• ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedeol. Ik heb van die blauwe, rode striemen op mijn heupen, het zijn hele kleintjes maar toch verleden. Eerst dacht ik dat je alleen die striemen kan krijg als je snel aan komt maar ik ben just af gevallen. Maar weten jullie misschien een creme daar voor of trekt dat gauw weg? x


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Het gaat niet weg, maar ga gewoon niet te hard bruinen op die plaats, want dan vallen je (ondertussen witte) striemen zeer hard op, aangezien deze niet bruinen.


    Has no one told you she's not breathing?

    ik heb dat als ik een te strakke broek heb gedragen, of als ik ziek ben geweest, en dus weinig heb bewogen.

    ik weet niet of het iets met je gewicht te maken heeft

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 19:59 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ColoredPaws schreef:
    ik heb dat als ik een te strakke broek heb gedragen, of als ik ziek ben geweest, en dus weinig heb bewogen.

    ik weet niet of het iets met je gewicht te maken heeft


    Ik ben snel afgevallen maar ik ben daarna niet aan gekomen ofzo...kan het door te snel afvallen?


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    jep.

    Je krijgt Striae doordat je lichaam te snel veranderd en je huid kan de veranderingen zo snel niet bijbenen.
    Veel meisjes hebben dit hierdoor ook op de plekken die groeien tijdens de pubertijd (borsten, heupen, maar ook tijdens/na een zwangerschap.

    De algemene opvatting is dat producten niet helpen. Bij de striae trekt de kleur (paars/blauw/rood) langzaam weg en veranderd dit in wit. Dit wit kan niet meer veranderen van kleur, zoals normale huid. Het werkt namelijk precies als een litteken: er zit geen pigment in de stukjes huid.


    http://www.beautylab.nl/bio-oil-90-dagen-challenge-update-2/


    Succes ermee!


    The night is dark and full of terrors.

    Ja dat heb ik ook, is fucking hatelijk. 't Valt mij eigenlijk niet meer op omdat ik er nauwelijks mee in aanraking kom, maar heb wel geregeld dat mensen vragen tijdens zwemmen oid: 'Yo wat heb jij daar?' 'Ja das 't restant van m'n laatste zwangerschap.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Sytze schreef:
    Ja dat heb ik ook, is fucking hatelijk. 't Valt mij eigenlijk niet meer op omdat ik er nauwelijks mee in aanraking kom, maar heb wel geregeld dat mensen vragen tijdens zwemmen oid: 'Yo wat heb jij daar?' 'Ja das 't restant van m'n laatste zwangerschap.'


    Ook leuk: Zeg dat het komt door de prednison die je inneemt voor LUPUS!


    quidquid excusatio prandium pro

    Bio oil vermindert het, maar het zal waarschijnlijk nooit helemaal wegtrekken. En dat vind ik echt ongelooflijk klote. Heel mijn bovenbenen staan er vol mee, dus ik zal nooit een korte broek aan kunnen. Mezelf in een bikini of badpak vertonen, kan ik ook wel vergeten. Daar baal ik echt van.

    Sorry voor mijn gezeik. :'D


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Bio oil vermindert het, maar het zal waarschijnlijk nooit helemaal wegtrekken. En dat vind ik echt ongelooflijk klote. Heel mijn bovenbenen staan er vol mee, dus ik zal nooit een korte broek aan kunnen. Mezelf in een bikini of badpak vertonen, kan ik ook wel vergeten. Daar baal ik echt van.

    Sorry voor mijn gezeik. :'D


    Ik heb 't ook aan de binnenkant van mijn bovenbenen, op m'n heupel en bij m'n borsten en je hebt gelijk, het maakt je verschrikkelijk onzeker.


    To infinity and beyond •

    Mercurial schreef:
    Bio oil vermindert het, maar het zal waarschijnlijk nooit helemaal wegtrekken. En dat vind ik echt ongelooflijk klote. Heel mijn bovenbenen staan er vol mee, dus ik zal nooit een korte broek aan kunnen. Mezelf in een bikini of badpak vertonen, kan ik ook wel vergeten. Daar baal ik echt van.

    Sorry voor mijn gezeik. :'D


    Anderen valt het niet op hoor (: Althans, niemand heeft er ooit wat over gezegd tegen mij, zelfs vriendinnen niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Je wordt er idd onzeker van.. Ik heb het ook omdat ik vroeger te licht was en dus ineenkeer snel aankwam door medicijn gebruik enzo.. Ik ga wel na de vakantie naar dermatologie om te kijken of zei het minder erg kunnen maken want ik irriteer me er echt aan.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ludacris schreef:
    (...)

    Ik heb 't ook aan de binnenkant van mijn bovenbenen, op m'n heupel en bij m'n borsten en je hebt gelijk, het maakt je verschrikkelijk onzeker.


    There is nothing more badass than being yourself

    Bij mij zijn die vanzelf weggegaan. Gewoon geduld hebben denk ik :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    volgens mij is daar geen creme voor.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Ik heb er ook heel veel ( voornamelijk gekomen door de zwangerschappen ), mijn heupen, bovenbenen ( alleen aan de zijkant en achterkant ), billen en borsten staan er mee onder. Helaas doe je er niet veel aan en zullen ze altijd blijven zitten. Ze worden wel een heel stuk lichter. Bij mij zijn nu ietsje lichter als mijn eigen huidskleur.
    Ik heb in het begin allerlei smeersel gebruikt, maar inmiddels tot de conclusie gekomen dat het toch niet werkt ( voor mijn eigen gevoel dan ). Dus ik laat het lekker zoals het is (:

    [ bericht aangepast op 20 dec 2012 - 15:13 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik had ze op mijn borsten toen ik aan de pil begon. Deze zijn wel helemaal verdwenen en mijn huid kleurt gewoon egaal daar door de zon. Nu heb ik ze ook op mijn bovenbenen, mijn heupen en kont, deze willen helaas niet verdwijnen maar ja, bijna elke vrouw heeft ze dus echt zorgen zal ik me er ook niet over maken. Wacht maar totdat je zwanger wordt, dan wordt het een feestje :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."