• Hooi,
    Ik heb een klein probleempje.
    Vorige jaar was ik dus onwijs verliefd op een jongen maar hij kreeg een vriendin en ik voelde me echt heel slecht erover..
    Nu ben ik dus niet meer verliefd op hem, ik hou namelijk onwijs veel van mijn eigen vriend.
    Maar de laatste tijd doen die jongen die ik eerst leuk vond ( laten we hem W noemen) heel raar tegen mij.
    We hadden dus donderdag kerstbal en onze ouders verwachtten altijd een foto van ons samen vinden ze leuk.
    Dus wij gingen samen op de foto maar W had zijn armen heel stevig om mijn middel daar begon het dus al.
    Daarna was ik mijn vrienden kwijt, waardoor ik met hem ging dansen maar ook tijdens het dansen was hij heel klef.
    Ik had onwijs hoge hakken aan en mijn voeten deden uiteindelijk zoveel pijn dat ik er niet meer op kon staan.
    W was heel zorgzaam die avond en tilde me dus eerst naar de jassen en droeg me daarna naar de fietsen.
    Hij zei dat ik wel bij hem achterop kon maar wel stevig vast moest houden.
    We kwamen bij mijn huis en we namen afscheid door middel van een knuffel maar voordat ik me kon omdraaiden drukte hij een kusje op mijn lippen..
    Daarna zei hij: slaap lekker en ging weg.
    Maar ik vind het verschrikkelijk wat hij deed en weet niet wat ik moet doen.
    bedankt voor het lezen van mijn vele gezeik haha :Y)


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je er meteen niets van gezegd had? Nu krijg ik wel een beetje het idee dat je de aandacht leuk vond van die W. In ieder geval, wees eerlijk tegen die W en je vriend. Je vriend hoort dit te weten, vind ik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gewoon de waarheid zeggen en het tegen je vriend vertellen. Je vriend kan het beter van jou horen dan van iemand anders.


    Physics is awesome

    Exasperated schreef:
    Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je er meteen niets van gezegd had? Nu krijg ik wel een beetje het idee dat je de aandacht leuk vond van die W. In ieder geval, wees eerlijk tegen die W en je vriend. Je vriend hoort dit te weten, vind ik.


    Do what people say you can't.

    Eerlijk zijn die hap. Je hebt een leuke vriend waarvan je houdt en die wil je wil houden. Vertel hem dat, dan ben je snel genoeg van hem af. En vertel ook je vriend wat er gebeurt is, als ´ie het van een ander hoort kun je nog wel eens ruzie krijgen.


    I solemny swear I'm up to no good.

    Persoonlijk vind ik dat jij nu ook best verkeerd bezig bent tegenover jouw vriend. Maar goed, dat erbuiten; vertel die ex-crush de waarheid, dan ben je er vanaf.
    Het lijkt me namelijk het type dat denkt dat ie' iedereen kan krijgen zodra het uit is met z'n vriendin.

    - Oh en als ik jou was, zou ik het ook eerlijk tegen je vriend zeggen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 13:37 ]


    To infinity and beyond •

    Nee joh, je voelt helemaal niks voor die W. :'D Je had 'm op zijn bek moeten slaan toen hij je zoende en zeggen dat je al een vriend hebt.
    Beetje aandachtsgeil, vind je niet? :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De waarheid duurt het langst, tegen over julie alle 3.Je had zelf kunnen weten na die foto maken dat het niet echt slim was om met hem te gaan dansen. Lijkt mij.. Daar bij neem een paar platte schoenen mee als je killer heels draagt.
    Wie iets doet moet ook op de blaren zitten.


    Some angels have no wings.