• Even een klaagtopic.

    Zoals sommigen van jullie misschien weten, heb ik zeer dominante ouders, die mij altijd wat kort houden op alles. Ik heb er gewoon nu echt genoeg van, want ik word nog steeds behandeld als een klein kind in plaats van iemand van negentien.
    Ik mag nooit afspreken met vriendinnen en als ik dat wel doe, ben ik egoïstisch en gemeen dat ik altijd zomaar zonder te overleggen met vriendinnen afspreek. "Schandalig! Altijd maar met vriendinnen en nooit iets met ons doen," zeggen ze dan. Nou goh, ik word toch altijd gekleineerd en genegeerd, dus waarom zou ik niet met vriendinnen mogen afspreken? Ook is iedere vriendin niet goed genoeg voor mij, op een enkele uitzondering na. Als ik wil afspreken, is het eerste wat ze vragen: "Waarom nou nét dan? Ik wilde net op die dag met jou naar de stad." Allemaal smoesjes, want ik moest laatst ook al een vriendinnenafspraak afzeggen naar Groningen, omdat ik zogenaamd dan te moe zou zijn om de volgende dag te werken van 18-21. -.- Nog meer bullshit dus.
    Ik word er gewoon helemaal gek van! Ik mag nooit iets doen, of er zijn alweer tienduizend redenen waarom ik níét mag, omdat zíj niet willen dat ik wegga. Wie is hier dan de egoïst, als je je eigen dochter niet eens een leuke dag toegunt. En ik ga al zo weinig met vriendinnen om vanwege hen, maar ik mag niet eens één dag in de week eens wat afspreken! Asdfghdflhlsfd. En zo zijn er nog wel tienduizend dingen waaraan ik me erger. Altijd mekkeren over school. Ze zijn altijd zo positief over mijn carrière, want ze zeggen dat ik nu al ga zakken voor vwo, omdat ik te lui en te egoïstisch ben. Well fuck you, kutouders. Als ik straks het huis uit ben, ga ik ver van ze weg wonen en mijn eigen regels opstellen. Mijn moeder heeft namelijk ook nog eens smetvrees, waardoor de stofzuiger de hele dag te horen is en ze altijd aan het poetsen is. Ik haat het thuis. Ik haat het hier echt. Altijd ruzie om niks. Altijd doe ik wat zíj willen en nóg is het niet goed. Ik kan echt wel huilen nu, zonet heb ik namelijk ook weer ruzie gehad over dat ik egoïstisch ben als ik vraag om met iemand naar de musical te gaan. Zij vinden toch niks aan het vele reizen en de musicals, dus waarom zou ik dan niet naar een musical mogen met iemand anders die wél van musicals houdt?

    Heeft iemand raad voor mij? Praten helpt niet, mijn ouders zien alleen míjn tekortkomingen en niet hun eigen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ga zo snel mogelijk het huis uit (cat)


    •*• Lululu •*•

    Ugh, wat strontvervelend. Ik begrijp je ergenis heel goed, alleen ik heb helaas geen tips voor je. Ik zit namelijk zelf niet in zo'n situatie; mijn ouders zijn redelijk vrij. Wat ik wel kan zeggen: GA ZO SNEL MOGELIJK WEG DAAR.
    Succes!


    Tijd voor koffie.

    Mallory schreef:
    Ga zo snel mogelijk het huis uit (cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik wou zeggen dat je met ze moet gaan praten, maar ik had de laatste regels nog niet gelezen.
    Het enige dat ik kan zeggen is: Ga daar zo snel mogelijk weg O.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mallory schreef:
    Ga zo snel mogelijk het huis uit (cat)


    Als praten niet helpt, is dit waarschijnlijk de enige oplossing.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mijn ouders zijn ook al zo bemoeiend. Ze vinden dat ik geen ringetje door mijn neuspiercing mag of mijn haar mag verven. Zo irritant.


    26 - 02 - '16

    Dat klinkt als mijn moeder :W Vreselijk, ik zou niet echt weten wat je moet doen. Ik luister gewoon niet en doe het gewoon, het is mijn leven en als ik vind dat ik iets kan gaan doen zonder dat het mijn opleiding beschadigd, doe ik het ook gewoon.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij mij is het eerder dat ze alles willen weten over school en met wie ik omga, daarom dat ik ze dus ook niks meer vertel en ze niet als vriend maak op Facebook, want dan zouden ze honderd keer per dag checken wie m'n vrienden zijn en hoe vaak ik online ben. -.-
    Zoals hierboven als is gezegd, gewoon doen en niet luisteren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Goh, ik kan me wel voorstellen dat je daar moe van word, altijd maar 'vechten' en vervolgens niet voor elkaar krijgen wat je graag wilt.
    Maar ik heb geen raad voor je..
    Sterkte Annabeth :S

    Oromis schreef:
    Dat klinkt als mijn moeder :W Vreselijk, ik zou niet echt weten wat je moet doen. Ik luister gewoon niet en doe het gewoon, het is mijn leven en als ik vind dat ik iets kan gaan doen zonder dat het mijn opleiding beschadigd, doe ik het ook gewoon.

    Het heeft geen zin. Of ik nou wel of niet luister, ik krijg toch wel preken. Ik mag niet eens kleding of andere dingen kopen die mijn moeder niet heeft geaccepteerd. Ook al was mijn ex een lul, hij had wel gelijk over mijn ouders, dat ze zich echt overal mee bemoeien...
    En als ik zeg dat ik op kamers wil, is het altijd; "Jij op kamers? Komt niets van in jongedame!"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Met iemand gaan praten net zoals in dat ene programma schoonloeders. Dus dat er iemand komt een familietherapeut en dat diegene hen dan in laat zien hoe zij doen tegen over jou. Of vraag aan je mentor of iemand anders op school (die volwassen is) die je vertrouwt of zij/hij een gesprek wil hebben met je ouders want dit kan niet zo.

    Heel veel sterkte!


    Physics is awesome

    230710 schreef:
    Bij mij is het eerder dat ze alles willen weten over school en met wie ik omga, daarom dat ik ze dus ook niks meer vertel en ze niet als vriend maak op Facebook, want dan zouden ze honderd keer per dag checken wie m'n vrienden zijn en hoe vaak ik online ben. -.-
    Zoals hierboven als is gezegd, gewoon doen en niet luisteren.

    Mijn moeder heeft Twitter, alleen maar om mij te controleren. Ze haat social media, maar toch neemt ze het om mij te pesten. En blokkeer ik haar, dan breekt de hel los. Dat heb ik namelijk een paar keer gedaan en toen zat ik volgens hen opeens aan de drugs. (?!) Echt serieus. Ik ben nog nooit dronken geweest, ben maagd, gebruik geen drugs en ik drink amper. Wat willen ze nog meer?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mijn moeder heeft Twitter, alleen maar om mij te controleren. Ze haat social media, maar toch neemt ze het om mij te pesten. En blokkeer ik haar, dan breekt de hel los. Dat heb ik namelijk een paar keer gedaan en toen zat ik volgens hen opeens aan de drugs. (?!) Echt serieus. Ik ben nog nooit dronken geweest, ben maagd, gebruik geen drugs en ik drink amper. Wat willen ze nog meer?


    Ik stel voor om een weekje te ruilen van ouders. Het zijn precies het soort ouders waar ik dus echt tegen te keer zou gaan.


    Physics is awesome

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mijn moeder heeft Twitter, alleen maar om mij te controleren. Ze haat social media, maar toch neemt ze het om mij te pesten. En blokkeer ik haar, dan breekt de hel los. Dat heb ik namelijk een paar keer gedaan en toen zat ik volgens hen opeens aan de drugs. (?!) Echt serieus. Ik ben nog nooit dronken geweest, ben maagd, gebruik geen drugs en ik drink amper. Wat willen ze nog meer?


    Wow, dan is het wel heel erg. Dan zou ik echt zo snel mogelijk op mezelf gaan wonen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Heb je broers, zussen of iemand die wel al op kamers is?
    Dan kan diegene misschien met jouw ouders gaan praten.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."