• Vijf normale jongens die leven in het Wilde Westen zijn het zat dat hun dorpje steeds wordt geplunderd door drie meiden die een groep vormen. Als de sheriff van het dorp dan ook nog eens neergeschoten wordt zetten ze hun cowboyhoed op en gaan ze in het zadel zitten. Het wordt tijd om af te rekenen met die bende, goedschiks of kwaadschiks. Kunnen de jongens deze meiden stoppen voordat hun dorpje met hun families en vrienden nog wordt platgebrand? Overleven ze deze opdracht wel? Al deze vragen worden beantwoord door het lot, het lot dat vele ruzie’s, relaties en doden heeft veroorzaakt.
    (Dit idee is bedacht door xAmore en SerpentsKiss.)


    Regels:
    -Geen one-liners.
    -16+ mag.
    -Als je na drie dagen niet reageert mag je personage gedood worden of door iemand anders bestuurd worden.
    -Heb je een reden om niet te reageren geldt dit niet. ^^ Maar geef het wel even door.
    -Off-topic tussen haakjes.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Maximaal twee personages per persoon en dan wel van het verschillende geslacht.
    -In deze tijd waren er geen mobieltjes, computers of moderne kleding. Wees realistisch en ga dus niemand opbellen of de auto raadplegen.
    -Alleen xAmore en SerpentsKiss maken en beheren de topics.


    Naam:
    Leeftijd (minimaal 18, tenzij het een bijpersoon is.) :
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Paard (uiterlijk en naam, bijpersonen hoeven dit niet per se in te vullen) :
    Slecht in/zwakte:


    Jongens.
    -Niall James Horan. Curlies
    -Harry Edward Styles. Depay
    -Zayn Jawaad Malik. Amoria.
    -Louis William Tomlinson. SerpentsKiss.
    -Liam James Payne. Crudelis.

    Meisjes (max 3)
    - Catherine Elenor Dawson. Amoria.
    - Zora Arwen Johnson. Brookie
    - Xari Amilia Jarrett. LexLover.

    Overige personages (familie, dorpsbewoners enz.)
    - Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson. Crudelis.
    -Melody Eliza Payne, SerpentsKiss
    -Brady Sam Horan. Brookie

    Het is vandaag zoals altijd broeierig warm. Water wordt in het dorp bij de put gehaald en het dorpje is meteen in volle zaken. Hoefgekletter, gerinkel van glazen en rijdende koetsen.
    De groep criminelen/plunderaars wonen samen in een klein vertrek met een waterput in de buurt. Deze plek ligt verscholen, maar dicht in de buurt van het dorp. De vlaktes zijn woestijnachtig en water zal schaars zijn op paardenritten. Zorg dat je voldoende water en proviand meeneemt, want het enige water wat je zal vinden is bij het dorp, een oase of bij het verscholen vertrek bij de meiden.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2013 - 21:04 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Brady Sam Horan

    'Tuurlijk' mompelde ik en ik liep op mijn gemak naar Korzo. 'Korzo, kom mee' pruilde ik smekend en ik maakte hem los. Stevig hield ik hem bij het touw vast en hij liep met me mee. Korzo was trouw bij iedereen. En ging dus gemakkelijk mee, soms iets té gemakkelijk. 'Hier' Ik overhandigde het touw aan Evelynn en keek nieuwsgierig. Als je Evelynn ontmoette, had ze altijd wel plannen in haar hoofd. Dat ging meestal niet echt goed. 'Ben je wel voorzichtig met Korzo? Hij kan nogal wild doen' waarschuwde ik en ik nam een afstandje. Meestal steigerde Korzo als iets hem niet beviel. Dat wilde je echt niet meemaken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson.

    Ik pakte het touw van Brady over en glimlachte. "Natuurlijk ben ik voorzichtig!" zei ik meteen, maar ik wist van mezelf dat ik dat vrijwel nooit was. Ik deed waar ik zelf zin in had en dat zorgde vaak genoeg voor problemen.
    "Brady... Als jij nou eens op Korzo klimt en ik op Dusty dan moeten de mensen wel schuiven. Twee paarden, een jongetje en een meisje. Daar schuiven ze meestal wel voor."
    Alleen wist ik niet hoe Korzo zou gaan reageren als we door een menigte gingen lopen en met Dusty zou ik niet heel snel bij die put zijn, waardoor mensen Dusty wel aan de kant zouden duwen.
    "Of ik trek Korzo gewoon mee als ik op Dusty zit, maar dan denk ik dat er ongelukken gaan gebeuren."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zora Arwen Johnson

    'Ik ga' zei ik en ik hield mijn lasso goed vast. 'Pas op Cheryl. Over een uurtje ben ik terug' lachte ik en ik rende weg. Vijf minuten later kwam ik bij het dorp aan. Mijn felle ogen kwamen net onder mijn hoed vandaan. Ik zag een meisje en mijn mondhoek trok omhoog. Waar mensen zijn, daar is geld. Mijn pikzwarte laarzen passeerden en ik stond stevig op de grond. Even keek ik goed rond. Er liepen veel mensen rond, vooral bij een winkeltje. Het liefste zou ik willen dat Xari hier zou zijn, of Catherine. Dan was ik niet alleen. Maar wie zei dat vrouwen onveilig waren? Het meisje trok nog steeds mijn aandacht. Tijd voor geld, dan maar.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mijn topics. Whooo! Wat heb ik allemaal gemist D: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Brady is bij de waterput netzoals Evelynn en Zayn. Zora is nu ook in het dorp om geld te stelen etc]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Waar zijn alle jongens? ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Liam gaat geloof ik ook met Melody naar de waterput, jij bent Niall o_o, Harry speelt niemand, Louis heb ik geen idee. Danku! - Buigt.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Dan ga ik maar naar de waterput.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ik ga naar m'n tante en naar m'n oom. Moeten twee auto's, anders passen we er niet in o_o. Ik heb bij m'n oom&tante wel wifi, dus kan ik gewoon reageren. Maar eerst: Ga ik mijn laptop poetsen ;)]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall James Horan

    Gapend werd ik wakker en keek om me heen. Niemand. Ik haalde mijn schouders op en stapte ik mijn enkellaarzen. Het klonk meisjesachtig, maar je kon deze laarzen wel goed gebruiken in deze omgeving. Zeker als het wat droog was, zoals altijd. Ik zuchtte en liep naar buiten. Een droge dag, alweer. Waarom gaf niemand ons regen? Of een storm? ''Brady?'' riep ik. Die was ook al weg. Vast naar de waterput. Ik pakte mijn hoed van de kapstok en deed die op. Op mijn gemakje loop ik naar de waterput met twee emmers in elke hand.
    Eenmaal aangekomen begroette ik iedereen vrolijk en pakte een emmer om vervolgens wat water erin te vullen. ''Ugh, geen regen? Één keer?'' klaagde ik. Ik klaagde niet zoveel, maar sinds ik hier was -en dat was al sinds mijn geboorte- heeft het nog nooit geregend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Catherine Elenor Dawson
    Als Zora weggaat krijg ik een idee. Ik loop naar Thunder en aai hem nog even. 'Hier blijven oke? Ik zal niet lang wegblijven,' zeg ik tegen hem en ik loop ook richting het dorp. Met z'n tweeën had je altijd meer lol dan met één, maar eerst moest ik Zora nog vinden. Via een steegje tussen twee huizen in, kwam ik in het dorp aan. Mensen konden best herkennen dus hield ik mijn cowboyhoed goed over grotendeels mijn gezicht. Ik zag de waterput, en hoe iedereen stond te dringen. Als ze toch eens wisten dat er een waterput bij ons staat. Ik grijnsde even en liep een beetje rond. Na een tijdje heb ik Zora gevonden. 'Wat ben je van plan?' vroeg ik aan haar terwijl ik naast haar ging staan en ik kijk haar aan van onder mijn cowboyhoed.

    Zayn Jawaad Malik
    Als ik Niall opeens bij de waterput zie loop ik naar hem toe. Ik tik hem op zijn schouders. 'Weet je wel dat je broertje hier helemaal alleen is gekomen?' vraag ik dan aan hem. Ik kende Niall langer dan vandaag Hij zou zijn kleine broertje nooit alleen op pad sturen. Nu ik hier toch bij de waterput stond, vulde ik snel mijn emmers met water. Het water uit de waterput werd alsmaar minder, logisch ook. Ik hoopte dat het snel weer ging regenen. Dan zou alles wat makkelijker afgaan in ons kleine dorpje.


    I've become so numb

    Evelynn "Eve" Lauren Tomlinson.

    Ik slaakte een verveelde zucht toen Brady nog geen actie ondernam. Nou... dan maar met Dusty. Ik klom op het paard, spoorde aan en hij begon op een slakkentempo te lopen.
    "Dusty!" riep ik uit, waarna ik hem nog een trap gaf en blijkbaar niet eens wist wat een hobbeldraf was... Ik slaakte een kreun van frustratie en stapte af, waarna ik mijn kan vulde en die afsloot. Ik hing de kan aan het zadel en steeg weer op om vervolgens even rond te turen en twee meiden te spotten. Hm, ik herkende ze... Wacht eens...
    "Shit." mompelde ik, waarna ik Dusty aanspoorde en zocht naar Brady. Die had ik alleen laten staan en Zayn en Niall waren ook even niet meer te vinden.
    "Zayn!" schreeuwde ik. "Niall! Brady?!" Ik werd nu toch zenuwachtig hoor... Vooral omdat een tienjarig jongetje hier rondliep zonder bescherming.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Brady Sam Horan

    Ik keek kwaad naar Zayn. 'Ik ben al groot, hoor! Denk je dat ik het niet alleen kan? Pf, let maar eens op!' Woedend klom ik op Korzo en spoorde hem aan naar draf. Al snel spoorde ik hem aan naar galop, en toen ik in rengalop wilde toen gebeurde het. Korzo ging er vandoor en ik viel van hem af. Met een schreeuw raakte ik de grond en greep naar mijn been. 'Korzo' kreunde ik pijnlijk en ik keek even op. Korzo rende weg, zo te zien richting huis. Maar ik wist het niet zeker. Mijn zicht was niet goed. Al snel sprong ik op en rende ik Korzo na, waarna ik na een paar meter al stond te hijgen. Ik moest mijn best doen om normaal adem te halen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Catherine Elenor Dawson
    Ik volgde al een tijdje het groepje jongeren bij de waterput. Een klein jongetje van rond de negen jaar, schat ik, wil zich bewijzen door hard op zijn paard te gaan rijden. Mijn ogen volgen hem goed, dit kon niet lang goed gaan. En dat deed het ook. Het jongetje viel van zijn paard af en had duidelijk pijn. 'Zora, zag je dat? Misschien kunnen we een groot pak geld voor hem ophalen als we hem gijzelen? Of misschien het meisje daar dat nu ook helemaal alleen is,' stelde ik voor. 'Wacht eens even. Dat meisje heeft ons door!' zeg ik geschrokken. Een stom meisje van rond de vijftien had ons door.

    Zayn Jawaad Malik
    'Brady doe dat nou niet!' zei ik nog maar het was al te laat. Brady viel van zijn paard af. 'Shit!' zei ik geschrokken en ik rende als een gek naar hem toe. Brady betekende veel voor me. Net als de zusjes van Lou en Liam. Ik greep Brady bij zijn arm waardoor hij niet nog meer zou rennen. Zijn knie was duidelijk gewond. Ik tilde Brady op en bracht hem terug naar Niall. 'Het komt goed,' zei ik sussend terwijl ik met hem liep. Hij had duidelijk veel pijn. Ik kwam bij Niall aan zette Brady op zijn voeten neer. 'Heb je veel pijn?' vroeg ik aan hem en ik bekeek zijn knie. Eerst maar eens kijken wat de schade was.


    I've become so numb

    Brady Sam Horan

    Ik greep naar mijn mond en probeerde diep adem te halen. Na twee minuten proberen, kon ik weer praten. 'Ik.. Het gaat goed, hoor! Alleen nu is Korzo weg. Ik kon het wel..' bleef ik door jammeren. 'Als ik nu harder had gerent...' mompelde ik en ik zag verder op twee meisjes staan. De een had een zwarte hoed op en zwarte laarzen. Net Zorro. De ander keek me aan en ik verschool me half achter Niall. 'Zayn? Niall? Waarom kijken die meisjes zo naar ons? Zijn dat niet de dieven?' vroeg ik onzeker. Maar het was te laat. Het ene, blonde meisje rende al weg. Ik wilde haar achterna rennen maar dan zou ik zeker weer uitgeput zijn. Moeder zou niet blij zijn.

    Zora Arwen Johnson

    Het jongetje keek naar ons en onmiddellijk siste ik naar Catherine dat ze moest wegwezen. Al snel rende ik weg, naar onze verblijfplaats. Maar ik raakte verdwaald. Verwilderd keek ik om me heen. Ik klom via een houten paal op een dak van een verlaten gebouw. In de verte zag ik Catherine en een zucht verliet mijn mond. Ik was dan wel de oudste, maar moest ik nou echt de heletijd iedereen meetrekken? Catherine redde zichzelf wel. Zoals mijn broer altijd zei: Eerst zorgen voor jezelf, dat je veilig bent. Anders heeft het toch geen nut.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."