• Ik ging om kwart over 4 pas naar bed en werd om 9 uur alweer wakker. ._. Ik slaap niet thuis maar bij een vriend van me, we zijn vannacht bij iemand anders geweest, gezellig muziek luisteren, gitaar spelen en zuipen. Ik ben echt wasted, zit water te drinken omdat ik een enorm droge bek heb. x'D
    Waarom zijn jullie zo vroeg op op zondag?


    Your make-up is terrible

    Ik had een feest gister en werd vanochtend wakker met dikke koppijn.
    Altijd gezellig, nou. En geen oog dichtgedaan meer dus.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Omdat ik blijkbaar genoeg heb geslapen... Geen idee :')


    Olive

    ik ben gewent geraakt aan het ritme van Londen, waar ik vorige week met chool ben heen gegeaan. dat was een weekje en elke keer pas rond 3/4 uur naar bed en weer 7:30 op.


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Ik werd vannacht niet goed dus was naar huis gegaan. Dikke stress bij een vriendin van me omdat ze me niet kon vinden x'D En nu ben ik ook behoorlijk brak, droge bek en kijk nog een beetje wous uit mijn ogen :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Omdat ik bij een vriendin ga eten, omdat de hele buurt een buurtbrunch heeft en wij geen zin hebben.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Omdat ik moet leren :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik ben de hele nacht opgeweest tot een uur of 5.

    ik kon niet slapen, en toen besloten mijn ouders ook nog ff 'lol' te gaan maken in bed...

    dat ik hoorde dat dus:|

    en toen werd ik om 8 uur weer wakker..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 10:56 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    ik sliep pas om kwart over 5. en ik was wakker om kwart over 9 .____.


    Life is a beautiful struggle

    Ik sliep rond kwart voor 1 ,ben uitgeweest en het was supergezellig.En guess what? Ik heb super goed geslapen :)


    Follow your dreams. They know the way.

    BigTimeLove schreef:
    ik ben de hele nacht opgeweest tot een uur of 5.

    ik kon niet slapen, en toen besloten mijn ouders ook nog ff 'lol' te gaan maken in bed...

    dat ik hoorde dat dus:|

    en toen werd ik om 8 uur weer wakker..

    ahw dat is zielig voor je =P


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    BigTimeLove schreef:
    ik ben de hele nacht opgeweest tot een uur of 5.

    ik kon niet slapen, en toen besloten mijn ouders ook nog ff 'lol' te gaan maken in bed...

    dat ik hoorde dat dus:|

    en toen werd ik om 8 uur weer wakker..


    Tsja, ouders doen dat ook. x'D


    Your make-up is terrible

    Omdat ik me netzovoel als jou >< hihi

    En nu heb ik echt koppijn.


    Your make-up is terrible