• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. xTomlinster.
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    We starten dat de jongens naar het huis van de meiden gaan, maar dan wel midden in de nacht zodat ze meteen een beeld krijgen van het feesten, wat er hard aan toe gaat... Inspringen is hier heel makkelijk, gewoon op de bel drukken. De jongens hebben meteen hun spullen meegenomen omdat ze bij de zusters zullen logeren om ervoor te zorgen dat de rust wederkeert in het huis.
    Voor de zusjes; Je bent al in het huis, dus daar kun je ook heel simpel inspringen.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 18:40 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rosalie Lauren Flow

    De muziek dreunt door de kamer. Ik zat bij een jongen op schoot die me nogal aan het betasten was. Een jongen loopt langs. Vlug pak ik zijn drinken af en klok de inhod achterover. Met een charmante glimlach geef ik het glas weer terug. Mijn ogen lezen de ruimte af op zoek naar nicki, maar ik Zag haar even niet. Geen een van de zusjes. Mijn aandacht wordt getrokken naar de jongen die ineens mij al erg korte zwarte jurkje om schuift en met Zijn handen onder mijn jurkje glijdt. Zijn handen voelen warm aan op mijn huid. Ik druk een kus op zijn lippen en sta op. Vlug strijk ik mijn jurkje glad en kijk de jongen uitdagend aan. Ik steek een sigaret op en inhaleer. Vervolgens loop ik uitsagend weg bij de jongen. Met de sigaret tussen mijn lippen loop ik door de menigte op zoek naar Nicki of iemand anders.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Niall James Horan

    "Waar zijn die rugzakken voor? Gaan jullie kamperen?" grinnikte ze.
    "We gingen net terug naar huis van onze avondwandeling," ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en begon ook te grinniken.
    We werden de woonkamer ingeleid en opeens was mijn vermoeidheid als sneeuw voor de zon verdwenen.
    Ik kreeg een glas drank in mijn handen gestopt van iemand en dronk er meteen van. Eerste regel: Neem nooit drank aan van vreemden. Vroeger had ik hier wel beter mijn aandacht aan gegeven.
    Ze viste een pakje sigaretten en aansteker uit haar bh en stak het naar ons uit. "Iemand een sigaretje?!" vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. "Maar Zayn hier wilt misschien wel," zei ik.


    Take me to wonderland

    (mijn tops)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Zayn Malik

    Ik schud mijn hoofd en geef het drinken aan iemand anders. alcohol komt nog wel, misschien.. Ik kijk naar de sigaretten en lach even. "Maar Zayn hier wilt misschien wel," zegt Niall, maar ik schud mijn hoofd. 'Ik heb al een voorraad' lach ik en klop op mijn zak. Ik kijk naar Niall en glimlach zwakjes, 'now what?' mompel ik...


    El Diablo.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik haalde mijn schouders op en stak de voorwerpen weer terug op zijn plek. "Dan niet."
    Ik inhaleerde de rook en blies hem weer rustig uit, waarna ik de jongens één voor één aankeek. Jezus, wat waren ze saai bezig... "Nou, als jullie toch niks beters te doen hebben dan hier als een of andere dooie boom te gaan staan..." zei ik fronsend, waarna ik mijn haren over mijn schouder zwiepte en me omdraaide. Dan niet... Konden ze net zo goed meteen weggaan. Als ze irritant werden waren ze trouwens zo buiten gezet. Ik trok met een sikkeneurig gezicht een of ander drankje uit de handen van een jongen die me nogal geïrriteerd aankeek, maar ik wierp hem een blik toe en dronk de alcohol gewoon op.
    Het brandde in mijn keel, ik was niet zo van de alcohol, maar als ik chagrijnig werd deed ik wel vaker zulke dingen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    (Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rosalie lauren Flow

    Nog steeds zag ik nicki niet, dus besloot ik maar te gaan dansen. Met een lachje, een sigaret in mijn rechterhand en een glas drinken in mij linkerhand begon ik te dansen. Het drinken klokte ik achterover en met een grijns naam ik een trekje van mjjn sigaret. Ik inhaleerde diep om vervolgens mijn glas weg te zetten. Natuurlijk liep ik extra uitdagend, omdat ik een jongen naar me zag kijken. Net als ik mijn glas neer heb gezet op het aanrecht word ik tegen de muur gedrukt. Al gauw zijn zijn lippen in mijn nek en voel ik de zoveelste zuigzoen. Ik sluit mijn ogen even en lik over mijn lippen. Ik draai ons om en druk hem tegen de muur aan. Mijn lippen glijden over zijn hals en hier en daar bijt ik speels in zijn huid. Zijn handen gaan omhoog van mijn kont onder mijn jurkje door. Ik grijns even en kijk hem aan. Nu pas valt me op dat hij best aantrekkelijk is. Ik druk mijn lippen weer op de zijne en glijd met mijn handen onder zijn shirt. Hij duwt mij weer tegen de muur en ik open mijn ogen. Ineens zie ik vanuit mijn ooghoek Nicki. Ik duw de jongen van me af, strijk mijn jurkje glad en loop er met een grijns heen. Ik sla miin armen om Nicki's nek en kijk haar grijnsend aan. 'Waar was jij en wie zijn dat,' vraag ik met een lachje en laat haar weer los om naar de 2 jongens te kijken. Ze zagen er niet dronken, stoned uit en ze liepen ook niet met een sigaret. Wat deden ze hier dan?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Louis William Tomlinson.

    Ik sloeg mijn jas wat strakker om me heen. Het was toch wel koud midden in de nacht. Ik hoorde luide muziek toen ik de straat in liep waar de meisjes moesten wonnen.
    'Gevonden!' zei ik blij tegen mezelf toen ik bij de voordeur kwam. Ik belde aan en trok mijn tas een beetje beter omhoog. Ik begon maar een beetje doelloos met de muziek mee te dansen wat kon ik anders doen?


    Let's play a love game.

    Mila Engullir Jackson.

    Ik werd opeens wakker in een vuilnisbak op de schoot van een jongen. Ik schoot in de lach en stond op. Ik had niet zo snel moeten opstaan en ontzettende hoofdpijn overviel me en ik viel bijna terug op de jongen zijn schoot. Naar even stil gestaan te hebben was de ergste hoofdpijn over. Ik keek nog even naar de jongen en begon weer te lachen om zijn gezicht. Zijn mond hing schuin open en een klodder verf zat in zijn gezicht ik keek even naar mijn handen en zag de zelfde kleur op mijn handen plakken.
    'My bad' zei ik zacht en ik liep terug naar de woonkamer. Ik keek even door het raam en zag dat het nog pikkedonker was. Het was dus nog avond, of nou ja morgen. Ik stapte de woonkamer binnen en pakte meteen een flesje alcohol die ik op het tafeltje zag staan. Nicki pakte mijn flesje af en dronk er aan en gaf het toen weer terug. Ik keek haar even boos aan toen de bel ging. Ik liep naar de keuken en pakte twee verschillende soorten alcohol. Het is heel erg leuk om twee soorten te mixen. Ik lieo terug de kamer in en zag twee vreemde jongens staan.
    'Wel hallo' zei ik vrolijk terwijl ik een slok nam.

    {Mijn Topics]

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 8:51 ]


    Let's play a love game.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik glimlachte toen ik Rosalie haar stem hoorde, waarna ik me naar haar toedraaide en mijn schouders ophaalde.
    "Ik was bij de deur om die twee naar binnen te halen, maar ze zijn hartstikke saai. Die blonde heet Niall en die ander is Zayn." zei ik, waarna ik met mijn ogen rolde en de bel weer hoorde. Ja, luide muziek... Maar ik hoorde het toch nog, aangezien ik hier woonde en het geluid wist te ontcijferen.
    "Ben zo terug..." mompelde ik, waarna ik naar de deur liep en die rustig opende. Een jongen die aan het dansen was stond voor de deur.
    "Ook hoi." zei ik met een grijns, waarna ik hem naar binnen trok en hem eventjes bekeek. Een of andere matroos met een rugzak... Leuk.
    "Hoor je soms bij die twee idioten van net? Een blonde jongen en een getinte? Ze zijn zo saai als wat... De naam is Nicki, trouwens." zei ik, waarna ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aankeek.

    (Godverdomme! Kut aanpassingen. x'D)

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 8:57 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'Ook hoi' zei opeens iemand. Ik schrok en keek op. Het meisje wat net had open gedaan trok me mee naar binnen, wauw dat ging makkelijk.
    'Hoor je soms bij die twee idioten van net? Een blonde jongen en een getinte? Ze zijn zo saai als wat... De naam is Nicki, trouwens' zei ze. Ik knikte even.
    'Jep die twee idioten ken ik, Niall en Zayn denk ik. Ze moeten nog gewoon even los komen, dan zijn ze wel wat levendiger' zei ik met een lach. 'Ik heet Louis trouwens' stelde ik mezelf voor.


    Let's play a love game.

    Nicki Aileen Jackson.

    Ik keek de jongen die zichzelf als Louis voorstelde even aan en trok een grimas. "En waarom neemt iedereen die rugzakken mee?" vroeg ik, waarna ik mijn ogen vernauwden en hem even bekeek. Voor een matroos was hij niet lelijk... Maar ik vond zoveel mensen niet lelijk. Of ik nou in bed lag met een blanke man of een getinte man, blond, bruin of zwart... Kon mij het boeien. Zolang hij maar iets kon.
    "Leuk voor je... Sigaret?" vroeg ik hem. "Of een tequila?"

    (Onthouden de jongens wel dat ze niet daar zijn om te feesten, maar er juist zijn om ervoor te zorgen dat de drie zusjes gaan afkicken?)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    'En waarom neemt iedereen die rugzakken mee?' vroeg Nicki. Tja ik besloot haar maar niet meteen te vertellen dat we hier even gingen oppassen.
    'Omdat we straks ergens gaan overnachten' zei ik droog. Niet echt een geweldige reden maar ja.
    'Leuk voor je... Sigaret? of een tequila?' vroeg Nicki weer.
    'Ik rook niet. Doe dan maar een tequila' zei ik vrolijk. Ik had eigenlijk wel zin in een beetje alcohol. Ik wist niet precies wanneer we het gingen vertellen over het oppas en afkick gebeuren, amar het leek me wel handig om nog even te wachten totdat iedereen er was.


    Let's play a love game.

    Niall James Horan

    Ik keek het meisje met opgetrokken wenkbrauwen aan. Je bent saai als je niet rookt? Wel, wat lief. Ik kan tenminste me nog de vorige avond herinneren omdat ik niet stoned was. Over alcohol gaan we nu niet beginnen, al ben ik er trots op dat ik al een hele tijd niet meer dronken ben geweest.
    "Wel hallo," zei nog een ander meisje vrolijk waardoor ik naar haar lachte. Wat? Ik lach altijd als andere mensen vrolijk zijn. Ik hield ervan als er een losse sfeer was en dat we met elkaar om de meest domme dingen konden lachen. En dan ging dat ander kind met haar sigaret even vertellen dat ik saai was. Puh!
    Dan komt er nog een meisje bij. ze praat met Nicki en ik hoor haar vragen wie we zijn. Trouwens, haar naam doet me aan Nicki Minaj denken. Zou ze ook overal siliconen in haar lijf hebben zitten? Vroeg ik me serieus af.


    Take me to wonderland

    (Lol. Nicki is wel op haar gebaseerd. ^^)

    Nicki Aileen Jackson.

    Jezus, nog iemand die geen sigaret durfde aan te raken... Wat een kleutertjes. Zelfs de kleine Mila durfde dat nog, ook al was die altijd zo dronken als een piraat op een zinkend schip.
    "Tequila? Prima." zei ik, waarna ik de jongen aan zijn hand meetrok en de keuken in duwde. Ik pakte een glas tequila voor hem en drukte het in mijn handen, waarna ik zelf een cola pakte. Ja, wat? Ik dronk gewoon niet graag alcohol. Had je niet verwacht zeker? Ik mocht dan roken en jongens verslinden alsof het mijn werk was, maar ik was wel altijd nuchter. Daarom ook alleen maar tabakssigaretten en geen wiet of zo... Dat was voor Lynn. Geen idee waar die uithing trouwens.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 13:08 ]


    Reading a good book is like taking a journey.