• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 16 dec 2012 - 18:48 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    JAIMY IS IN DA HOUSE!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik lach zachtjes en kijk naar Leslie. 'Eet nu maar lief.' glimlach ik.
    Ik pak haar hand vast en knijp er zachtjes in.

    Alexi
    'Dat bewijst niets.' zeg ik zachtjes lachend. 'Je kan ook gewoon geil zijn.' Ik druk mijn lippen weer zachtjes op de zijne.
    Mijn handen glijden naar zijn schouders. Ik laat ze daar liggen en trek hem iets dichter tegen me aan.

    Joshua
    'Anders verwarm ik je.' zeg ik zachtjes en zucht. Ik luister naar haar ademhaling en dat is alles wat ik nodig heb.
    'Mijn tennissterretje.' grinnik ik en kijk haar even aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik lach zachtjes en kijk naar Leslie. 'Eet nu maar lief.' glimlach ik.
    Ik pak haar hand vast en knijp er zachtjes in.


    Leslie Day
    Ik word langzaam beetje bij beetje meer wakker. Jake zegt dat ik nu maar ga eten, en hij noemt me lief. Hij pakt mijn hand vast en knijpt in mijn hand.
    'Hm, ja ja,' zeg ik met een glimlach en kijk naar Jake. 'Ik moet gewoon even goed wakker worden. Ik weet nou niet of ik uitputtende droom heb gehad of dat dat nog voor de droom was.'
    Ik knipoog naar Jake en begin dan aan een broodje. Ik houd Jake ook een broodje voor zodat hij ook kan eten als hij wil.
    'Hm, het smaakt echt goed!'
    De broodjes zijn heerlijk warm en ik had ook best wel een honger.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik schud mijn hoofd. 'Alles is voor jouw.' fluister ik. Waarschijnlijk is het allemaal veel te veel : eitjes, fruit, broodjes, fruitsap, melk, koffie,... maar beter te veel dan te weinig. Ik ga iets beter haar zitten en kijk hoe ze eet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    }mijn topics{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Hij fluistert dat alles voor mij is en ik glimlach. Ik eet mijn mond leeg. 'Je weet toch wel dat ik het niet allemaal op kan?' Zeg ik glimlachend tegen hem. Ik houd hem een heerlijk ruikend broodje voor. Ik glimlach naar hem en begin dan aan een eitje, ik heb Jake's hand losgelaten omdat ik anders niet makkelijk kan eten.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Dat bewijst niets.' zeg ik zachtjes lachend. 'Je kan ook gewoon geil zijn.' Ik druk mijn lippen weer zachtjes op de zijne.
    Mijn handen glijden naar zijn schouders. Ik laat ze daar liggen en trek hem iets dichter tegen me aan.

    Joshua
    'Anders verwarm ik je.' zeg ik zachtjes en zucht. Ik luister naar haar ademhaling en dat is alles wat ik nodig heb.
    'Mijn tennissterretje.' grinnik ik en kijk haar even aan.

    Axton
    "Voor mij bewijst het meer dan genoeg." fluisterde ik zacht en kuste haar dan vurig terug. Ik legde mijn handen op haar kont en trok haar zo dichter tegen me aan.
    Ondertussen kneep ik een plagerig in haar billen.

    Braxlin
    Ik grijnsde. "Mijn liefdesengeltje." grinnikte ik dan en ging toen op hem liggen.
    "Zo kan ik geen koud meer hebben." stelde ik grijnzend, want ik lag niet meer op de grond.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jake
    Ik zucht en kan het broodje niet weerstaan. Ik pak het over en begin er van te eten. Rustig knabbelend.
    Ik kijk haar vanuit mijn ooghoeken aan en glimlach.

    Alexi
    Ik schrik even als ik hem voel knijpen en begin dan te grinniken. 'Hm ik geef me niet zo snel over.' zeg ik dan vrolijk en ga aan de andere kant van de jacuzzi zitten, hem uitdagend aankijkend.

    Joshua
    Ik lach en leg mijn armen om haar middel. 'Ja dat ka-' 'Wat zijn jullie aan het doen?' hoor ik een man achter ons zeggen en ik kijk even naar achteren. Hij trekt een wenkbrauw op. 'Knuffelen op de grond?' zeg ik onschuldig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Gottago en weet niet hoelaat ik terug ben. Baaayy]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bye James]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Na-aaaaw." zuchtte ik zachtjes. "Je weet dat ik niet tegen die blik kan..." en tegen wachten. Al werd ik er wel des te geiler van.
    "Alsjeblieft?" vroeg ik zachtjes, met een klein pruillipje.

    Braxlin
    Ik schrok in eerste instantie best wel, maar bij Joshua's onschuldige toontje moest ik mijn best doen om niet te gaan lachen. Ik keek weg om de niet te onderdrukken grijns op mijn gezicht te verbergen en stond toen op. Ik stak mijn hand naar Joshua uit en probeerde mijn pokerface te bewaren.
    Waarom zou de man hier zijn? Was onze tijd misschien al om?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik lach even. 'Hm... nee.' zeg ik en laat me iets onderzakken. Ik heb geen zin om makkelijk toe te geven of snel.
    Hij moet maar proberen.

    Joshua
    'Er is telefoon voor u.' zegt de man en ik frons lichtjes en pak Brax haar hand vast om me overeind te kunnen helpen.
    'Oke..' 'en jullie tijd is om, als u langer wilt moet u bijbetalen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Alsje-alsje-alsjeblieft?" vroeg ik nog eens. Zag me hier zitten smeken. Voor iemand anders zou ik het nooit gedaan hebben.
    "Ik heb ook al vandaag heel braafjes geluisterd." zei ik grinnikend, om mijn eigen woorden. "Tijdens het experiment."

    Braxlin
    Ik help hem overeind. Nu moest ik niet meer zo mijn best doen om niet te lachen. Ik was nieuwsgierig en achterdochtig naar dat telefoontje.
    Toen Joshua stond, verstrengelde ik mijn vingers met de zijne en keek hem even glimlachend aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik rol met mijn ogen maar ergens heeft hij gelijk. Ik zucht en ga weer naar hem toe. 'Oke maar de volgende keer win je niet zo gemakkelijk.' grinnik ik en druk mijn lippen weer op de zijn. Ik ga weer op zijn schoot zitten.

    Joshua
    Ik loop naar het bureeltje en pak de horen op. 'Jullie zijn nog niet van me af.' en er word afgelegd.
    Verkeerd verbonden volgens mij al leek die stem hard op de stem van Annabel. Maar ok niets aan de hand.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Dan verzin ik wel weer wat anders." grijnsde ik en trok haar meteen wat dichter naar me toe. Ik kreunde zachtjes, toen haar onderlichaam daardoor over mijn erectie schoof. Gretig, maar nog steeds liefdevol, drukte ik mijn lippen op de hare.

    Braxlin
    "Wie was het?" vroeg ik glimlachend, terwijl ik zachtjes in zijn hand kneep.
    Ik wist niet wie het was, maar het was maar een kort gesprek geweest in ieder geval.


    “To live will be an awfully big adventure.”