• Het verhaal
    Succubi en incubi; legenden, dachten de inwoners van Glendale, Californië. Pure onzin, verhaaltjes om kleine kinderen bang mee te maken. Hoe kan iemand je dromen nou onder controle hebben? Onmogelijk, toch?
    Tot op de nacht van 16 December en 17 December 1935. De succubi en incubi konden meer dan dat de legenden dachten. Die nacht hadden ze macht, meer macht dan normaal. Want zeg eens eerlijk: de nachtmerries moeten toch érgens vandaan komen?
    Die nacht was het anders.
    Nachtmerries kwamen tot leven; zelfs de kleinste nachtmerries van de positiefste mensen werden harde werkelijkheid.
    De straten zijn niet veilig meer. Overal waar je keek waren gigantische spinnen, moordlustige aardmannetjes, de sluwste ninja’s,...-
    Ook de succubi en incubi liepen rond. Ze hadden dit veroorzaakt; de trots was niet af te nemen. Doordat een groter aantal in de legenden geloofden, werd deze werkelijkheid; hoe groter het geloof, hoe machtiger de legende.

    En hoe groot de haat tegenover elkaar ook was: de incubi en succubi moeten samenwerken om zichzelf levende te houden. Zodra er een enkeling was die niet geloofde, moest dit recht worden gezet. Ook dit was niet makkelijk. incubi en succubi bestaan enkel en alleen uit haat, sarcasme en ironie. Het enige dat zij willen zien is pure leedvermaak. Ze zijn genadeloos en sadistisch, maar hun masker is zo hard als staal.

    Weten de inwoners van dit kleine stadje hun nachtmerries om te laten toveren tot dromen? Kunnen ze zichzelf redden door naar de werkelijkheid te kijken, in plaats van hun fantasiewereld?
    Zijn de incubi en succubi sterk, of is de haat tegenover elkaar te groot?



    Rollen
    Vul je rol zo uitgebreid en origineel mogelijk in. Mary Sue’s worden niet geaprecciëerd, dus kom daar dan ook niet mee aanzetten. Jouw personage moet zwaktes bezitten.
    Maximaal twee per persoon.


    Rol: Incubbus, Succubus of mens?
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 16, voor incubbus/succubus minimaal 20.
    Nachtmerrie: indien mens. Probeer ook hier zo origineel en uitgebreid mogelijk bij te zijn!
    Uiterlijk: mét foto, zo uitgebreid mogelijke beschrijving.
    Karakter: Hou het origineel en realistisch!
    Extra: (Eventueel)

    Reserveringen blijven 24 uur staan.


    Succubi (vrouwelijke demon):
    - Charlice 'char' Petrone - Druella
    - Ava Jesy Moore - Sicam
    -
    -
    -

    Incubi (mannelijke demon):
    - Cameron 'Cam' Briel - MadEyeMoody
    - Mgorem Iain - Tortura
    - Leon Raphael Walker - Raziel
    -
    -

    WORDEN WEER TOEGELATEN BIJ MEER MANNEN/INCUBI.
    Mensen (vrouwelijk):
    - Felicity 'Fee' Hughes - Druella
    - Felice Odair - Jaimes
    - Audrey Isabelle Layfield - Jemima
    -
    -


    Mensen (mannelijk):

    - Mason William Duke - Lizor
    - Daniël Scagotti - MadEyeMoody
    - Gereserveerd voor Vegangirl
    -
    -


    De regels.
    - Ik verwacht posts van minimaal 200 woorden, à 10 zinnen.
    Ik ga hier niet al te streng in zijn, maar posts van 10 regels of kleiner worden niet geaccepteert. Zodra dit gebeurt krijg je een waarschuwing,
    aangezien het duidelijk in de regels staat.

    - 16+ is toegestaan.
    Hieronder wordt seks, drugs en alcohol verstaan.
    - Iedereen heeft verschillende nachtmerries, maar is wel gewoon voor iedereen zichtbaar.
    Probeer dan ook andermans nachtmerries in jouw posts te verwerken.
    - Incubi en succubi zijn slecht, kwaadaardig en kennen eigenlijk geen gevoelens.
    Speel je rol dan ook op deze manier! Het is onrealistisch dat je personage ineens verliefd wordt en zijn/haar slechte kant verliest. Het is natuurlijk wel mogelijk dat ze langzaamaan gevoelens ontwikkelen, maar dit kan natuurlijk gelijk na je eerste post gebeuren. Probeer hier rekening mee te houden.
    - Sluit niemand buiten.
    Houd niet de hele RPG door één op één conversaties. Zorg ervoor dat jouw personage met meerdere mensen in contact is!
    - Voor deze RPG wordt een praattopic geopend.
    Gelieve geen OOC (Out of Character) posts in het speeltopic.
    - Houdt ruzies buiten de RPG.
    De sfeer moet leuk blijven!
    - Nieuwe topics worden alleen geopend door Macabre of Sicam.


    Ik ben heel streng in de regels. Als je één van de regels overtreed, krijg je hier een waarschuwing voor; gebeurt het vaker, loop je risico om uit de RPG te worden gezet. Het moet leuk voor iedereen blijven!

    # speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    doe ik (;


    "Let's say I meet an alien, who, lucky enough, could speak English" - Vsauce, Youtube

    Past mijn rol trouwens in een beetje in het Succubus ding ?

    Lifeisajoke schreef:
    Past mijn rol trouwens in een beetje in het Succubus ding ?

    Ja, ze was goed! Leuke rol. (:

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 13:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh goddank ! Ik was bezig aan mijn rol, viel mijn laptop doodleuk uit. Laten we zeggen dat ik voor de komende 5 minuten die eraan kwamen gevloekt heb.

    jaimyhoi --> Jaimes


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ellie is in the house.. Ik wil een man.. Alleen weet ik niet wat voor een XD


    Don't be like the rest of them, darling

    MadEyeMoody schreef:
    Ellie is in the house.. Ik wil een man.. Alleen weet ik niet wat voor een XD

    Yay!
    Hihi, take your time. x'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik kom trouwens alvast doorgeven dat ik er 28, 29 en 31 de hele dag niet ben :3 30 kan ik wel online komen c:


    Voor als het rpg dan al gestart is :')

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 15:43 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jaimes schreef:
    Ik kom trouwens alvast doorgeven dat ik er 28, 29 en 31 de hele dag niet ben :3 30 kan ik wel online komen c:


    Voor als het rpg dan al gestart is :')

    Ik ook zoiets, hoor. :'D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik zal mijn rol maken nadat ik Harry Potter heb afgekeken. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aislinn schreef:
    Ik zal mijn rol maken nadat ik Harry Potter heb afgekeken. (:

    Haha, is goed! Have funnnnn


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    mag ik een mannelijk mens reserveren? ik vul hem vanavond in


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mag ik een mannelijke Incubi
    &
    Een Mensen Man? XD


    Don't be like the rest of them, darling

    Rechazame schreef:
    mag ik een mannelijk mens reserveren? ik vul hem vanavond in

    Ik zet je erbij!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    MadEyeMoody schreef:
    Mag ik een mannelijke Incubi
    &
    Een Mensen Man? XD

    Hahaha, mensen man. :'D Ofc, ik zet je erbij! <3


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''