• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY
    Hayden Fitch - jaimyhoi[q]

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -[q] MadEyeMoody

    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Cat Valentine - MadEyeMoody

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 10:04 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    "Boem," zei de krokodil.


    kindness is never a burden.

    Vanessa Elenore Woods
    Vanessa begon haar opties te overwegen. Als hij zou overleven zou alles weer goed komen, dacht ze. Maar zo niet... Vans zou nooit met zichzelf kunnen leven moest hij sterven. Ze zuchtte en keek even naar de matras op de grond die de verpleegsters gebracht hadden. Het was iets na achten 's avonds en de laatste bezoekers verlieten het ziekenhuis. Net nog was Vans een beker koffie gaan halen en een broodje in de kantine. En toen, zonder enige aanleiding begonnen de machines één voor één te piepen. Vans keek met grote ogen naar de lichtjes die knipperde en haar ogen vonden de machine met de hartslag. Trager, steeds trager. Wat Vans toen deed was in pure angst. Ze haalde impulsief de spuit uit haar handtas, die gevuld was met haar eigen bloed en die ze altijd bij zich hield voor noodtijden. Ze gooide het laken van Samuels bovenlichaam maar op het moment dat ze de spuit in zijn ader duwde stormden 2 doktoren de kamer binnen. "Hé! Wat doet u daar?" Vans liet haar bloed met dat van Samuel mengen en kreeg zelf een verdovende spuit in haar ribben geduwd. Het laatste wat ze hoorde voor Vans in elkaar zakte en alles zwart werd was het ononderbroken gepiep dat aangaf dat Samuels hart stilstond.

    |Happy now, Ellie? :D |


    kindness is never a burden.

    Countmein


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {JAAAAA :D
    *Hugs*}


    Don't be like the rest of them, darling

    }zucht{

    LostMagic schreef:
    Alexi
    Ik glimlach even en doe snel verder als ik hem hoor kreunen. Ik zit gewoon op mijn handen en knieën en kijk naar hem op ondertussen, naar zijn reactie kijkend. Ik laat mijn vrije hand naar boven glijden en speel even zachtjes met zijn tepels.

    Axton
    Ik kreunde harder en klemde het deken opnieuw in mijn vuisten. Ik genoot van haar aanrakingen en voelde de warmte en tintelingen zich in mijn onderbuik samenballen.
    "Ik ga komen." kreunde ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Samuel
    Vrede, stilte, rust, duister... dat is alles wat er nu nog rest. Ik hoor de buitenwereld niet meer en voel mijn eigen lichaam niet. Ben ik dood? Waarschijnlijk. Vlammende pijn vloeit als bloed door mijn aderen en als ik kon gillen had ik het nu gedaan. Is dit de hel? Hoe kan ik doodzijn terwijl ik zo'n verschrikkelijke pijn nu voel? Het is net alsof mijn longen op knappen staan en mijn hart gewoon in brand staat. Alsjeblief !!! iemand doof het vuur! Ik sta in brand!! Maak er een einde aan, ik smeek u...

    Alexi
    Ik aarzel even maar blijf dan door doen. Ik ga niet dood van slikken en het is voor hem fijner als het zo afgewerkt word denk ik.
    Ik zet me schrap zodat ik straks niet schrik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Twilight zusje. XD |


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik kwam met een luide kreun klaar en ontspande mijn lichaam langzaam.
    Ik opende mijn ogen en keek haar glimlachend aan. Mijn borst ging gelijk met mijn snelle ademhaling op en neer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    }Ik heb zin in een hele depressieve post
    Ik heb een drama-idee voor Brax, maar dat is voor op lange termijn....

    Nja, ik heb al lang niets meer gepost met Chad...{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Chaddie,

    Hoe zit het met hem en Luna? >_<]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    }euhm... goed, denk ik?

    Ik ga hem gewoon ff mentaal laten instorten, misschien een afscheidsbrief schrijven...{


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Axton
    Ik kwam met een luide kreun klaar en ontspande mijn lichaam langzaam.
    Ik opende mijn ogen en keek haar glimlachend aan. Mijn borst ging gelijk met mijn snelle ademhaling op en neer.


    Alexi
    Ik slikte alles door en kruip dan weer naar boven. Ik ga naast hem liggen en kijk naar het plafond. 'Wat wil je nog doen in je leven?' vraag ik hem zachtjes 'Om echt gelukkig te zijn?' Ik kijk hem even glimlachend aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    Ik zuchte om vervolgens te bedenken wat ik moest doen, en besloot een tablet te laten verschijnen om vervolgens het weeshuis er op te kunnen zoeken, dat stond in engeland net als het ziekenhuis. Geweldig dit, ik liet de tablet weer verdwijnen en liep de kantine weet in, 'Sorry dat ik plots weg was, er belde iemand' Zeg ik vervolgens. Ik ging er later wel heen..


    Don't be like the rest of them, darling

    Vanessa Elenore Woods
    Vans werd wakker in een witte kamer met enkele bankstellen erin. Ze herkende het meteen als de wachtzaal in het ziekenhuis. Waar zou Samuel zijn. Vans' rug deed zeer op de plek waar het verdovingsmiddel ingespoten was geweest. Vans kreunde pijnlijk en toen pas merkte ze de man in het witte uniform voor haar op. Wantrouwend bekeek Vanessa hem van top tot teen. "Vanessa Woods?" Ze knikte traag. "Ik ben dokter Vermeersch." Vans herkende hem weer. De dokter keek verontschuldigend en medelevend. "Ik ken u nog," mompelde Vans omdat de dokter verder niet veel zei. "Ik moet met spijt meedelen dat meneer Gaisford overleden is." De dokter zuchtte diep en wees toen naar de deur naast hem. "U kunt hem bezoeken als u wil." Vans knikte, stond op en probeerde de tranen weg te knipperen die op welden. Dit zou niet eens mogelijk kunnen zijn. Dat bloed móést werken. De dokter sloot de deur achter Vans rug toe en ze liep met kleine stapjes naar Samuel toe.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    Plots kan ik mijn ogen openen. Het vuur is er nog steeds maar ik ben wakker en levend al zou ik dat op dit moment niet willen zijn. Ik zie Vanessa en even voel ik de pijn wegzakken. Vanessa is belangrijker maar dan herinner ik me Dave en komt de pijn volop terug. 'Vans.' komt er schor uit en ik kijk haar aan. 'Alsjeblief vermoord me, wat is er aan de hand?' mijn gezicht vertrekt terug van de pijn. Ik brand nog steeds.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'