• Het verhaal
    Succubi en incubi; legenden, dachten de inwoners van Glendale, Californië. Pure onzin, verhaaltjes om kleine kinderen bang mee te maken. Hoe kan iemand je dromen nou onder controle hebben? Onmogelijk, toch?
    Tot op de nacht van 16 December en 17 December 1935. De succubi en incubi konden meer dan dat de legenden dachten. Die nacht hadden ze macht, meer macht dan normaal. Want zeg eens eerlijk: de nachtmerries moeten toch érgens vandaan komen?
    Die nacht was het anders.
    Nachtmerries kwamen tot leven; zelfs de kleinste nachtmerries van de positiefste mensen werden harde werkelijkheid.
    De straten zijn niet veilig meer. Overal waar je keek waren gigantische spinnen, moordlustige aardmannetjes, de sluwste ninja’s,...-
    Ook de succubi en incubi liepen rond. Ze hadden dit veroorzaakt; de trots was niet af te nemen. Doordat een groter aantal in de legenden geloofden, werd deze werkelijkheid; hoe groter het geloof, hoe machtiger de legende.

    En hoe groot de haat tegenover elkaar ook was: de incubi en succubi moeten samenwerken om zichzelf levende te houden. Zodra er een enkeling was die niet geloofde, moest dit recht worden gezet. Ook dit was niet makkelijk. incubi en succubi bestaan enkel en alleen uit haat, sarcasme en ironie. Het enige dat zij willen zien is pure leedvermaak. Ze zijn genadeloos en sadistisch, maar hun masker is zo hard als staal.

    Weten de inwoners van dit kleine stadje hun nachtmerries om te laten toveren tot dromen? Kunnen ze zichzelf redden door naar de werkelijkheid te kijken, in plaats van hun fantasiewereld?
    Zijn de incubi en succubi sterk, of is de haat tegenover elkaar te groot?



    Rollen
    Vul je rol zo uitgebreid en origineel mogelijk in. Mary Sue’s worden niet geaprecciëerd, dus kom daar dan ook niet mee aanzetten. Jouw personage moet zwaktes bezitten.
    Maximaal twee per persoon.


    Rol: Incubbus, Succubus of mens?
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 16, voor incubbus/succubus minimaal 20.
    Nachtmerrie: indien mens. Probeer ook hier zo origineel en uitgebreid mogelijk bij te zijn!
    Uiterlijk: mét foto, zo uitgebreid mogelijke beschrijving.
    Karakter: Hou het origineel en realistisch!
    Extra: (Eventueel)

    Reserveringen blijven 24 uur staan.


    Succubi (vrouwelijke demon):
    - Charlice 'char' Petrone - Druella
    - Ava Jesy Moore - Sicam
    -
    -
    -

    Incubi (mannelijke demon):
    - Cameron 'Cam' Briel - MadEyeMoody
    - Mgorem Iain - Tortura
    - Leon Raphael Walker - Raziel
    -
    -

    WORDEN WEER TOEGELATEN BIJ MEER MANNEN/INCUBI.
    Mensen (vrouwelijk):
    - Felicity 'Fee' Hughes - Druella
    - Felice Odair - Jaimes
    - Audrey Isabelle Layfield - Jemima
    -
    -


    Mensen (mannelijk):

    - Mason William Duke - Lizor
    - Daniël Scagotti - MadEyeMoody
    - Gereserveerd voor Vegangirl
    -
    -


    De regels.
    - Ik verwacht posts van minimaal 200 woorden, à 10 zinnen.
    Ik ga hier niet al te streng in zijn, maar posts van 10 regels of kleiner worden niet geaccepteert. Zodra dit gebeurt krijg je een waarschuwing,
    aangezien het duidelijk in de regels staat.

    - 16+ is toegestaan.
    Hieronder wordt seks, drugs en alcohol verstaan.
    - Iedereen heeft verschillende nachtmerries, maar is wel gewoon voor iedereen zichtbaar.
    Probeer dan ook andermans nachtmerries in jouw posts te verwerken.
    - Incubi en succubi zijn slecht, kwaadaardig en kennen eigenlijk geen gevoelens.
    Speel je rol dan ook op deze manier! Het is onrealistisch dat je personage ineens verliefd wordt en zijn/haar slechte kant verliest. Het is natuurlijk wel mogelijk dat ze langzaamaan gevoelens ontwikkelen, maar dit kan natuurlijk gelijk na je eerste post gebeuren. Probeer hier rekening mee te houden.
    - Sluit niemand buiten.
    Houd niet de hele RPG door één op één conversaties. Zorg ervoor dat jouw personage met meerdere mensen in contact is!
    - Voor deze RPG wordt een praattopic geopend.
    Gelieve geen OOC (Out of Character) posts in het speeltopic.
    - Houdt ruzies buiten de RPG.
    De sfeer moet leuk blijven!
    - Nieuwe topics worden alleen geopend door Macabre of Sicam.


    Ik ben heel streng in de regels. Als je één van de regels overtreed, krijg je hier een waarschuwing voor; gebeurt het vaker, loop je risico om uit de RPG te worden gezet. Het moet leuk voor iedereen blijven!

    # speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rol: Mens
    Naam: Felicity 'Fee' Hughes
    Leeftijd: 18
    Nachtmerrie: Fee haar nachtmerrie bestaat voornamelijk uit mannen, geweld en seks door haar verleden. -extra-. Ze gaat door het lint als een jongen lichamelijk contact met haar maakt, al is het slechts een knuffel. Van seks moet ze helemaal niks weten en als ze geweld, bijvoorbeeld op straat, ziet, is ze als eerste weg.
    Uiterlijk:



    Felicity heeft een onschuldig uiterlijk dankzij haar grote, groenblauwe ogen die omringd zijn met donkere, lange wimpers.
    Ze heeft een kleine mond maar redelijk volle lippen, die van nature al een lichte kleur hebben. Haar wangen hebben standaard een zachte blos, en als ze in verlegenheid wordt gebracht worden haar blosjes erger. Felicity heeft hier een hekel aan.
    Qua postuur is Fee heel slank, met gemiddelde rondingen. Fee is alles behalve tevreden met haar korte lengte van 1.64 M.
    Haar lange, zwarte haren zorgen ervoor dat haar huid bleker lijkt dan dat het is, maar past goed bij haar kledingstijl. Ze draagt over het algemeen zwarte dingen, maar af en toe zie je er wat wit of grijs in terug. Felicity houdt niet zo van kleuren. Op zijn minst pastelkleurtjes, maar dit is zeldzaam om terug te vinden in haar kledingkast.
    Ze is groot fan van hakken, met name om haar korte lengte te verdoezelen. Hier heeft ze dus ook aardig wat exemplaren van.
    Felicity is over het algemeen heel nuchter over haar uiterlijk, en doet er 's ochtends dan ook niet héél veel aan.
    Karakter: Over het algemeen is Fee een onzeker meisje, maar dit laat ze niet snel merken. Het enige waar je het aan kan zien is het feit dat ze complimentjes snel wegwuift en zichzelf vaak vergelijkt met anderen.
    Fee is een meisje met de instelling 'Leef je leven', al heeft dit haar al vaak in problemen gebracht. Zo blijft ze 's avonds vaak tot laat over de straten zwerven, neemt ze mensen in de maling en gaat ze met de verkeerde mensen om.
    Aan de andere kant heeft dit Felicity van de buitenkant hard gemaakt, in tegenstelling tot vroeger: toen zei ze te vaak 'ja' op alles, nu zegt ze bijna alleen maar 'nee'. Ze is een koppig en bijdehand meisje, vroeger was ze juist te naïef.
    Ze kan absoluut niet tegen mensen die haar commanderen, dus negen van de tien keer doet ze dan het tegenover gestelde van wat haar wordt gevraagd.
    Felicity heeft een hekel aan het mannelijk geslacht; het vertrouwen is er gewoon niet meer. -zie extra-.
    Ze is dan vaak, in hen bijzijn, erg afzonderlijk en stil.
    Extra: Felicity kan zich de eerste keer dat ze verliefd werd nog goed herrinneren. Ze was zestien, jong en naïef. De jongen liet haar geloven dat de liefde wederzijds was door haar vele cadeautjes te geven, maar ook de nodige steun. Hij kon wonderbaarlijk goed naar haar vele geklaag luisteren, in tegenstelling tot andere mensen in haar omgeving.
    Op een gegeven moment had de jongen haar zo om zijn vinger gewonden. Fee deed uiteindelijk dingen tegen haar zin in, en als ze een keer niet deed wat hij wilde, kwam ze er van af met blauwe plekken. De jongen maakte seksueel misbruik van Felicity, en dit deel van haar verleden is traumatisch voor haar.
    Ze heeft er echter nooit over gepraat, en daarom kunnen mensen in haar bijzijn haar afkeer tegen het mannelijk geslacht niet verklaren. Dit zorgt vaak voor irritaties en onnodige ruzies, waardoor Felicity vaak met een naar gevoel achterblijft. Ze wordt dan ook snel gekwetst, al is dit nauwelijks te zien door haar masker en neppe lach heen.

    Wordt nog uitgebreiddddd

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 13:16 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    jaimyhoi schreef:
    Mitshy, hoe uitgebreid moet die nachtmerrie zijn? >_< want wat ik nu heb zijn twee regels gheheh.

    Hoeft niet al te uitgebreid, als het maar duidelijk is, haha. :'D

    Lifeisajoke schreef:
    Ik heb een vraagje ;3 De succubus of die andere, weten ze de nachtmerries al van de mensen of moeten ze die nog te weten komen ? En, de mensen mogen niet weten dat ze een demon zijn toch ?

    Ja, die weten ze al. De demonen mogen de mensen er mee confronteren of de nachtmerries als het ware laten 'verschijnen', zij waren ten slotte degene die er voor hebben gezorgd dat de nachtmerries 'tot leven' zijn gekomen.
    En nope, de mensen weten dat niet. Dat mogen ze ook niet weten, maar ook dat kan altijd mis gaan, hehehe. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omg, Felicity is hot, zeg ik je!
    Girls with tattoos. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dude, mijn personage heeft Felice... Looks like eachother :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Tortura schreef:
    Omg, Felicity is hot, zeg ik je!
    Girls with tattoos. :9~

    I knowwwwww! Maar zijn die tattoo's wel realistisch rond 1935? Meh, ik vind ze zo awesome.
    Sowieso, Felice Fawn is awesome.

    @ Jaimy: Sush, ik wilde mijn personage eerst Felice noemen, maar toen kwam jij. :"D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Druella schreef:
    (...)
    I knowwwwww! Maar zijn die tattoo's wel realistisch rond 1935? Meh, ik vind ze zo awesome.
    Sowieso, Felice Fawn is awesome.

    @ Jaimy: Sush, ik wilde mijn personage eerst Felice noemen, maar toen kwam jij. :"D


    Gheheh, take that ^^ mindreader ^^ en ik vind het awesome hoor dat ze Felicity heet, alsof je een stad feliciteert ^^ en mijn personage is af :3


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Rol: Een nietig mensje
    Naam: Felice Odair
    Leeftijd: 18 jaar
    Nachtmerrie: Felice haar nachtmerrie heeft met kraaien te maken die verbonden zijn met moorden. Dode lijken in ieder geval, en die zijn meestal opengebeten door kraaien. Ingewanden die eruit komen en heel veel bloed. Haar nachtmerrie bestaat dus voornamelijk uit kraaien, bloed en doden. Als ze al maar een kraai ziet als ze buiten is wordt ze zenuwachtig, gaat sneller lopen en ook sneller ademen. Wanneer er een kraai haar kant op vliegt zal ze langzaamaan bang, en echt angstig, worden.
    Uiterlijk:




    Felice heeft een lieflijk uiterlijk wat niet altijd voor haar innerlijk op gaat. Ze heeft lang donkerblond haar wat naar te punten toe lichter wordt en tot halverwege haar borsten valt. Er zit een slag in van nature en de ene keer versterkt ze dit door het op een bepaalde manier te vechten en de andere keer dan probeert ze dit zo stijl mogelijk door het heel heel goed te borstelen -stijltangen hadden ze namelijk nog niet in die tijd-. En haar haarkleur is natuurlijk.
    Haar ogen zijn een punt waar ze echt indruk mee kan maken, ze zijn felblauw en vallen op door de donkere rij wimpers eromheen. Ze is er dan ook echt trots op en gebruikt deze nog wel eens om dingen voor elkaar te krijgen bij mensen, velen vinden haar ogen namelijk moeilijk te weerstaan.
    Felice heeft mooigevormde lippen die altijd wel van zichzelf in een klein glimlachje staan, ze zijn roze-achtig van kleur en doen ook waarde aan haar lieflijke uiterlijk. Haar huid heeft hier en daar weleens last van een pukkeltje en hier baalt ze dan ook van, maar meestal is die toch nagenoeg egaal.
    Lengte doet er niet echt toe bij haar, ze vindt het prima zoals ze is, maar ze is niet zo heel erg lang. Ze is 1.68 lang, dus dat is niet redelijk groot.
    Op haar rechterschouder heeft ze een litteken zitten, ze is een keer overvallen terwijl ze op weg naar de markt was. Ze rende weg en werd gestoken met een mes. Er is een 5 cm grote litteken van overgebleven die ze niet graag laat zien aan mensen, omdat ze die erg lelijk vindt.
    Karakter: Zoals al eerder vermeldt is past Felice haar uiterlijk niet helemaal bij haar karakter, ze kan soms namelijk nogal opvliegend zijn. Dit is echter op dagen dat ze geïrriteerd is, of bang. Als ze opvliegend is heeft ze tijd alleen nodig en zal het sneller over zijn dan wanneer mensen erop aandringen dat ze met haar willen praten. Ze is namelijk niet van het praten over zichzelf, anderen vindt ze best.
    Haar seksuele voorkeur heeft ze nooit bekend gemaakt, aangezien het niet getollereerd wordt door haar ouders en ze naar haar ouders luistert. Dat zijn ook de enige twee naar wie ze luistert zonder moeite. Bij anderen kan ze het al snel oneens zijn, omdat Felice de dingen vaak op haar eigen manier ziet en ze daar erg standvastig aan is.
    Buiten haar opvliegende gedeelte van het karakter zit ook een meisje dat schoonheid op afstand bewondert, ze heeft een voorliefde voor kunst. Ze vindt het prachtig om naar te kijken en niet alleen daarvoor gemaakte kunst, maar ook gewoon schoonheden in de natuur.
    Extra: Ze is biseksueel en toen ze dit aan haar ouders vertelde waren zij het er totaal niet mee eens en sinds dien mag ze er van haar ouders niet meer over spreken en ook niets over laten merken. Felice zit hier wel mee, maar ze gehoorzaamt haar ouders. Ondanks dat ze nog nooit verkering heeft gehad is ze wel verliefd geweest op zowel jongens als meisjes, ze voelt zich gewoon extra prettig bij meisjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik reserveer een succubus.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Druella schreef:
    (...)
    I knowwwwww! Maar zijn die tattoo's wel realistisch rond 1935? Meh, ik vind ze zo awesome.
    Sowieso, Felice Fawn is awesome.

    @ Jaimy: Sush, ik wilde mijn personage eerst Felice noemen, maar toen kwam jij. :"D


    You should've called her Ophelia of Ophélie. Dan kan je ook bijnaa Fee hebben. xd


    help

    :/ Ik wil mannen! :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maak er dan zelf één!

    Ik twijfel nog altijd of ik ga meedoen. :/


    help

    Druella schreef:
    (...)
    I knowwwwww! Maar zijn die tattoo's wel realistisch rond 1935? Meh, ik vind ze zo awesome.
    Sowieso, Felice Fawn is awesome.

    @ Jaimy: Sush, ik wilde mijn personage eerst Felice noemen, maar toen kwam jij. :"D

    Ik heb het even op gezocht.
    Het lijkt me dus dat het gewoon kan. :].

    Ik heb trouwens een aantal jongens waaruit ik niet kan kiezen. Willen jullie kiezen? 8D.
    One. - Two. - Three. - Four. - Five. - Six. - Seven.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 22:57 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Numero 1 of 7 (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nummer 7 ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Nummer 7 ^^



    NOO. NOT DREW ROY. Dan ga ik de godganse tijd aan Hannah Montana denken. xd

    Twee is Jon Kortajarena denk ik...

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 23:05 ]


    help