• Drie zusters zijn helemaal gewend aan het feesten, drinken, roken en nachtelijke pleziertjes. Maar wat als vijf jongens door management naar de drie meisjes gestuurd worden om ze in toom te houden en als babysitters op tieners gaan passen? Kunnen de jongens de meiden weer op het juiste pad krijgen of trekken de drie zusters hun mee in hun eeuwig durende cyclus van drank en feestjes?


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (Van het verschillende geslacht.)
    -16+ mag, dit is zelfs normaal hier.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -De oudste heeft een rook en seksueel probleem, oftewel een rokende slet.
    -De middelste heeft een drugsprobleem.
    -De jongste heeft een alcoholverslaving.
    -Bijna ALLES kan in dit RPG. Bromances, trio's, dansen met een schilderij en noem maar op...


    Invullijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Personages:

    Jongens:
    -Niall James Horan. IrishCharm.
    -Harry Edward Styles. GEZOCHT!
    -Zayn Jawaad Malik. Malino.
    -Liam James Payne. Slade.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x.

    De zusjes (Van oud naar jong.)
    -Nicki Aileen Jackson. xAmore.
    -Lynn Johanne Jackson. Nyan.
    - Mila Engullir Jackson. Crazylove2x.

    Bijpersonen. (Vrienden, familie, exen etc.)
    - Rosalie Lauren Flow. Coockies.
    -
    -

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 15 dec 2012 - 22:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: Een van de zusjes.
    Naam: Nicki Aileen Jackson.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Karakter: Nicki is een keiharde bitch die alles makkelijk naar haar hand weet te zetten. Jongens inpalmen, haar zusjes commanderen en iemand imponeren is voor haar een koud kunstje. Als je geen respect voor haar hebt hoef je niet bij haar aan te kloppen. Nicki mag dan hard zijn, maar als je haar als vriendin weet te winnen kun je op een meisje rekenen dat altijd voor je klaarstaat. Kom nooit aan Nicki's vrienden, want dan kun je rekenen op een paar klappen. Verder is Nicki kalm, bitchy, sluw maar toch met een zacht, roze randje.
    Uiterlijk:


    Extra: Nicki rookt en heeft al met vele jongens het bed gedeeld. Ze heeft een navelpiercing en een tatoeage van een vogeltje op haar pols. Verder zingt Nicki wel eens op een van de feestjes.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 21:13 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    NIALL!!!


    Take me to wonderland

    Kan ik Louis reserveren? ^-^.


    Let's play a love game.

    Mag ik Hazza?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xTomlinster schreef:
    Mag ik Hazza?


    Wist ik. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    Wist ik. ^^


    (Je kent me te goed)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    mag ik een meisje reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    mag ik een meisje reserveren?


    Je bedoelt een van de zusjes? ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    ja :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    ja :3


    Gedaan. ^^
    En alweer blijven Zayn en Liam als laatste over... En Zayn is zo sexy en Liam is zo'n schatje! ;o Ach ja, anders ga ik wel de dronken Liam uithangen, lijkt me wel melig. :3


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: Dronken chick.
    Naam: Mila Engullir Jackson.
    Leeftijd: 16.
    Karakter: Als ze in een goede bui is is ze een aardig persoon en ook erg vrolijk, maar als ze in een slechte bui is veranderd ze in een bitch. Door de alcohol gaat ze vaak vaage dingen doen en vindt ze dat stiekem helemaal geweldig. Beter iets mee maken in je leven dan altijd maar doodsaai braaf alles uit voeren, vindt Mila. Voor de rest kan Mila nogal dom over komen, maar ze is wel heel erg sluw zo weet ze ook iedere keer aan alcohol te komen en mensen voor de gek te houden. Ze wil gewoon altijd lol hebben en denkt dat ook altijd te hebben met een paar glaasjes op.
    Uiterlijk:


    Extra: Hola.


    Let's play a love game.

    Rol: De middelste zus ,met een drugsprobleem
    Naam: Lynn Johanne Jackson
    Leeftijd: Ze is net 18 geworden
    Karakter: Lyn is iemand die echt het motto YOLO voor zich heeft,ze doet te veel dingen ,waar ze later spijt van zou hebben,ook is ze graag opvallend en luid.
    Ze is zo'n typish feestbeest en werkt zich veel te vaak in de nesten.Ze kan erg sociaal zijn als ze wild,maar heeft ook soms van die momenten dat ze depresief is.
    Uiterlijk:



    Lyn heeft geblondeerd haar waar te topjes gedipdyed zijn in verschillende kleuren,haar haar is krullend van nature ,maar soms stijlt ze het ook.Ze heef bruine ogen en is normaal gebouwd ze is 1m 69 lang en draagt vaak hakken om groter te lijken.Ook heeft ze een tato ,waar YOLO opstaat.
    Extra: komt mischien later

    ^v^

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 21:41 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rol: One of the guys.
    Naam: Louis William Tomlinson.
    Leeftijd: 21.
    Karakter: Louis is een spontane en speelse jongen. Iets te speels voor zijn leeftijd. Door zijn spontaniteit zegt hij alles wat in hem opkomt en kunnen mensen dit wel eens verkeerd opvatten, maar hij bedoeld het (bijna) nooit kwaad. Hij heeft soms homo treckjes,maar als mensen daar iets van zeggen negeert hij het maar gewoon. Louis kan eigenlijk bijna nooit stil zitten en stuitert altijd maar wat rond.
    Uiterlijk:


    Extra: Kuch.


    Let's play a love game.

    Ik wil wel een badass Liam maken. ^^ Hehe.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    Ik wil wel een badass Liam maken. ^^ Hehe.


    Join the club, bitch. :3 Nu wordt ik nieuwsgierig... Nu alleen nog Zaynie.


    Reading a good book is like taking a journey.