• Ik loop achter alle kinderen aan en voelde me bang. Waarom moest ik naar deze school? Zo vervelend was ik toch ook niet? Ik moest gaan zitten en luisteren maar kreeg niks mee. Ik keek verbaasd om me heen en zag allemaal foto's van mensen die net deden alsof ze toverkrachten hadden. Ik glimlach even als ik me bedenk hoe ze die gefotoshopt hebben. Ik voel dat er aan mijn arm getrokken wordt en kijk naar het meisje naast mij. 'Zo groot en machtig wil ik ook worden, en jij?' vraagt ze met grote ogen. Was die foto echt?

    Dit verhaal gaat over een groep jongeren die naar een kostschool gestuurd worden. Slechts een paar weten waarom en wat ze moeten doen. De rest hoort daar zelf achter te komen. De school is bedoeld om je krachten of gave's goed verder te ontwikkelen. Bijna geen enkel kind dat daar komt weet dat hij/zij de kracht of gave heeft en moet daarom ook veel leren. Als iedereen eenmaal weet hoe ze de kracht een beetje beheersen komen ze erachter dat de school ook een duistere kant heeft. Ze voelen zich ook anders, ze zijn minder hun zelf. Ze houden allemaal helemaal niet meer van dezelfde dingen als eerst, ze voelen zich alleen nog maar aangetrokken door de kracht of de gave.


    Topic 1
    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik leef, alleen ik heb geen idee wat ik met mijn personage kan doen nu...


    Happy Birthday my Potter!

    mischien kun je je perso 1 van mijn personages laten tegenkomen ofzo? aangezien ik ook niets met hun kan doen nu.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oké, Lil is met haar drie grote koffers de trein uitgelopen en staat nu op een zo ver mogelijke afstand van alle andere mensen met haar mobiel in haar hand om haar vader of personeel te bellen. Ze is zich namelijk doodgeschrokken toen David, die bij haar in de coupé zat, opeens Snows lichaam, ook in de coupé, begon te besturen. Ow, ze is trouwens geen lieverdje als ze de boel niet vertrouwd c;


    Happy Birthday my Potter!

    ^.^ is goed ,ik laat Micheal wel naar haar gaan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lol, het is hier op ons na ook echt helemaal uitgestorven :')


    Happy Birthday my Potter!

    :c hier moet echt veel meer leven komen...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jup, maar de topic eigenares reageert ook niet echt meer :c


    Happy Birthday my Potter!

    :c ze had wel iedereen een gb gesturd ,maar volgens mij hebben ze er niet meer veel mee gedaan

    (waarom gaan bijna alle leuke topics dood D: )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH