• Is een nieuwe site, waar je verschillende rollenspellen kan spelen. Het is een beginnende site, maar door jullie hulp kan hij uitgroeien tot een leuke site.
    Neem zeker een kijkje:
    Be your character

    Zulk soort forums zijn al heel vaak geopend, maar het werkt nooit.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zulk soort forums zijn al heel vaak geopend, maar het werkt nooit.

    Ik vind het jammer als alle mensen die rollenspellen spelen zouden meewerken, kan het echt iest moois worden.

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ik vind het jammer als alle mensen die rollenspellen spelen zouden meewerken, kan het echt iest moois worden.


    Pffft. Waarom zou je er iets moois van willen maken? Er zijn betere alternatieven met meer mensen.

    http://www.myth-weavers.com/forumhome.php
    Beste RPG site :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben lid!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Assassin schreef:
    Zulk soort forums zijn al heel vaak geopend, maar het werkt nooit.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Decembre schreef:
    Ik ben lid!

    Super als er wat meer mensen lid zijn ga ik moderators zoeken ^^ en de eerste leden maken het meeste kans.

    We hebben toch al 5 leden =) ik mag hopen dat we er snel 20 hebben.

    Lol ik kan me niet eens aanmelden want 'deze gebruikersnaam is reeds in gebruik' terwijl hij niet tussen de leden staat, lol.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Lol ik kan me niet eens aanmelden want 'deze gebruikersnaam is reeds in gebruik' terwijl hij niet tussen de leden staat, lol.

    ow bizar maar anders moet je je aanmelden met een andere en verander ik die daarna in degene die je wil?

    Alloveryou schreef:
    (...)
    ow bizar maar anders moet je je aanmelden met een andere en verander ik die daarna in degene die je wil?


    Haha oké, dan doe ik dat wel. Vreemd hé?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha oké, dan doe ik dat wel. Vreemd hé?

    Ja ik snap het ook niet xD

    Lol, okay, aangemeld. Mijn username is !?Sophie?!


    Tijd voor koffie.

    En ik krijg geen email lol. Gaat lekker bij mij.


    Your make-up is terrible

    Ik ga me zo aanmelden. Ik gun je zeker de kans er iets moois van te maken en als het lukt, kan ik trots zijn dat ik als een van de eersten lid ben. (:


    everything, in time

    Alloveryou schreef:
    We hebben toch al 5 leden =) ik mag hopen dat we er snel 20 hebben.


    Je weet trouwens wel dat je je naam kan veranderen en niet steeds Admin hoeft te heten. =)