• De stelling van vandaag luidt:
    Als er een rondje in een café wordt gegeven zegt een vrouw gemakkelijker 'nee' dan een man

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat lijkt me een feit, ja. Naar de mensen in mijn omgeving kijkend dan.

    [ bericht aangepast op 1 april 2011 - 0:40 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hmm, over het algemeen eens.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    niet mee eens, er zijn genoeg mannen en vrouwen die hun grenzen kennen en er niet snel overheengaan.


    Life as we know it was much easier when apples and blackberry's were just fruits....

    Haha nee, dat vind ik onzin. Waarom zou een vrouw wel een gratis drankje afslaan en een man niet? Het ligt gewoon aan de persoon, het heeft niks met man-vrouw te maken.


    It's time to be happy again.

    denk wel dat een man eerder zal accepteren dan een vrouw, maar ik denk dat het voor het grootste gedeelte meer te maken heeft met hoe zo'n persoon je bent, en niet je geslacht.


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    Indian schreef:
    Haha nee, dat vind ik onzin. Waarom zou een vrouw wel een gratis drankje afslaan en een man niet? Het ligt gewoon aan de persoon, het heeft niks met man-vrouw te maken.


    We accept the love we think we deserve.

    Dat ligt aan de persoon, maar, volgens mij, slaan vrouwen over het algemeen wel sneller iets af.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ja
    Mijn vader kan geen nee zeggen maar mijn moeder wel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik denk dat mannen het moeilijker vinden om een drankje te weigeren dan de vrouwen.
    Mijn ouders zijn het grote voorbeeld;
    Wanneer mijn vader nog een drankje krijgt aangeboden op bijvoorbeeld een verjaardag, neemt hij die altijd aan.
    Maar als mijn moeder gevraagd word voor nog een drankje dan weigert ze die makkelijk.

    Eens, als ik in mijn omgeving kijk.

    Ik denk dat het gewoon aan de persoon zelf ligt zoals iemand mooi heeft gezegd.


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Eens. Als je een man bent en je zegt nee ben je gelijk een watje. Terwijl als een vrouw nee zegt mensen er niet raar naar opkijken.
    Zo ervaar ik t altijd in de kroeg (nerd)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hmm, ik weet niet, ik zal geen gratis drank afslaan eigenlijk.
    Ik denk zoals Indian als zei, het echt aan de persoon ligt ja.


    Alleen maar tranen van geluk

    Denk het wel ja, heeft ook te maken met dingen zoals GHB, waar meer vrouwen de dupe van zijn dan mannen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Overweeg je nu toch aan de drank te gaan?

    Ain't no party like an alcoholic party