• Als ik beroemde mensen zonder make-up zie, voel ik me echt goed. Omdat je dan ziet hoe ze werkelijk zijn, zonder al die photoshop en make-up, en dan merk je dat ze ook maar mensen zijn zoals jij en ik. Voelen jullie je daardoor ook soms goed of ben ik de enigste? haha



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Hahaha xD


    De meeste beroemde mensen zijn gewoon nep hoor ;) Ze worden helemaal in de make-up gezet en bewerkt, maar zodra ze klaar zijn met hun werk en het feesten zijn gewone mensen net als wij, of gewoon super lelijk zoals dit plaatje hier haha!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nah, nou heb je ook gewoon een foto gemaakt waar Mila gewoon totaal niet charmant op staat, haha =P Maar ik denk bij mezelf wel altijd, als ik een celeb zonder styling, photoshop en makeup zie van: kijk, en zo iemand worshippen mensen nou. Gewoon iemand die net zo veel is als ieder ander maar zich toch voordoen alsof ze ver boven de rest staan. And that makes me a sad panda. :x


    ars moriendi

    Haha, ik ken dat gevoel! Zo heb ik laatst ook ergens een foto van Olivia Wilde gezien die me de stuipen op het lijf joeg.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Haha, ik kan mij daar ook goed door voelen!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    Haha, ik kan mij daar ook goed door voelen!


    There is nothing more badass than being yourself

    Cloudburst schreef:
    Haha, ik kan mij daar ook goed door voelen!


    To love is to destroy.

    Ik voel me te goed om mezelf te vergelijken met filmsterren :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cloudburst schreef:
    Haha, ik kan mij daar ook goed door voelen!


    •*• Lululu •*•

    Cloudburst schreef:
    Haha, ik kan mij daar ook goed door voelen!


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    nerveus schreef:
    Hahaha xD


    De meeste beroemde mensen zijn gewoon nep hoor ;) Ze worden helemaal in de make-up gezet en bewerkt, maar zodra ze klaar zijn met hun werk en het feesten zijn gewone mensen net als wij, of gewoon super lelijk zoals dit plaatje hier haha!


    Ja en dit is dan de sexieste vrouw van de wereld.. Met make up is ze ook heel mooi, maar ik heb al veel foto's zonder make-up gezien waarvan ik denk 'wow.. mila'


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Oromis schreef:
    Ik voel me te goed om mezelf te vergelijken met filmsterren :W


    True that. Al dat neppe gedoe.


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    (...)

    True that. Al dat neppe gedoe.


    Altough, I wish I wouldn't compare myself to them. Aan de ene kant voel ik me beter dan ze, omdat ik geen make-up troep nodig heb (vind ik zelf), maar daarnaast worden al die vrouwen wel neergezet als 'de meest sexy' vrouwen dat ik er toch jaloers van word. Dubbel.


    You are beautiful, you are love.

    Slither schreef:
    (...)

    Altough, I wish I wouldn't compare myself to them. Aan de ene kant voel ik me beter dan ze, omdat ik geen make-up troep nodig heb (vind ik zelf), maar daarnaast worden al die vrouwen wel neergezet als 'de meest sexy' vrouwen dat ik er toch jaloers van word. Dubbel.


    Ik heb hetzelfde gevoel (-:
    Maar zo zie je dat mensen oppervlakkig zijn

    [ bericht aangepast op 22 dec 2012 - 19:17 ]


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Slither schreef:
    (...)

    True that. Al dat neppe gedoe.


    None but ourselves can free our minds.

    Slither schreef:
    (...)

    Altough, I wish I wouldn't compare myself to them. Aan de ene kant voel ik me beter dan ze, omdat ik geen make-up troep nodig heb (vind ik zelf), maar daarnaast worden al die vrouwen wel neergezet als 'de meest sexy' vrouwen dat ik er toch jaloers van word. Dubbel.

    Er zijn ook genoeg sterren die die 'make-up' troep niet nodig hebben hoor. Het is gewoon dat ze dan nóg mooier zijn, omdat je met make-up de mooie kanten van het gezicht benadrukt.


    En dit is óók Mila Kunis zonder make up, de foto in de beginpost is gewoon oncharmant.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."