• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson -5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti -MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:

    [ bericht aangepast op 12 dec 2012 - 18:55 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    LeslieDay
    Ik voel het koude water en bibber dan, even ben ik te aangeslagen door de kou om het warmer te maken. Maar wanneer Jake ook in het water komt focus ik me weer en maak her warmer. Hij doet heel sip en ik lach. 'Poor you, had je maar sneller moeten reageren.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nychta schreef:
    Sorry moest hoestdrank etc. Innemen.

    Amare

    Ik schrok op van Timos reactie what the fuck? Ik beet op mijn lip en keek naar Nathan die naar me toe kwam lopen ik glimlahte en groette hem terug. 'Hey. ' zei ikvtoen en hij kwam bij me zitten. 'Hoe is het?'

    Rosali

    Ik schrok en was duidelijk niet deenige ik keek naar Xav. 'What the fuck?!' Zei ik toen en keek naar hem. 'Amare. ' zuchtte ik toen en keek naar xav. 'Moeten we achree hem aangaan?'(dance)


    Nathan
    Nathan had de uitbarsting van Timo niet echt meegemaakt en zou zelf wel naar hem toe gaan als hij niet wist dat Sky dat al gedaan had, -ja, hij had een deel van hun gesprek meegeluisterd om eerst te weten of Timo niets doms had gedaan- 'Volgensmij is er al iemand bij hem' Andwoorde ik vervolgens op de vraag van het meisje. 'Goed' Andwoorde ik vervolgens op Amare haar vraag 'Met jouw?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Amare

    Wat afwezig antwoorde ik Nathan. 'Goed hoor. ' ik was bezorgd om Timo. Wat zou er zijn ? Ik zuchtte en keek nasr Nathan. Ik stal de apprl op zijn dienblad en grinnikend nam ik een hap 'thanks!'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nychta schreef:
    Amare

    Wat afwezig antwoorde ik Nathan. 'Goed hoor. ' ik was bezorgd om Timo. Wat zou er zijn ? Ik zuchtte en keek nasr Nathan. Ik stal de apprl op zijn dienblad en grinnikend nam ik een hap 'thanks!'


    Nathan
    Aangezien ze afwezig was kon ik wel raden wat er aan de hand was, en daarbij zuchte ze om vervolgens mijn appel te stelen en daar een hap van te neen 'Thanks!' Voegde ze er met een grinnik aan toe. 'Normaal zou ik gewoon vragen of ik mijn appel terug mag maar aangezien je er al een hap uit hebt gegeten mag je hem houden'


    Don't be like the rest of them, darling

    Huaso schreef:
    (...)
    Braxlin
    Ik volgde hem en keek naar het gezellige huisje. Het zag er veel leuker uit dan bij mij thuis.
    Twee kleine schattige kindjes deden de deur open en ik zei nog net niet 'aww'. Ik moest toch glimlachen toen hij het meisje begroette.
    "Oh, hallo." glimlachte ik naar haar, toen ze hallo zei tegen mij.


    Joshua
    Jaz kijkt nog steeds naar Rose. 'Jazmin, Tommie dit is mijn vriendinnetje Braxlin maar zeg maar roosje net als ik.' grinnik ik zachtjes aan gezien het ook makkelijker voor Jaz is. 'Rose, dit zijn mijn broertje en zusje. Tommie en Jazmin.' stel ik ze aan elkaar voor.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    Ik grinnik en trek haar tegen me aan. 'Troostknuffel.' zeg ik en til haar op. Dan laat ik haar lachend in het water vallen en duik snel onder.
    Ik duik met mijn ogen open en kijk onderwater om me heen.

    [sorry ben bio aan het leren]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rachelle Lemmons

    Ik beet op mijn lip toen 8k de woede weer in hem zag en zuchtte. Ik begreep het wel en blijkbaar gaf hij ook daadwerkelijk om me gaf.
    Hij temde meteen zijn woede en ik werd weer rustig.
    Ik maakte ook voor hem een broodje en ik gaf het boordje aan hem. 'Alsjeblieft. ' zei ik toen en ging naast hem zitten.
    Na mijn broodje leunde ik achrerover. 'Ga je vandaag naar je ouders?' Vroeg ik toen en keek hem An. Mijn handen op mijn buik ik pakte zijn hand en legde die erop. Het kind begon meteen te schoppen en ik lachte. 'Dit blijft vreemd. ' zuchtte ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    LostMagic schreef:
    (...)

    Joshua
    Jaz kijkt nog steeds naar Rose. 'Jazmin, Tommie dit is mijn vriendinnetje Braxlin maar zeg maar roosje net als ik.' grinnik ik zachtjes aan gezien het ook makkelijker voor Jaz is. 'Rose, dit zijn mijn broertje en zusje. Tommie en Jazmin.' stel ik ze aan elkaar voor.

    Braxlin
    "Nou, leuk jullie te ontmoeten Tommie en Jazmin." glimlachte ik en ging wat door mijn knieën, zodat ik meer op hun hoogte kwam.
    "Wat zien jullie er lief uit." zei ik met nog steeds een lieve glimlach.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amare

    Ik keek hem aan en stak mijn tong uit 'Graag en Dankje ' zei ik toen en at de appel verder op. Ik vond het nogal vaag. Nog steeds. Timo was vaag het was vaag tussen ons en ik kan niet prsten met hem.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Joshua
    'Ja zo zien ze eruit.' mompel ik en duw ze dan terug naar binnen toe. 'Ga mama zoeken.' zeg ik tegen Tommie en Jazmin grijpt mijn hand vast. Ik pak Rose haar hand vast en verstrengel onze vingers terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik glimlachte en ging weer rechtop zitten. Ik beet op mijn lip, terwijl ik wachtte tot zijn moeder zou komen.
    Ik kneep nog eens in zijn hand en verdeelde mijn gewicht steeds van mijn ene been op mijn andere.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    |Isn't Sky's surname Whitefield in stead of White? :D |


    kindness is never a burden.

    Joshua
    'Niet zo nerveus.' glimlach ik haar geruststellend toe. 'Joshua?' zegt mijn moeder verbaast met een grote glimlach. 'Je bent er toch, en wie is dit?' vraagt ze en kijk Rose nog even vriendelijk aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    5TYLE5 schreef:
    |Isn't Sky's surname Whitefield in stead of White? :D |


    {Jup.. Volgensmij wel.. Maar volgensmij is White gewoon een afkorting :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Xavier Devinson
    Xav haalde zijn schouders op en nipte van zijn blikje cola. "Hij houd echt van Amare," zei Xav, het feit negerend dat Amare nog steeds aan diezelfde tafel zat. "Hij is enkel boos dat ze zo veel met Nathan omgaat." Xav keek van Amare naar Nathan en toen naar Rosali. "En denk niet dat hem achterna gaan een goed plan is," vervolgde Xav en luisterde toen naar Nathans antwoord. "Volgens mij is er al iemand bij hem." Xav reageerde er niet meer op en keek terug naar Rosali. "Dus, wat ga jij nog doen vandaag?" Hij glimlachte terug naar haar.

    Timothy Rhine
    "Dan hoop ik dat het met je hand beter gaat dan met jou. Voortaan zou ik als ik jou was de lucht slaan en niet een bak. Dat doet minder pijn." zei Sky en Timo moest waterig glimlachen. Sky's handen waren zacht en koud, maar dat voelde fijn tegen Timo's warme hand die in brand leek te staan door de klap. "Dank je." zei Timo gemeend. Zijn gedachten vlogen weer naar Amare en Nathan die nu gezellig binnen aan het lachen waren, waarschijnlijk.


    kindness is never a burden.