• Ik loop achter alle kinderen aan en voelde me bang. Waarom moest ik naar deze school? Zo vervelend was ik toch ook niet? Ik moest gaan zitten en luisteren maar kreeg niks mee. Ik keek verbaasd om me heen en zag allemaal foto's van mensen die net deden alsof ze toverkrachten hadden. Ik glimlach even als ik me bedenk hoe ze die gefotoshopt hebben. Ik voel dat er aan mijn arm getrokken wordt en kijk naar het meisje naast mij. 'Zo groot en machtig wil ik ook worden, en jij?' vraagt ze met grote ogen. Was die foto echt?

    Dit verhaal gaat over een groep jongeren die naar een kostschool gestuurd worden. Slechts een paar weten waarom en wat ze moeten doen. De rest hoort daar zelf achter te komen. De school is bedoeld om je krachten of gave's goed verder te ontwikkelen. Bijna geen enkel kind dat daar komt weet dat hij/zij de kracht of gave heeft en moet daarom ook veel leren. Als iedereen eenmaal weet hoe ze de kracht een beetje beheersen komen ze erachter dat de school ook een duistere kant heeft. Ze voelen zich ook anders, ze zijn minder hun zelf. Ze houden allemaal helemaal niet meer van dezelfde dingen als eerst, ze voelen zich alleen nog maar aangetrokken door de kracht of de gave.


    Topic 1
    Rollentopic

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Sorry, ik snap het even niet meer :$


    Spoiler alert: you will save yourself

    Snow is er gewoon bij gekomen
    ze was alleen eh ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Het gesprek van David en Lil werd onderbroken door Snow die vroeg of ze erbij kwam zitten (ze was namelijk alleen, dus vandaar) en Lil zei dat dat mocht en vroeg hoe ze heette. Snow stelde zich voor.


    Happy Birthday my Potter!

    oh... Dus hij heeft haar met zijn 'duistere nog onbekende gave' zijn hand laten schudden?
    Heb ik het juist? want is een beetje verwarrend


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Als hij boos wordt doet hij het vanzelf, zonder dat hij het weet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ok, heb er al op gereageerd, wist het gewoon niet zeker of het zo precies was ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Goed moment om de trein tot stilstand te brengen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Whaha, dan kan Lil bang wegrennen :')


    Happy Birthday my Potter!

    lol mijn tooopics


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    wie gaat er nu praten namens de leraren?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zal ik dat doen of wil iemand anders?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik wil ook wel maar maakt mij niet uit, misschien is het het leukst als jij het doet want het is jou idee


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ik ben van vandaag tot en met donderdag afwezig, want ik heb middag en avond uitvoeringen van de kerstmusical op school. Als je vast zit aan mijn personage en verder wilt, mag je mijn personage besturen, zodat je weer verder kunt.

    -xxx-


    Happy Birthday my Potter!

    als we nou gewoon allemaal verder gaan en net doen alsof de leraren al gesproken hebben, dan kunnen we verder


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    leeft hier nog iemand?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH