• Mijn kat Pom lag, toen ik terug kwam, in de bench van de hond te slapen. Toen ik een foto wilde maken werd hij wakker en keek hij, alsof hij betrapt was, in de camera. Dit is het resultaat:



    Doen jullie huisdieren ook wel eens zulk soort dingen?


    26 - 02 - '16

    Ik heb foto's van mijn kat in de wasmand, wasmachine, kledingkast en in het keukenkastje. Ja, mijn kat doet ook wel eens van dat soort dingen :P


    People change, memory's don't.

    Awh, wat een schatje. (:
    En nee, want ik heb geen huisdieren. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Slade schreef:
    Awh, wat een schatje. (:
    En nee, want ik heb geen huisdieren. :3


    Pretty is just a pretty word.

    De katten bij mijn moeder sporen niet.


    -

    Ik had een kat die steeds in de magnetron ging liggen. En ze is ook weleens heel beschermend op een ei gaan zitten (Die minn zus wilde beschilderen met Pasen).


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Slade schreef:
    Awh, wat een schatje. (:
    En nee, want ik heb geen huisdieren. :3


    Sammie is gewoon een bangeschijterd, en springt ook niet zomaar ergens op

    [ bericht aangepast op 10 dec 2012 - 20:00 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ah echt lief.:3
    Nee, ik heb helaas geen huisdieren.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ahhhw wat een schatje! Die was vast opzoek naar een zacht plekje [:

    Mijn kat ligt sinds een tijdje het liefst de hele dag op de verwarming. En dan graag het stukje achter de stoel. En als je dan achter de stoel kijkt, kijkttie ook zo op. Volgens mij is hij er nog altijd niet zeker van of hij daar wel mag liggen.
    Tis ook wel sneu, hij moet 's nachts altijd naar buiten omdat hij niet zindelijk is en hij is officieel niet van ons, en dan moettie de hele dag opwarmen om er weer tegen te kunnen 's nachts :C

    Haha wat een schatje! Mijn kat wil altijd in de wasbak of in de wc zitten >.<


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Krull schreef:
    Ahhhw wat een schatje! Die was vast opzoek naar een zacht plekje [:

    Mijn kat ligt sinds een tijdje het liefst de hele dag op de verwarming. En dan graag het stukje achter de stoel. En als je dan achter de stoel kijkt, kijkttie ook zo op. Volgens mij is hij er nog altijd niet zeker van of hij daar wel mag liggen.
    Tis ook wel sneu, hij moet 's nachts altijd naar buiten omdat hij niet zindelijk is en hij is officieel niet van ons, en dan moettie de hele dag opwarmen om er weer tegen te kunnen 's nachts :C


    O.O
    Kunnen jullie dan niet iets "maken" voor hem, een hutje ofzo? Zodat hij hoog en droog zit.... (met hoog bedoel ik 10 cm ofzo)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eén van mijn katten gaat of in de klerenkast van mijn vader liggen, of als ze de kans krijgt in een doos liggen, of ze gaat liggen in de wasbak die in de badkamer staat.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 8:22 ]

    ColoredPaws schreef:
    (...)

    O.O
    Kunnen jullie dan niet iets "maken" voor hem, een hutje ofzo? Zodat hij hoog en droog zit.... (met hoog bedoel ik 10 cm ofzo)

    We hebben al een heel 'hondenhok' voor hem gemaakt met een mandje en een warme kruik (wel buiten), maar dan nog is het koud en hij gaat het niet altijd in zitten

    Onze hond kan je kwijt zijn en dan terugvinden onder de dekens in je bed. Dat kopje van dat beest dan is meer dan geweldig. Heb er alleen geen foto van.


    Mary had a little Lamb - Cold Shot - House is Rocking

    Mijn kat dacht een keer in het hok van mijn rat te kunnen kruipen. [ja, mijn rattenhok stond staat op een kist en de kooi staat gewoon open, want hij gaat er toch niet vanaf.] nou, dat heeft die 1 keer gedaan en toen heeft mijn rat hem zo'n mep verkocht en nu durft die niet eens meer in de buurt te komen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    De kat van mijn mams ligt telkens in mijn kledingkast boven op mijn broeken als hij daar de kans voor krijgt..
    Die van mijn pa loopt altijd voor mijn beeldscherm en gaat hij liggen.. Verhuisd vervolgens het beeldscherm, de muis en het toetsenbord.. en als ik niet uitkijk ook mijn drinken xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you