• Het verhaal
    Succubi en incubi; legenden, dachten de inwoners van Glendale, Californië. Pure onzin, verhaaltjes om kleine kinderen bang mee te maken. Hoe kan iemand je dromen nou onder controle hebben? Onmogelijk, toch?
    Tot op de nacht van 16 December en 17 December 1935. De succubi en incubi konden meer dan dat de legenden dachten. Die nacht hadden ze macht, meer macht dan normaal. Want zeg eens eerlijk: de nachtmerries moeten toch érgens vandaan komen?
    Die nacht was het anders.
    Nachtmerries kwamen tot leven; zelfs de kleinste nachtmerries van de positiefste mensen werden harde werkelijkheid.
    De straten zijn niet veilig meer. Overal waar je keek waren gigantische spinnen, moordlustige aardmannetjes, de sluwste ninja’s,...-
    Ook de succubi en incubi liepen rond. Ze hadden dit veroorzaakt; de trots was niet af te nemen. Doordat een groter aantal in de legenden geloofden, werd deze werkelijkheid; hoe groter het geloof, hoe machtiger de legende.

    En hoe groot de haat tegenover elkaar ook was: de incubi en succubi moeten samenwerken om zichzelf levende te houden. Zodra er een enkeling was die niet geloofde, moest dit recht worden gezet. Ook dit was niet makkelijk. incubi en succubi bestaan enkel en alleen uit haat, sarcasme en ironie. Het enige dat zij willen zien is pure leedvermaak. Ze zijn genadeloos en sadistisch, maar hun masker is zo hard als staal.

    Weten de inwoners van dit kleine stadje hun nachtmerries om te laten toveren tot dromen? Kunnen ze zichzelf redden door naar de werkelijkheid te kijken, in plaats van hun fantasiewereld?
    Zijn de incubi en succubi sterk, of is de haat tegenover elkaar te groot?



    Rollen
    Vul je rol zo uitgebreid en origineel mogelijk in. Mary Sue’s worden niet geaprecciëerd, dus kom daar dan ook niet mee aanzetten. Jouw personage moet zwaktes bezitten.
    Maximaal twee per persoon.


    Rol: Incubbus, Succubus of mens?
    Naam:
    Leeftijd: Minimaal 16, voor incubbus/succubus minimaal 20.
    Nachtmerrie: indien mens. Probeer ook hier zo origineel en uitgebreid mogelijk bij te zijn!
    Uiterlijk: mét foto, zo uitgebreid mogelijke beschrijving.
    Karakter: Hou het origineel en realistisch!
    Extra: (Eventueel)

    Reserveringen blijven 24 uur staan.


    Succubi (vrouwelijke demon):
    - Charlice 'char' Petrone - Druella
    - Ava Jesy Moore - Sicam
    -
    -
    -

    Incubi (mannelijke demon):
    - Cameron 'Cam' Briel - MadEyeMoody
    - Mgorem Iain - Tortura
    - Leon Raphael Walker - Raziel
    -
    -

    WORDEN WEER TOEGELATEN BIJ MEER MANNEN/INCUBI.
    Mensen (vrouwelijk):
    - Felicity 'Fee' Hughes - Druella
    - Felice Odair - Jaimes
    - Audrey Isabelle Layfield - Jemima
    -
    -


    Mensen (mannelijk):

    - Mason William Duke - Lizor
    - Daniël Scagotti - MadEyeMoody
    - Gereserveerd voor Vegangirl
    -
    -


    De regels.
    - Ik verwacht posts van minimaal 200 woorden, à 10 zinnen.
    Ik ga hier niet al te streng in zijn, maar posts van 10 regels of kleiner worden niet geaccepteert. Zodra dit gebeurt krijg je een waarschuwing,
    aangezien het duidelijk in de regels staat.

    - 16+ is toegestaan.
    Hieronder wordt seks, drugs en alcohol verstaan.
    - Iedereen heeft verschillende nachtmerries, maar is wel gewoon voor iedereen zichtbaar.
    Probeer dan ook andermans nachtmerries in jouw posts te verwerken.
    - Incubi en succubi zijn slecht, kwaadaardig en kennen eigenlijk geen gevoelens.
    Speel je rol dan ook op deze manier! Het is onrealistisch dat je personage ineens verliefd wordt en zijn/haar slechte kant verliest. Het is natuurlijk wel mogelijk dat ze langzaamaan gevoelens ontwikkelen, maar dit kan natuurlijk gelijk na je eerste post gebeuren. Probeer hier rekening mee te houden.
    - Sluit niemand buiten.
    Houd niet de hele RPG door één op één conversaties. Zorg ervoor dat jouw personage met meerdere mensen in contact is!
    - Voor deze RPG wordt een praattopic geopend.
    Gelieve geen OOC (Out of Character) posts in het speeltopic.
    - Houdt ruzies buiten de RPG.
    De sfeer moet leuk blijven!
    - Nieuwe topics worden alleen geopend door Macabre of Sicam.


    Ik ben heel streng in de regels. Als je één van de regels overtreed, krijg je hier een waarschuwing voor; gebeurt het vaker, loop je risico om uit de RPG te worden gezet. Het moet leuk voor iedereen blijven!

    # speeltopic 1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Speelt hij in Hannah Montana? Lollol. Ik zag die pictures gewoon op weheartit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Speelt hij in Hannah Montana? Lollol. Ik zag die pictures gewoon op weheartit.


    Yep. 1 is Ben Barnes [Wat je zeker al zelf wist] uit Narnia onder andere. xd 2 is Jon Kortajarena, een model voor onder andere Ray Ban, de rest weet ik niet en 7 is Drew Roy uit Hannah Montana.

    I will never ever see that guy differently.


    help

    Zou ik een vrouwelijk mens mogen reserveren?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maar welke picture kies je? :].
    I'm in a dilemma right here, dude.

    Die andere gast speelt o.a. in Bones. You have to know him!

    Edit: Ik kan ook nog altijd deze gast doen. Yeah, hij komt ook van TVD.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 23:27 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tortura schreef:
    Maar welke picture kies je? :].
    I'm in a dilemma right here, dude.

    Die andere gast speelt o.a. in Bones. You have to know him!


    Welke andere gast? xd Ik kijk niet echt naar Bones, ik was er als kind doodsbang van en ik volg het niet echt. xd

    Ik vind numéro trois best wel sexy. :3


    help

    Tortura schreef:
    Maar welke picture kies je? :].
    I'm in a dilemma right here, dude.

    Die andere gast speelt o.a. in Bones. You have to know him!

    Edit: Ik kan ook nog altijd deze gast doen. Yeah, hij komt ook van TVD.


    Jeremy aka Steven R Mcqueen :9~


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Rol: Succubus.
    Naam: Oriël Valora Elsegood.
    Leeftijd: 21 jaar.
    Uiterlijk:



    Oriël -die eigenlijk liever Val, Lora of El genoemd wordt- heeft zwarte haren die tot op het midden van haar rug komen. Haar felle, lichtblauwe ogen steken af met de zwarte kleur ervan. Ze heeft een strakke kaaklijn, haar jukbeenderen komen mooi uit, haar wimpers omlijsten haar ogen en haar zachtroze, volle lippen maken het geheel af. Je zal Oriël om 2 redenen zien lachen; om mensen te misleiden en om iets gedaan te krijgen. Ze zal je ook nooit recht aankijken, zodat je zeker nooit weet wat er in haar omgaat, want meestal verraadt dat teveel over haarzelf. Ze probeert het af te leren om alles te laten zien in haar ogen, maar dat lukt nog moeilijk.
    Haar lichaam is slank gebouwd, of zoals de meeste zeggen, ze heeft een mooi zandloper-figuur. De nodige, vrouwelijke rondingen zijn zeker aanwezig, misschien zelf met overmate. Oriël's lengte is 1 meter 69. Zelf vindt ze dat meer dan genoeg voor haarzelf, en ze klaagt er dan ook helemaal niet over dat bijna iedereen groter is dan haar. Meestal lost ze dat probleem op door hakken te dragen. Oriël's benen zijn niet bepaald om te zeggen lang, maar meestal wil ze wel laten blijken dat het zo is, daar crème-kleurige schoenen te dragen die haar benen verlengen. Dit doet ze vooral als ze een rokje aanheeft of een kleedje. Zoals elke vrouw verzorgt Oriël zich. Elke dag zal ze zich insmeren met de voorbestemde potjes crème.
    Qua kledingstijl is Oriël makkelijk. Ze heeft een voorkeur aan donkere kleuren, zoals zwart, of wijnrood. Andere kleuren is ze niet zo voor te vinden. Als je bijvoorbeeld een paar armbandjes neemt in verschillende kleuren, zeg maar als kleuraccent, dan is ze daar dan wél weer voor te vinden.
    Haar haren laat ze soms los hangen, maar meestal zal ze er wel iets mee doen. Zelf vindt ze het leuk om bezig te zijn met haar haren en iets nieuws te kunnen leren.
    Karakter: Lora is een heel makkelijk meisje om te begrijpen. Ze zal altijd zeggen wat ze denkt, of je het nu wil of niet. Je moet niet verwachten dat er positieve dingen uit haar mond komen. Oriël is een heel bitchy persoon, tegenover bijna iedereen. Ze kan mensen makkelijk om haar vinger winden, en is bang van niets of niemand. Ze houdt van de macht die ze heeft over mensen als ze zomaar hun ergste nachtmerries kon laten verschijnen en ook weer laten verdwijnen. Ze houdt ervan dat ze mensen écht kon doen geloven in iets wat tot voor kort een stomme legende was. Ze wil dat de mensen haar vrezen en niet weten dat ze tussen de gewone mensen leven. Oriël is het soort persoon dat heeft geleerd om de meeste emoties te laten verdwijnen uit haar leven. Sommige mensen zeggen dat ze allergisch is voor alle menselijke gevoelens. Dan lacht ze haar neppe lach die voor iedereen echt lijkt, en zegt ze dat dat niet zo is, wat niet gelogen is. Oriël voelt nog altijd, haat, woede, jaloezie, etc. Alle gevoelens die van een mens een slecht persoon maken eigenlijk. Ze is niets voor niets een demon.
    Oriël houdt van de nacht, van de duisternis, de sterren en de maan. Je zal haar altijd buiten vinden als de avond valt, dat is ook de reden dat de winter haar nummer 1 seizoen is. Toch houdt ze ook van de zomer. Dat heeft een simpele reden. Oriël kan goed tegen de koude, waardoor ze 's nachts altijd te vinden is in het meer waar ze bij woont. Naakt, welliswaar, want er is toch niemand die haar stoort 's nachts. Oriël komt altijd heel zelfzeker over, weet wat ze wil, een beetje een leider, maar dat laatste is niet echt waar. Ja, ze kan soms de leiding nemen als dat echt moet, maar ze vindt het toch makkelijker als iemand anders haar zegt wat ze moet doen. Het is makkelijk te zeggen dat ze op dat vlak lui is, maar dat is ook niet helemaal waar. Onder al die massa van zelfzekerheid en slechtheid, als je het zo mag noemen, schuilt toch een beetje onzekerheid en een héél klein beetje angst. Onzekerheid en angst gaan samen op 1 vlak, namelijk op het vlak van angst hebben om iets verkeerd te doen. Maar ze is ook bang dat mensen te weten komen wie ze echt is, waardoor de rest al rap zal uitkomen.
    Extra: Om haar 'cover' geloofwaardig te houden doet Oriël hier en daar een baantje. Ze werkt ze overdag in een cafeetje waar iedere bewoner wel 1 keer komt per dag, en soms helpt ze de bakker bakken in de nacht. Natuurlijk doet ze ook wel de tussendoorse baantjes zoals babysitten, honden uitlaten, schilderen, etc., maar dat doet ze alleen als ze geen ander werk heeft. Ze houdt ze haar cover geloofwaardig en verdient ze nog wat geld.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2012 - 23:41 ]


    Rol: Incubi.
    Naam: Mgorem Iain, maar doet zich voor als Cain Nicholas Webb.
    Leeftijd: 27 jaar.

    Uiterlijk:
    Wanneer je Mgorem ziet, weet je direct wat voor soort persoon het is. Meestal moet je, je niet laten leiden door het uiterlijk, maar bij hem zit je er niet ver vanaf. Hij is alles hoe je hem zal omschrijven, aangezien hij qua persoonlijkheid erg bazig, arrogant en kil is, straalt dit ook op zijn aanblik af. Hij is veel te vol van zichzelf en het maakt hem ook geen donder uit wat iedereen van hem vind, als hij maar te pakken krijgt wat hij zelf wil. IJdel kan hij genoemd worden, aangezien hij erg zelfverzekerd over zijn uiterlijk is en hier ook zijn moeite voor doet. Dat is echter het enige waar hij überhaupt moeite voor doet, samen met de spelletjes met zijn prooien, want verder zal je hem geen vinger voor uit zien steken. Behalve als hij weer in het spotlight kan staan.
    Deze mannelijke demon heeft zwarte haren, welke iets langer zijn dan gewoonlijke stekeltjes, maar nog niet halflang genoemd kunt worden. Hij heeft iets vollere lippen dan bij enig ander man, waar hij echter niet over klaagt. Cain heeft sterke kaken, waardoor je kunt merken dat hij al wat ouder is dan van hem verwacht is, omdat hij nog wel begin twintig lijkt. Hij is echter al zeventwintig, wat velen niet denken. Natuurlijk moet hij vanwege zijn reputatie ook een gespierde borstkas hebben, een sixpack waar hij graag aan verder werkt – op wat voor manier dan ook. Als je goed kijkt, kun je echter kleine littekentjes op sommige plaatsen van zijn bovenlichaam zien. Dit komt door zijn sadistische persoonlijkheid, maar ook deels door slachtoffers die probeerden te vluchten. Zo heeft hij ook een litteken bij zijn oog, welke in het licht goed te zien is door de rand. Hoewel het litteken niet eens zo groot is. Op zijn rechterarm heeft hij enkele tatoeages, met niet bepaald een echte betekenis ervoor.

    Karakter:
    Cain kan absoluut niet in groepen werken, want dan wil hij altijd de leider spelen. Daar is hij dan ook niet bang voor en grijpt elke kans aan wanneer deze er is. Bovendien is hij erg arrogant en zelfverzekerd, waardoor hij denkt dat hij alles kan maken en houd ervan om in het middelpunt van de aandacht te staan. Zo verwacht hij ook te allen tijde gelijk te hebben en wil hij niet dat er iemand tegen hem in gaat, want dan kan hij nogal een razernij naar je richten – of dit ijzig of woede is, zal aan het moment liggen. Vanzelfsprekend heeft hij hierdoor ook een enorme bazige, kille en zelfs arrogante uitstraling gekregen, waardoor je het meestal al wel weet wat voor soort ‘persoon’ het is. Iemand die je het liefste wil vermijden.
          Het maakt hem niet uit wat iedereen over hem zegt, want hij zal gewoon door blijven gaan met zijn houding. Cain houdt zelf enorm van zijn haatvolle en bazige houding, kan hierdoor nogal narcistisch genoemd worden en gebruikt dit ook in zijn voordeel. Zeker als hij een vrouwelijk slachtoffer ziet die hij te grazen kan nemen in elk opzicht dan ook, want hij heeft geen greintje respect voor de vrouw. Wanneer hij een prooi heeft, houdt hij ervan om hen te martelen, een soort spelletje te spelen. Hoewel hij al wel mensen vermoord heeft, voelt hij er totaal niets bij, zelfs niet tot in het diepste van zijn gevoelloze hart. Hij doet dit zonder enige aarzeling.
          Ondanks dat hij wel kalm kan zijn, is hij dit zeker niet altijd, want hij is niet beheerst en kan nogal uitvallen ineens. Zeker als hem iets niet aan staat en hij dit anders wil. Dit laat hij dan ook direct merken en als hij uitvalt, is dit ook fel met scheldwoorden. Hij is agressief en taai. Liefde kent hij niet, of wil hij niet kennen en hij doet hier dan ook afstand van. Ondanks dat hij er soms nog wel een groot knagend gevoel van krijgt, dat hij iets mist. Wanneer dit gebeurt, laat hij dit echter niet toe en stopt het dan ook direct weg. Dit gebeurt echter heel erg zelden en niets voor hem om er zorgen over te maken. Vrouwen gebruikt hij enkel als lustobject en is zogezegd de volgende dag alweer weg, misschien zelfs nog eerder. Cain voelt dan ook helemaal niets als hij seks met ze heeft of überhaupt met ze speelt, enkel het vermakelijke gevoel dat zijn haat en wellust voedt – op een negatieve wijze.
    Extra: (Eventueel)

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 20:05 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rol: Mens
    Naam: Audrey Isabelle Layfield
    Leeftijd: 19
    Nachtmerrie: Angst om alleen te zijn, in combinatie met angst voor pijn en duisternis (hoe/wat precies komt nog)
    Uiterlijk:


    beschrijving komt nog
    Karakter: komt.
    Extra: komt.

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 1:25 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb alles aangepast, en de vrouwelijke mensen zitten (tijdelijk) vol.
    GIMME MEN. *O*

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 10:00 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rowboats schreef:
    Maak er dan zelf één!

    Ik twijfel nog altijd of ik ga meedoen. :/

    Ik heb al twee personages, en dat is het maximale. c:

    Niet. Twijfelen. (joehoe)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mitshy littlebitchy <3 is mijn rol goed zo? ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mag ik een incubi?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Mag ik een incubi?

    Ik zet je erbij!


    Jaimy... ik zweer het je, ik ga er één voor jou bedenken. :"D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat is alsnog geen antwoord op mijn vraag :W

    Mitshy, don't let it get itchy! ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.