• ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedeol. Ik heb van die blauwe, rode striemen op mijn heupen, het zijn hele kleintjes maar toch verleden. Eerst dacht ik dat je alleen die striemen kan krijg als je snel aan komt maar ik ben just af gevallen. Maar weten jullie misschien een creme daar voor of trekt dat gauw weg? x


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Ja ik ken dat. Geen idee of daar iets voor is eigenlijk..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dat komt omdat je dan te snel bent gegroeid of uit het niets opeens wat bent aangekomen, het enige wat je er aan kan doen is insmeren met een hoge factor zonnebrand en onder de zonnebrand gaan liggen, dat is mij tenminsten verteld laats, aangezien ik dat bij mijn borsten heb, ik heb nog niet uitgeprobeerd of het werkt.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 18:07 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het zijn gewoon groeistriemen. Hoeft niet meteen te komen van aankomen of afvallen, kan ook zijn dat je in lengte bent gegroeid. Bij mij kwamen ze ook pas een jaar nadat ik uitgegroeid was.
    Je kan littekenzalf gebruiken van Biodermal, want eigenlijk zijn het gewoon littekens. Of het helemaal weg trekt weet ik niet, maar je kan altijd een poging doen.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 18:08 ]


    #WWED - What Would Emma Do?

    Geen idee sorry! :Y)


    •*• Lululu •*•

    Dat is straie, dat komt omdat je lichaam op snel tempo is veranderd. Dat had ik toen ik aankwam, en ook toen ik afviel. Kom je helaas niet meer vanaf, het wordt alleen minder.


    Life is hard and then we die

    Dank jullie wel voor de tips!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Bio-oil, werkt natuurlijk niet 1 2 3, maar na 2/3 maanden zullen ze al veel minder zichtbaar en dik zijn (:|
    (+ goedkoop te halen bij de action)

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 18:46 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Geen idee wat ertegen helpt, maar misschien kan ik je de troost bieden dat je niet de enige bent met gestreepte heupen. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Geen flauw idee, maar ik heb echt van die grote dingen al meer dan 2 jaar op mijn benen D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Endure schreef:
    Bio-oil, werkt natuurlijk niet 1 2 3, maar na 2/3 maanden zullen ze al veel minder zichtbaar en dik zijn (:|
    (+ goedkoop te halen bij de action)

    Dat doet het normaal ook al zonder cremes.
    Na een aantal maanden verlichten ze van kleur en zijn ze wat minder duidelijk, maar het zal nooit weg gaan, nee.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    PUKKELxDING schreef:
    Dat is straie, dat komt omdat je lichaam op snel tempo is veranderd. Dat had ik toen ik aankwam, en ook toen ik afviel. Kom je helaas niet meer vanaf, het wordt alleen minder.

    This en uiteindelijk worden ze wit, zodat je ze alleen nog maar ziet als je goed kijkt.


    I solemny swear I'm up to no good.

    Ik heb 't ook, op m'n heupen, binnenkant van m'n bovenbenen en kont. Omdat ik door mijn medicijnen ineens veel was aangekomen. Maar het gaat niet weg, dat rode verdwijnt en het worden soort wit-achtige strepen .. maar weg gaat het niet.


    To infinity and beyond •

    Wiarda schreef:
    Geen idee wat ertegen helpt, maar misschien kan ik je de troost bieden dat je niet de enige bent met gestreepte heupen. ><


    Chaos is a ladder.

    Er valt niets aan te doen (:
    Heb dat ook en mijn huisarts zei dat het de grootste onzin is dat je het kwijt kan raken met zalfjes.
    Uiteindelijk zal het wel minderen, zoals bij mij, je ziet er amper iets van, alleen als je er op let.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 19:29 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    stom dat die dingen niet weg gaan maar is duizend keer beter dan ziek zijn!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso