• Ik heb een LG GM360 Viewty Snap en had zwart scherm, heb batterij eruit gehaald en nu wil hij niet meer aan.
    Dit is er gebeurd:
    Ik zat op de grond en hij viel 5 cm naar beneden uit mijn zak op een hele harige mat. Ik wilde wat doen en hij gaf zwart scherm aan. Ik haalde de batterij eruit en toen wilde ik hem weer aan doen, nou wil ie dus niet meer aan. Dus ik heb nu een probleem. Hij is niet nat geweest ofzo.
    Maar ik zit dus met een probleem want ik kan niks op internet vinden...

    Wat moet ik nu doen???


    Yongguk & Daehyun <33

    ik denk niet dat een mobiel kapot kan gaan voor 5cm naar benden valt O.o
    Ik heb geen idee.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    had ik ook met mijn blackberry...
    Gewoon over 1 uurtje weer proberen aaaan te zetten,
    Meestal lukt het dan wel weer (:

    En ga anders naar de winkel.


    Where words fail, music speaks

    Heb ik ook met een LG voor gehad, hij is, zeg maar, dood. (:
    Alleen viel de mijne van 15 centimeter.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 12:00 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    En het kan toevallig niet zijn dat je hem moet opladen? Ik kan me niet voorstellen dat hij van 5 cm vallen dood is. :3


    Let the Night embrace you

    Mijn batterij was harstikke vol, had hem vannacht nog aan de lader, hij wil écht niet meer aan. Waarschijnlijk een deffect systeem, maar hij is nog maar 4.5 maand oud, dus dat mag dan toch niet?


    Yongguk & Daehyun <33

    Oh, dat had ik gisteren bij mijn moeders dure camera..

    Donaukinder schreef:
    Mijn batterij was harstikke vol, had hem vannacht nog aan de lader, hij wil écht niet meer aan. Waarschijnlijk een deffect systeem, maar hij is nog maar 4.5 maand oud, dus dat mag dan toch niet?

    LG is een rotmerk, dus ja het kan.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Idd, LG is echt bagger.

    Teruggaan naar de winkel, denk ik. LG is een bagger merk, dus het zou zo maar kunnen dat ie gewoon kapot is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Beter koop je een BlackBerry :'D

    Blackberry is ook bagger, Hoor al meerdere mensen waarbij hij ook binnen 4.5/5 maand kapot is? Met mijn Nokia die ik hiervoor had heb ik nooit geen problemen gehad? Dusja, mijn LG gaat terug naar de winkel en als ik geen nieuwe kan krijgen, wil ik mijn geld terug en dan koop ik me wel weer een Nokia....


    Yongguk & Daehyun <33

    Nogmaals een bewijs dat LG brol is ;]


    Has no one told you she's not breathing?