• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Ik voelde dat ik rood werd en ik keek omlaag ik wist dat hij het niet tegen mij had, want hij wist het gelukkig niet van mij. Al wist ik het zelf ook niet zeker. Ik had het nog niemand verteld dat ik ook soort van op jongens viel. Ik wist het zelf ook niet zeker dus dan kon ik het toch ook niemand vertellen? Zou het echt onze schuld zijn. Ik voelde mezelf kwaad worden toen hij Liam pijn deed. Hij had niemand ooit iets kwaads aan gedaan en toch deden mensen hem pijn. Waarom?

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:37 ]


    Let's play a love game.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek naar Jayy en grijnsde. "Eindelijk iemand die iets goeds kan doen... Johnson kan zijn functie in de zee gooien." zei ik, waarna ik in de lach schoot. "Had je dat nog niet door dan?!"
    Ik sprong van de inmiddels geruïneerde kar af en greep de blonde jongen vast, waarna ik een mes uit mijn riem haalde en het tegen zijn keel drukte. "Ik zei toch dat dit een stelletje idioten waren..."
    Mijn ogen keken haar Johnson die inmiddels lag de kermen van de pijn door mijn kogel. "Waar is die hoer en die andere casanova?!"
    "Ontsnapt..."
    Ik liet een zucht weerklinken en keek naar Jayy. "Kan nou geen ene fucking soldaat hier twee verraders neerknallen?!"
    Jezus, stelletje amateurs hier zeg...
    "Laat die ene met zijn been maar voorop lopen terwijl je monsieur streep ook even toetakelt, dan kunnen ze ons niks flikken. Ik ondervraag de blonde slet hier wel."


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Ik gromde toen de soldaat naar de andere soldaat van daar straks riep. Blijkbaar heet hij Samir. Kwaadheid stroomde door mijn lichaam toen deze soldaat Liam bij zijn haren trok. "Hey, laat hem met rust! Hij had perfect kunnen wandelen als je vriendje hem niet zo nodig in zijn been moest schieten," meteen sloeg ik mijn handden voor mijn gezicht en keek weg van de soldaat. Een nerveuze Niall is nooit goed,d acht ik bij mezelf.
    ''Kijk, door jullie mensen is deze oorlog begonnen.'' begon die achterlijke soldaat tegen Liam. ''Als jullie gewoon normaal waren geweest en niet van in je kont geneukt worden hadden gehouden, had dit allemaal niet nodig geweest.''
    "Alsof jullie zo perfect zijn. Dat jullie aan deze oorlog begonnen zijn, getuigd inderdaad van heel wat respect," gromde ik heel zachtjes, hopend dat hij me niet zou horen,"
    Opeens kwam Samir naar ons toe gelopen en nam me beet om vervolgens een mes tegen mijn keel te houden. Verschrikt spande ik al mijn spieren op.
    'Ik ondervraag die blonde slet hier wel," mijn adem stokte van angst. Waar brengt hij me naartoe?

    [Oh wacht, ik laat Niall even reageren op Samir zijn actie. x'D]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:38 ]


    Take me to wonderland

    [Klaar ^^]


    Take me to wonderland

    [Maya is ook een Soldaat alleen dan met de rang Adjudant]
    Maya Rae Grande
    Drie jongens waren gepakt. Twee overduidelijk homo, maar ik vond dat sommige te wreed waren. Trappen tegen het been waarin heschoten is was wreed, maar de oorlog is wreed dus er was geen keuze. Mijn twee Pythons doe ik in hun houders aan beide heupen van me en kijk een soldaat aan. 'Kom op zoek die andere twee.' Zeg ik nu geirriteerd. Ik wou geen verzet. Dat bracht het land uit balans. Een aantal soldaten lopen met diegene die ik net aansprak mee en zullen dus beginnen aan het doorzoeken van de straten al dacht ik wel dat ze niet heel dom waren. Ons eigen ras had ons veraden. Wat als er meer waren die dat deden. Dat er twee imperfecten onderdoken per persoon. Dan hadden we niemand meer achter ons. Het enige wat ik echt erg vond was de vrouwen die werden misbruikt. Ik zou zelf nog liever werken in de mijnen dan misbruikt worden door wildvreemde mannen. Ik had zelf geen vriend en dat had ik eerlijk gezegt ook niet nodig. Ik had er zo vrede mee. Ik kijk naar Lost hij zit netjes naast me. Hij was altijd naast me als mijn schaduw. Hij droeg een halsband om zijn nek, maar ik kon hem gewoon niet aanlijnen. Omdat ik het niet vond horen en omdat hi jtoch altijd al zo braaf bij me bleef.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Even naar boven gaan.]


    Let's play a love game.

    Samir Alan Sanguis.

    "Kop houden, kleintje. Commentaar kun je leveren, maar vanbinnen tril je als een rietje." zei ik tegen de blonde jongeman, waarna ik het mes lichtjes over zijn keel liet glijden met het lemmet en grinnikte.
    Ik trok hem achter me aan en liet het mes rustig op zijn keel rustten, waarna ik hem een kleine herberg introk en hem op een van de stoelen zette. Deze herberg was speciaal gebouwd voor de soldaten om de gevangenen te ondervragen. En ik kon hier ondertussen alcohol drinken...
    "Elize!" riep ik naar het schaars aangeklede meisje achter de bar, die meteen in actie kwam en na een klein minuutje een glas cognac voor mijn neus neerzette. Elize was ook imperfect en werkte voorlopig hier, met de nadruk op voorlopig... Totdat we weer een knappere dame hadden gevonden.
    "Dus, klein homootje... Hoe heet jij, je vriendinnetje en die andere met zijn afgrijselijke streepjesshirt?" begon ik met een grijns, waarna ik een slok van de cognac nam en zuchtte. Eindelijk mijn alcohol...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jayy Kilian von Monroe
    Als Samir niet had ingegrepen had ik die blonden homo echt de achterkant van mijn geweer in zijn gezicht geduwd. Ik keek naar andere jongen die nog wel normaal kon lopen en bedacht me wat ik er aan kon doen om te zorgen dat hij ook niets meer kon maken. Als ik hem ook in zijn been zou schieten zou dat beteken dat we hem voor lange tijd niet konden gebruiken, dus gaf ik hem maar een kniertje waardoor die wel even uit de running zou zijn. Ik duwde de gewonden jongen voor me uit zoals gezecht en trok de andere mee. "Kijk, als jij nou ook zo'n grote bek heb als die blonde homo vriend van je, gebeurt jou hetzelfde." Grinnikte ik wijzend naar het been van de ander jongen. Ik ging een andere kamer in dan Samir en liet de gewonden jongen voor een stoel staan waarna ik het toch niet kon laten om tegen zijn been aan te trappen en hij op de stoel neerzakten. "Vertel het eens? Eerst je naar." Begon ikZ

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 22:10 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall james Horan

    Samir duwde me een soort herberg in waar verschillende soldaten zaten. Ik voelde me geloof ik niet goed. Veel tijd om het tot me door te laten dringen dat ik in een ruimte vol soldaten zat, had ik niet, want Samir duwde me meteen op één van de stoelen. Het mes zachtjes tegen mijn keel gedrukt.
    "Dus, klein homootje... Hoe heet jij, je vriendinnetje en die andere met zijn afgrijselijke streepjesshirt?" Vroeg hij met een rgijns.
    Ik keek hem vuil aan. "Niall," zei ik nors. Ik ging echt niet de namen van mijn vrienden zeggen. Dacht die macho echt dat hij het zo makkelijk uit mij kreeg? Ik mag misschien wel een idioot zijn, maar ik ben niet gek. Ik keek voor een miliseconde naar Samir, maar wendde mijn blik al snel weer af. En dit noemen ze perfect? Ik ken mislukte vleermuizen die nog meer perfect waren.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Ik stemde in met het idee van Jasmine maar voordat we vertrokken trok ik haar nog iets dichter naar me toe. "Wat er ook gebeurt, vergeet niet dat ik heel veel om je geef en altijd naast je zou staan." Fluisterde ik en drukten mijn lippen even kort op haar slaap. Ik liet Jasmine weer los behalve haar hand en trok haar mee naar het uiteinde van de steeg om voorzichtig om het hoekje te kijken. "Zo onopvallend mogelijk." Fluisterde ik waarna ik haar de hoek omtrok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Samir Alan Sanguis.

    "Niall... Een prachtige naam, moet ik toegeven. Past perfect bij een klein misbaksel zoals jij." zei ik, waarna ik hem een vuile blik toewierp. "En die andere idioten? Of moet ik soms de anderen hier vragen om je overhoop te schieten? Dat kan ik zo voor je regelen, hoor." zei ik, waarna ik het mes met een snelle beweging in het tafelblad boorde en Niall een klap in zijn gezicht gaf.
    "Spreek!" spuwde ik, waarna ik het mes weer vastpakte en de cognac meteen opdronk. "Ik heb nog meer te doen."
    Ik zuchtte gefrustreerd en beet even op mijn lip. "Vertel dan ook maar eens hoe die krullenbol en die hoer van hem heten... Die kwamen jullie namelijk niet voor niets helpen."


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Ben er weer wat kan ik doen met Adalicia?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik luisterde naar Harry's woorden, gevolgd door een kus op mijn slaap waardoor ik kippenvel kreeg. Zijn woorden hadden me geraakt, dat zeker. Vooral omdat ik hetzelfde ooit eens tegen Bella had gezegd, maar het nooit heb kunnen waarmaken. Ik wist zeker dat Bella nu over mij waakte als een sterretje aan de hemel, maar dat zou ik nooit uitspreken.
    Ik knikte braaf en hield Harry's hand stevig vast, waarna ik mijn rug rechtte en zo verder liep. Alsof ik alles kon maken in deze wereld. Ik stond op de dodenlijst... Het voelde vreselijk om me zo arrogant te gedragen.
    Ik begreep op de een of andere manier Harry niet zo goed... Hij gedroeg zich erg... lieflijk. Hij was mijn vriend, misschien wel mijn beste vriend! Maar zijn reacties waren erg aanhankelijk. Niet dat ik het erg vond, want voor een bepaalde reden vond ik het wel plezant, maar ik begreep hem niet goed. Ik zou het later nog wel vragen, niet nu.
    "Ik hoop dat je met je woorden niet bedoelde dat je het gevoel hebt dat je doodgaat, want dan sta ik zelf voor een soldaat te smeken om een kogel door mijn kop." mompelde ik, waarna ik rustig verder liep met een bonzend hart van de zenuwen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    "Niall... Een prachtige naam, moet ik toegeven. Past perfect bij een klein misbaksel zoals jij." zei Samir waardoor ik mijn hoofd even liet zakken. Dat stak.
    "En die andere idioten? Of moet ik soms de anderen hier vragen om je overhoop te schieten? Dat kan ik zo voor je regelen, hoor. zei hij waarna hij het mes bij mijn keel haalde, het in het tafelblad boorde en me een klap in het gezicht gaf. "Spreek!" spuwde hij waarbij ik speeksel van hem op mijn gezicht voelde belanden. "Liever dat ze me overhoop komen schieten dan dat ik ooit hun namen zeg. je bent toch zo perfect? Waarom kan je er zelf dan niet achter komen? Ik ben een idioot. Misschien ben ik hun namen wel vergeten," ging ik in de verdediging. Niet het allerslimste wat ik gedaan had, maar ik had wel meer domme dingen gedaan vandaag.


    Take me to wonderland

    DreamWishes schreef:
    [Ben er weer wat kan ik doen met Adalicia?]


    (Adalicia kan misschien met Maya praten of zo...? En anders kan ze Samir tegenhouden zodat hij Niall niet ter plekke doodschiet. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.