• Het is Midden in hartje winter.De leerlingen hadden hard genoeg hun best gedaan en mochten heel de winter logeren in luxe blokhutjes logeren.5 jongens en meisjes logeren in 1 hutje ,maar natuurlijk wel in apparte kamers.Ook is er natuurlijk begeleiding ,maar die komen niet zo vaak.De jongeren mogen ook genieten van het uitzicht en natuurlijk ook de activiteiten.Ze moeten wel zelf koken en opruimen,maar de school vertouwt er wel in dat de leerlingen dat zelf kunnen.
    Maar,zullen ze vrienden maken of vijanden of zullen er eerder romanches ontstaan?
    Het kampeer terein ligt niet zo ver van Parijs en ze mogen waarschijnelijk ook eens langs gaan





    Jongens (6 )
    -Gereserveerd Voor IrishCharm
    -Brandon Andrew Norrington RabidKiller
    -Alex James Adams xLastKiss
    -Matheo 'Elliot' Frost Nyan
    -Shawn Matthew Bronxx RabidKiller
    - Daniel O'donnel Adores
    Meisjes (6 )
    - Alis Eira HowellSylvesti
    -Gerserveerd voor IrishCharm
    - Luna June RiverxElounor
    -Victoire (Vic) Lizzy Barton xLastKiss
    -Vanessa 'Lilia' Rodrigues Nyan
    -Nereah Aseria kerstkat


    Het huisje waar ze de komende weken logeren Klik


    Regels
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.
    -Minimum 3 regels


    Er zijn ook vaste regels in het huis
    - Ontbijt is om 9 uur
    -Iedereen doe wel een klusje in het huis,Bv;afwassen,koken,vegen...
    -Lunch is om 12 uur
    -Avond eten is om 18 uur
    -Er is geen internet.

    voor de rest zijn ze vrij.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 20:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    |arme jij(flower)(K)|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [ Ja x3 wie ben jij dan? ;p brb, ijs eten xD ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    |wat is DD?:S|


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [Digidier :3 --Niemand, maar ik ben mn wachtwoord kwijt haha :3 - inspidood.]


    And right from that moment, you took my breath away.

    |ok, vandaar dt ik de afkorting niet kende... k zal nog ff wat schrijven als je geen inspi hebtxd


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [graag, dan ga ik daar op verder:3]


    And right from that moment, you took my breath away.

    [ hoe kan het dat jij mij wel kent en ik jou niet ;S of ik heb weer zo'n hersendood moment dat ik me niets kan herinneren (A) ]


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Nereah Aseria

    "Mooi gezegd.." zei Alex. "Het is alsof... alsof we ons nergens zorgen over hoeven te maken, alsof niets fout kan gaan. Het gaat geweldig worden hier." Hij grijnsde.
    `Inderdaad.´ Stemde ik in terwijl ik tussen de bomen door keek.
    `Zullen we naar de stad gaan?´ Vroeg ik zonder op te kijken. Ik had wel zin in de stad, vooral ook omdat ik de eifeltoren nog nooit in het echt had gezien.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [ik stalk het DD forum nog wel eens, om te zien wie er allemaal nog spelen :3]
    Alex James Adams
    "Inderdaad." Stemde ze in terwijl ze tussen de bomen door keek. "Zullen we naar de stad gaan?" Vroeg ze toen, zonder op te kijken, en ik knikte. "Is goed. Zullen we nog anderen mee vragen?" Vroeg ik toen. Het leek me heel gezellig om met Nereah alleen te gaan, maar misschien wilden de anderen ook wel, dus dan konden we maar net zo goed met zijn allen gaan. Bovendien kende ik Parijs wel, maar ook weer niet zó goed. Misschien wisten de anderen het allemaal wel te vinden, dat zou handig zijn.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Nereah Aseria

    "Zullen we naar de stad gaan?"
    "Is goed. Zullen we nog anderen mee vragen?" Vroeg Alex.
    Is goed,´ Ik liep naar Vic, en vroeg: `Heey Vic, Alex en ik gaan naar de stad, kom je ook?´


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Victoire (Vic) Lizzy Barton
    Nereah kwam naar me toe lopen. "Heey Vic, Alex en ik gaan naar de stad, kom je ook?" Vroeg ze toen, en ik knikte vrolijk, waarna ik op sprong "Mais oui" Glimlachte ik vrolijk. "Is het goed als ik vraag of de jongens ook mee komen? Ik ben met hun naar buiten gegaan en ik kan moeilijk gewoon weglopen." Zei ik, terwijl ik mijn hoofd een beetje schuin hield, en omhoog keek naar Nereah. Zo vreselijk irritant dat ik zo klein was.


    And right from that moment, you took my breath away.

    [ een stalker dus, jaja.. oke xD no problem ;p ]

    Brandon Andrew Norrington

    Ik keek rond buiten en schoof met m'n voet wat door de sneeuw. Niemand zag er echt uit alsof die zin had in een sneeuwballengevecht, dus dan liet ik het maar. Anders kreeg ik weer geïrriteerde reacties want " we hebben nu geen zin." Ik zag Alex, Nereah en Victoire wat verder staan en liep ook naar hen toe terwijl ik vrolijk aan de koordjes van mijn muts trok.


    Shawn Matthew Bronxx

    Ik zuchtte even en wreef door mijn ogen. Misschien was het beter dat ik even stopte, aangezien ik moe begon te worden. Waarschijnlijk kwam dat ook nog door de reis, en het koude weer. Daar werd ik gewoon moe van. Ik ging rechtstaan en stak mijn tekening terug weg, samen met mijn andere spullen. Ik deed mijn oortjes uit en borg mijn iPod ook mee op. Waar zou de rest zijn? Waarschijnlijk buiten. Als ze naar de stad zouden gaan, zouden ze me heus wel komen roepen. Ik rekte me uit door mijn armen te strekken en liep dan naar de woonkamer. Vanessa en Luna zaten daar, de rest was nergens te zien.[


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    |Nereah is maar 3 cm groter(lol)|

    Nereah Aseria

    "Heey Vic, Alex en ik gaan naar de stad, kom je ook?"
    Victoire knikte vrolijk "Mais oui" Glimlachte ze. "Is het goed als ik vraag of de jongens ook mee komen? Ik ben met hun naar buiten gegaan en ik kan moeilijk gewoon weglopen." Zei Vic terwijl ze haar hooft een beetje schuin hield.
    `Tuurlijk, waarom niet? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!´ Lachte ik.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    xLastKiss schreef:
    [ik stalk het DD forum nog wel eens, om te zien wie er allemaal nog spelen :3]


    |Hahaha, volgens mij (en volgens andere) stalk ik ook wel eens *kuchkuch* op Q.(A)|

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 21:32 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    [oh ahahaha qq]
    Victoire
    "Tuurlijk, waarom niet? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!" Lachte Nereah, en op dat moment kwam Brandon aanlopen. "Brandooooooon!" zei ik vrolijk, en keek hem lachend aan. "Zin om naar Parijs te gaan?" Vroeg ik met een lieve glimlach, terwijl ik omhoog keek en mijn hoofd een beetje schuin hield, waarna ik mijn handschoenen uit deed en de sneeuw uit mijn haar begon te plukken, mijn benen en kont afklopte, en weer naar Brandon keek.


    And right from that moment, you took my breath away.