• Mijn kat Pom lag, toen ik terug kwam, in de bench van de hond te slapen. Toen ik een foto wilde maken werd hij wakker en keek hij, alsof hij betrapt was, in de camera. Dit is het resultaat:



    Doen jullie huisdieren ook wel eens zulk soort dingen?


    26 - 02 - '16

    Mijn konijn speelt met ballonnenen blaft als eke hond. En heeft wel eens een duif en een mus verkracht. No joke.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Slade schreef:
    Awh, wat een schatje. (:
    En nee, want ik heb geen huisdieren. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat een dropke. :3


    You are beautiful, you are love.

    Mijn hond komt in mijn kamer, neemt heel stilletjes een sok en probeert dan de kamer héél stil te verlaten, wat meestal niet lukt en dan legt ze haar oren plat en kijkt ze zo naar mij van "uh-oh, busted. ik ben lief, niet boos zijn"

    Mijn kat Droppie kauwt op alles wat hij tegenkomt, en soms eet hij het ook op.. We hadden een koptelefoon van ongeveer 400 euro waarvan hij het snoer doorgebeten heeft. Ook klimt hij overal op, in en onder maar zijn favoriete plekjes zijn toch wel plastic zakken en kartonnen dozen (cat)


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Ik heb hier nog een foto van mijn huisdier:


    Oh, right. Ik heb er geen.

    Ik had mijn kat, Simba, in de wasmand gezet zodat hij naast me kon zitten.
    Anders springt hij op mijn bed en dat wilde ik niet, dus dit is het resultaat, ik heb de foto's op volgorde gezet.



    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gipsy schreef:
    Ik had mijn kat, Simba, in de wasmand gezet zodat hij naast me kon zitten.
    Anders springt hij op mijn bed en dat wilde ik niet, dus dit is het resultaat, ik heb de foto's op volgorde gezet.




    Aaaaahw, CUTEEEEEH!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    mijn kat eet dozen....we zetten er een neer....hij begint aan de randen te kauwen....en na een maar dagen is er alleen nog een stukje karton over:Y)


    me: 5% reality, 95% dreams

    Mijn kat Perry, die opeens spoorloos is, zat bijna overal in: Een doos, onder een stapel handdoeken, één keer ging 'ie met z'n hoofd in een zak houtskool wat er wel héél erg grappig uit zag want z'n hele gezicht was zwart, in een la in de keuken, in mijn moeders klerenkast en nog veel meer dingen
    :')


    Do what people say you can't.

    xElounor schreef:
    Mijn kat Perry, die opeens spoorloos is, zat bijna overal in: Een doos, onder een stapel handdoeken, één keer ging 'ie met z'n hoofd in een zak houtskool wat er wel héél erg grappig uit zag want z'n hele gezicht was zwart, in een la in de keuken, in mijn moeders klerenkast en nog veel meer dingen
    :')


    Schattig :3
    Ik hoop dat je hem.snel weet vind!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik heb mijn ene kat een keer betrapt. De deuren van de keukenkastjes stonden open toen ik mijn jas aan ging trekken dus ik wilde aan mijn vader vragen of hij ze dicht wilde doen omdat ik al laat was, zie ik ineens mijn kat op de handdoeken en theedoeken liggen.


    Physics is awesome

    Ik heb zelf geen huisdieren hier thuis, maar heb wel een verzorgpaard en toen ik gister gezellig even met iemand meeliep een stallenblok in zag ik ineens dit:


    (dit is niet mijn verzorgpaard hoor) :p

    Maar blijkbaar had dit paard bedacht dat hij het eigenlijk te warm vond voor dekens en tja, dit was het resultaat. (het zijn twee dekens over elkaar). We hebben geen idee hoe hij dit nou zo voor elkaar heeft gekregen, maar hij was wel blij met alle aandacht die hij kreeg van ons dames om zijn dekens weer goed te leggen.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 18:57 ]

    Gipsy schreef:
    Ik had mijn kat, Simba, in de wasmand gezet zodat hij naast me kon zitten.
    Anders springt hij op mijn bed en dat wilde ik niet, dus dit is het resultaat, ik heb de foto's op volgorde gezet.



    Hij kijkt echt zo van;
    aaaah toee,, laat me nou bij je zitten. aah toee haha. cute xD

    Memoria schreef:
    Ah echt lief.:3
    Nee, ik heb helaas geen huisdieren.


    Birds born in a cage think flying is an illness.