• Oh ik ben smoorverliefd op iemand die ik bijna niet ken, en dat is nu al zo 6 maanden. En nu heeft hij een lief en ik heb het er vreselijk moeilijk mee om hem met haar te zien. Ik toon het mijn vrienden ook niet echt veel, alleen een beetje als ze mijn stories hier lezen, waar ik vaak stukjes vertel alsof het mijn dagboek is. Heeft er iemand tips waardoor hij me zou zien staan of waardoor ik minder jaloers ben?

    xx Ines


    Lovies, Ines

    Dat is echt klote meis, ga veel leuke dingen doen zoals shoppen en zet hem uit je hoofd. Hij heeft nu een vriendin, dus er zijn twee dingen die je kunt doen, wachten tot het uitgaat (Wat heel lang kan duren) of hem vergeten. Ik zou dat laatste doen, want er zwemmen meer vissen in de zee ;) Veel afleiding zoeken, hem ontlopen en niet aan hem denken. Sterkte. (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Als hij een vriendin heeft moet je hem uit j hoofd proberen te zetten want anders wordt je zelf helemaal gek. Je zei al dat je hem nog niet zo goed kent dus veel contact zal je niet met hem hebben. Ga gezellig met vrienden leuke dingen doen, stop je zelf vol met ongezonde hoeveelheden ijs en chocolade. Er komt vanzelf een andere jongen voorbij.


    Remember to be ridiculous.

    LaJoie schreef:
    Eh, denk aan het feit dat je hem eigenlijk niet echt kent en hij misschien wel iemand is die je helemaal niet mag...


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Alles kan kapot, hehe.
    Neenee x), maar ga maar eens rond kijken op je school of zo naar andere jongens, grote kans dat je dan al snel een nieuwe crush hebt :3.


    I solemny swear I'm up to no good.