• Oh ik ben smoorverliefd op iemand die ik bijna niet ken, en dat is nu al zo 6 maanden. En nu heeft hij een lief en ik heb het er vreselijk moeilijk mee om hem met haar te zien. Ik toon het mijn vrienden ook niet echt veel, alleen een beetje als ze mijn stories hier lezen, waar ik vaak stukjes vertel alsof het mijn dagboek is. Heeft er iemand tips waardoor hij me zou zien staan of waardoor ik minder jaloers ben?

    xx Ines


    Lovies, Ines

    Als hij een vriendin heeft, zal je hem toch uit je hoofd moeten zetten. Doe gewoon leuke dingen met je vriendinnen en probeer zo weinig mogelijk aan hem te denken. Ik weet dat het moeilijk is, maar zolang hij een vriendin heeft, kan je hem niet krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eh, denk aan het feit dat je hem eigenlijk niet echt kent en hij misschien wel iemand is die je helemaal niet mag...


    Has no one told you she's not breathing?

    Horizons schreef:
    Als hij een vriendin heeft, zal je hem toch uit je hoofd moeten zetten. Doe gewoon leuke dingen met je vriendinnen en probeer zo weinig mogelijk aan hem te denken. Ik weet dat het moeilijk is, maar zolang hij een vriendin heeft, kan je hem niet krijgen.


    •*• Lululu •*•

    Voor nu, afblijven, hij heeft al een vriendin. Bovendien ken je hem dus niet eens echt. Dus waar is de verliefdheid op gebaseerd? Zijn mooie ogen? Iniedergeval, probeer hem uit je hoofd te zetten, er zijn genoeg andere jongens.


    You are beautiful, you are love.

    LaJoie schreef:
    Eh, denk aan het feit dat je hem eigenlijk niet echt kent en hij misschien wel iemand is die je helemaal niet mag...


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Horizons schreef:
    Als hij een vriendin heeft, zal je hem toch uit je hoofd moeten zetten. Doe gewoon leuke dingen met je vriendinnen en probeer zo weinig mogelijk aan hem te denken. Ik weet dat het moeilijk is, maar zolang hij een vriendin heeft, kan je hem niet krijgen.


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Slither schreef:
    Voor nu, afblijven, hij heeft al een vriendin. Bovendien ken je hem dus niet eens echt. Dus waar is de verliefdheid op gebaseerd? Zijn mooie ogen? Iniedergeval, probeer hem uit je hoofd te zetten, er zijn genoeg andere jongens.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, hij heeft een vriendin en ik moet er af blijven, gesnopen. En ik ben wel op zijn ogen verliefd, maar ik ken hem wel een beetje maar niet echt goed, we zijn niet echt vrienden. Hij is superfunny en hij is ook wel lief. Maar iemand tips om hem uit mijn kop te krijgen?


    Lovies, Ines

    Ik had hetzelfde, focus je aandacht op andere, bedenk alle slechte eigenschappen van hem enzo

    Succes


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Alles kan kapot ;)

    Oke nee, hmmm het enige wat je echt kan doen is jezelf afleiden. Alles behalve aan hem denken, heel diep zal je verliefdheid niet gaan aangezien je hem niet echt erg goed kent (niet dat het dan alsnog niet kut is om hem uit je hoofd te krijgen). Iedereen heeft slechte punten focus je inderdaad daar op. En tja chocolade en ijs is altijd de oplossing!


    Can't control my second personality

    Alles kan kapot. (A)


    ars moriendi

    Je bent verliefd op wie je denkt dat hij is. Je kent hem nauwelijks. Je vind hem knap en je houd van de persoon die jij denkt dat hij is. Maar hij is ongetwijfeld anders.


    quidquid excusatio prandium pro

    Bij mijn ex ging het ook uit. Helaaaaas maakte ik de domme fout om met hem te nemen. (cat)
    Eigenlijk voelde ik me een tweede keus. Mja.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Slither schreef:
    Voor nu, afblijven, hij heeft al een vriendin. Bovendien ken je hem dus niet eens echt. Dus waar is de verliefdheid op gebaseerd? Zijn mooie ogen? Iniedergeval, probeer hem uit je hoofd te zetten, er zijn genoeg andere jongens.


    26 - 02 - '16

    Me no understand hoe je verliefd op iemand ken wezen die je niet kent. Ge zijt verliefd op het ideaalbeeld dat je van 'm hebt, ofwel: de kans dattie iemand anders is dan je denkt is redelijk groot *awesome face*.


    No growth of the heart is ever a waste