• ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedeol. Ik heb van die blauwe, rode striemen op mijn heupen, het zijn hele kleintjes maar toch verleden. Eerst dacht ik dat je alleen die striemen kan krijg als je snel aan komt maar ik ben just af gevallen. Maar weten jullie misschien een creme daar voor of trekt dat gauw weg? x


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Ook leuk: Zeg dat het komt door de prednison die je inneemt voor LUPUS!



    maar bij House is het NOOIT Lupus...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)

    maar bij House is het NOOIT Lupus...



    een keertje wel blijkbaar :Y) Met alle extreem zeldzame dingen die hij constant tegenkomt moet ie ook af en toe tegen de wat minder zeldzame ziektes oplopen, zoals lupus. Pech voor hem! (banana)


    quidquid excusatio prandium pro

    Baby shampoo verlicht de zichtbaar van je striemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb het aan de binnenkant van mijn bene,n, maar heel veel hebben daar last van. Achja, ik word er niet onzeker door :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Amortentiae schreef:
    Baby shampoo verlicht de zichtbaar van je striemen.


    Zwitsal?


    To infinity and beyond •

    Heel veel mensen hebben daar last van, zoals eerder al gezegd heb. Ik heb het ook bij mn heupen, bovenbenen en borsten. Door snelle groei scheurt je onderhuid omdat deze niet zo snel mee kan groeien. Zalfjes werken hier niet tegen, uiteindelijk wordt het vanzelf minder maar het gaat niet weg.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb ze ook maar bij mij kwamen ze van eerst afvallen en daarna aankomen


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ludacris schreef:
    (...)

    Zwitsal?
    Jup. Bij mij mindert dat wat, maar het gaat er wel niet van weg. Ze zijn gewoon minder zichtbaar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb er ook last van, maar ik zit er niet echt mee. Ik vind het zeker niet mooi, maar heb meer zoiets van: ik doe het er maar mee. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Amortentiae schreef:
    (...)Jup. Bij mij mindert dat wat, maar het gaat er wel niet van weg. Ze zijn gewoon minder zichtbaar.


    Ik heb echt alles geprobeerd, maar nu zijn ze inderdaad - naarmate de tijd - wit en wat minder zichtbaar. Ik heb de hoop opgegeven op een middeltje dat alles laat verdwijnen :')


    To infinity and beyond •

    Ik heb het op mijn rug, omdat ik te snel ben gegroeid. Het is echt fucking hatelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.