Apocalyptic schreef:
(...)
^ Dit dus. Alle voetbalhuwelijken waarin het vrouwtje ook heel graag in de spotlights wil staan, zijn gedoemd om te mislukken. Sad but true. Beter blijven die vrouwen gewoon bij hun kindjes en moeten ze niets willen van al die poespas. Kijk naar Arjen Robben, die getrouwd is met zijn allereerste vriendinnetje van toen hij 15 was. Je hoort nooit wat over Bernadien omdat ze niet in de aandacht wil staan en bij haar kinderen wil zijn en een zo normaal mogelijk leven wil leiden. DAT soort huwelijken hebben zoveel meer kans van slagen dan huwelijken waarin die vrouwen zelf de glamourpoes menen uit te moeten hangen.
En nee, ik kijk niet naar de Ballon d'Or, lig ziek op bed.
Sterkte meisje.
Hoewel ik niet voor het systeem 'Vrouw zorgt voor kinderen' ben, ben ik het hier wel mee eens. Ik denk dat vrouwen in de voetbalwereld - en ook alleen in de voetbalwereld - beter thuis kunnen zitten met kinderen dan zelf een jetset leven te leiden.
@Naomi; Ja, het is gelukt, maar het is enorm duur. Zo'n thuisoppas is veel goedkoper :'D Dat had ik nooit verwacht, maar mijn mama neemt alles mee in haar overwegingen en beloofd niets. Als ik een poes krijg, want het wordt sowieso een poes, dan moet hij al gesteriliseerd zijn en ouder dan vijf jaar, dat zijn sowieso haar eisen dus we merken het wel. Ik verwacht geen wonderen.
"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."