broer ik wil je nog vrolijker zien en Louis is degene die daarvoor kan zorgen....Je zegt zelf altijd dat liefde het belangrijkste is en zodra het er op aan komt dan doe je niets.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson

    'Het maak niet uit' zei ik met een kleine glimlachen. 'Ik zou het niet durven zeggen, maar ergens zou het me niet verbazen....Maar wel heel erg bedankt' zei ik, waarna ik knikte. 'Dat komt mooi uit.'
    Ik legde mijn hand op mijn voorhoofd en maakte een piepend geluid. Dit warmte maakte het er niet echt beter op. Toch verscheen er weer een kleine glimlach op mijn gezicht waarna ik mijn hoed zelf ook opzette. 'Geen dank,'
    Zoals iedereen hadden we wel een keer ruzie, maar die was eigenlijk altijd zo voorbij en zou eigenlijk niet weten wat ik moest doen als dat niet het geval was. Ik zou echt niet zonder haar kunnen. Het was lief hoe ze me probeerde te beschermen als me iets overkwam, maar meestal ze zich dan ook nog eens in de nesten werkte.
    Ik stopte met lopen na haar woorden en wachtte geduldig tot ze naast me liep, of nou ja ligt eraan hoe je het bekijkt, want ik heb geen geduld.
    Als ze eenmaal naast me loopt, loop ik ook weer rustig in de richting van Snowwhite.
    'Natuurlijk kan ik dat alleen heb ik wel even je hulp nodig dan' zei ik en keek even naar het zadel waarna ik een van de kannen pakte.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zayn Jawaad Malik
    Ik sta nogsteeds ergens achteraan bij de waterput als ik merk dat dit geen zin heeft. Je kwam er onmogelijk door. Ik zou het zo nog wel een keer proberen. Ik loop een beetje naar achter, had ik Vanity nu maar meegenomen, misschien was ik dan makkelijker door de menigte heen gekomen. Ik zucht diep als ik opeens het keine broertje van Niall zie staan. Ik loop naar hem toe. 'Hee Brady,' begroet ik hem en ik aai zijn paard even die naast hem staat. 'Wat doe jij hier dan alleen?' vraag ik en ik leg de nadruk op alleen. Het was niet bepaald veilig voor kleine jongetjes om hier alleen rond te lopen. Ik had toch zeker wel verwacht dat Niall mee zou gaan.


    I've become so numb

    Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson.

    Verveeld wachtte ik totdat Louis begon te kloten met de kannen. Ik lachte zachtjes, hij woonde hier nu al een aantal jaar en nog wist hij niet hoe hij kannen met een touwtje aan het zadel kon binden...
    "Waarom nemen we eigenlijk een paard mee?" vroeg ik. "Als we water hebben kan Snow het toch niet dragen, want dan valt alles op de grond."
    Ik noemde haar gewoon Snow of White... Snowwhite was vaak te lang voor me. En als we al paarden meenamen konden we er beter twee meenemen. Eentje om Louis te dragen met één kan en de ander voor mij. Misschien zou ik Dusty even mogen lenen... Ook al kwam ik dan niet heel ver.
    "Ik ben zo terug!" riep ik naar Louis, waarna ik naar Harry rende en liefjes om zijn paard vroeg, wat ik vanzelfsprekend ook kreeg. Harry was volgens mij maar al te blij als hij Dusty even kwijt was. Ik grinnikte, zadelde hem zelf op en klom uiteindelijk op zijn rug, waarna ik besloot om stiekem zonder Louis te gaan. Wat kon er gebeuren?!
    Toen ik aankwam bij de put -wat best lang duurde met dit beest- kreunde ik bij het zien van de rij. Ik plukte even aan de knoop van mijn blouse, zette mijn cowboyhoed iets meer naar achteren zodat mijn haren beter vrijkwamen en zag daardoor Brady en Zayn.
    "Brady!" riep ik blij uit, waarna ik van Dusty afklom en hem meetrok. "En Zayn." zei ik grinnikend. "Staan jullie hier al lang?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Brady Sam Horan

    'Nee, Evelynn. En ik mocht water halen van Moeder, Zayn' legde ik uit. 'Dus ik heb Korzo gepakt, om jullie weten, te voet gaat niet' mompelde ik toen ik naar de grond keek en de cowboyhoed wat over mijn ogen schoof. Ik schaamde me omdat ik de enige die niet echt kon rennen. Daarmee hielden ouders andere mensen weg van mij. Omdat ik niet normaal was. Ik keek naar Evelynn's laarzen en glimlachte. 'Die heb je vaak aan, niet waar? Ze zijn stevig en mooi' Ik keek omhoog om Evelynn aan te kijken. Soms wilde ik dat ik net zo als Niall was. Stoer, dapper en een echte man. Ik was maar een klein jongetje in een klein dorpje. Pf.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam James Payne.

    "Vasthouden!" riep ik meteen uit toen Melody haar armen over elkaar sloeg en daardoor het touw uit haar handen liet glijden. Echt, op zulke momenten stond ik doodsangsten uit dat Neera gewoon ging doen wat ze zelf wilde, maar dat deed ze niet. Ze liet alleen haar hoofd zakken en liep netjes op Melody haar tempo verder. Ongelooflijk... volgens mij was dit paard gewoon gewend aan een vrouwenhand. Maar goed.
    Ik grinnikte zachtjes en hield het touw zelf vast met mijn rechterhand, anders zou ik hier gaan flippen. "Wij zijn schattig."
    Ik slikte om haar woorden. "Dadelijk denkt Louis er net zo over en blijf ik dood. Ik durf het gewoon niet, Melody." Wacht eens even... Waarom vertelde ik dit aan een meisje van acht dat zich nog wel eens zou kunnen verspreken?! Ik klapte mijn kaken stijf op elkaar en schudde mijn hoofd. Vanaf nu praatte ik niet meer over dit onderwerp. Discussie gesloten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson.

    Ik knikte om Brady's woorden en toen pas kreeg ik door dat Niall er nog niet naast stond. Maar als Brady toestemming had zou het geen kwaad kunnen... Ikzelf had geen toestemming en ik was van Louis weggelopen, dus ik zou straks nog problemen krijgen.
    "Hm, beter Korzo als Dusty." zei ik grinnikend, waarna ik glimlachte en het kleine jongetje op zijn schouder klopte. "Ik heb geen anderen. Leer is veel te duur en ik mag al blij zijn dat ik leren laarzen heb kunnen krijgen. Maar bedankt." zei ik glimlachend.
    Ik wist heus wel dat Brady niet zo lekker in zijn vel zat en ik vroeg me af hoe ik hem ooit zou kunnen opvrolijken. Met opgroeien kon ik hem namelijk niet echt helpen, en dat was wat hij wilde...
    Ik vroeg me wel af of die meiden zouden komen plunderen vandaag. Soms waren ze er met z'n allen en soms maar met twee... Toch was het niet veilig als ze hier met hun revolvers, lasso's en paarden rondliepen. Nog altijd was mijn moeder bang voor gijzelingen of moorden, maar meestal was het dat laatste. Als ze al iemand gijzelde was dat om een bepaalde reden. In ieder geval was dat de rede dat ik niet alleen door het dorp mocht lopen en daarbij kwamen nog dronken, lustige mannen uit het café.
    "Hm... Haal Korzo eens. Ik heb zo'n gevoel dat we hier nog wel even staan en ik heb een plannetje." zei ik grijnzend.


    Reading a good book is like taking a journey.