Stuttgart schreef: Ik vind het idd ook een leuk idee, maar ik heb totaal niks met fantasy verhalen en onbekende personen:$
Ik juist wel, hahahaha. Het genre ligt me volledig en ik heb al een half verhaal, maar je moet dus een heel nieuw en ander verhaal beginnen, en daar heb ik gewoon niet het uithoudingsvermogen en tijd voor op dit moment, dus ja. Hihi.
Her heart was a secret garden and the walls were very high.
Everdeen schreef:
(...)
Ik juist wel, hahahaha. Het genre ligt me volledig en ik heb al een half verhaal, maar je moet dus een heel nieuw en ander verhaal beginnen, en daar heb ik gewoon niet het uithoudingsvermogen en tijd voor op dit moment, dus ja. Hihi.
Geef mij maar mijn overheerlijke übersexie geile voetballers:9~, eigenlijk is dat ook fantasyxD
Everdeen schreef:
(...)
Super! Hoop het echt voor je. (:
Haha, ja hè. De kans is groot dat hij niet allergisch is, maar toch het zekere. Mijn andere broertje wil hem Bertje noemen, maar mijn moeder en ik zijn voor Johan. Het wordt sowieso een mannennaam :'D
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."
Haha, ja hè. De kans is groot dat hij niet allergisch is, maar toch het zekere. Mijn andere broertje wil hem Bertje noemen, maar mijn moeder en ik zijn voor Johan. Het wordt sowieso een mannennaam :'D
Nu wel al meer een idee over wat voor kat? Of gaan jullie er gewoon random een uitzoeken in een asiel als het doorgaat? (:
Niceee:) Wanneer weet je het zeker dan? Over hoeveel weken of maanden:$
Als we weer naar mijn tante gaan, want die heeft twee katten, maar eigenlijk is dat alleen een dubbel-check. Een vriend van hem heeft ook een kitten en als hij daarmee speelt, heeft hij er geen last van.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."