• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik zucht en kijk naar Cat met opgetrokken wenkbrauwen. 'Geef dat maar hier voordat er nog de verkeerde gewonde vallen, die vogel is al genoeg.' zeg ik dan en trek het geweer uit haar handen en schud dan even mijn hoofd en grinnik dan toch even, gek kind. Ik kon gelukkig wel omgaan met wapens en mijn vechtkunsten zijn ook niet al te snel, papa wilde, zou het ooit gebeuren dat ik me wel kan verdedigen en dus kan omgaan met wapens of kan vechten enz. Ik kijk dan om me heen en zie dat de meeste chaos al gestopt is en zie dan Rae verveeld naast de kar staan en glimlach even en grinnik. 'Wacht even Cat.' zeg ik dan tegen Cat en loop zacht naar Maya toe zonder dat ze het door heeft en sta al snel geruisloos achter haar en breng onopvallend mijn lippen naar haar oor. 'Boe!' zeg ik dan lachend, geen idee waar dit zo plots vandaan kwam, maar ik kon het gewoon niet laten. 'Hey Rae.' zeg ik dan lachend, ze vindt het fijner Rae genoemd te worden. Maar mijn lach verdwijnt als snel als ik dan al vanaf een afstand Samir's boze, woedende stem hoor die niet al te fijne woorden schreeuwt. Eikel. 'Misschien kunnen we daar beter maar eens gaan kijken.' mompel ik dan even twijfelend en frons en goud het geweer van Cat wat steviger in mijn hand en kijk even van waar het geluid vandaan komt en dan weer naar Maya.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Phahaha, is hij nog meer imperfect. Kunnen ze hem beter meteen doden. :p]


    Take me to wonderland

    Niall James Horan

    "Jayy! Hang die piraat met maar één been aan een touw, wil je? Wel nog een krukje eronder, ik wil dat zijn vriendje toekijkt hoe hij zijn laatste adem uitblaast." zei Samir.
    "Nee! alsjeblieft, nee,"tranen begon over mijn wangen te rollen. "Alsjeblieft, hang mij op. Doe met me wat je wilt, maar laat Liam met rust. Alsjeblieft," smeekte ik. Ik kon hem dit Liam niet laten aandoen. Liam verdient dit niet. Dit is mijn fout.
    Het meisje van achter de bar komt naar me toe. Ik kijk haar aan met tranen in mijn ogen. Samir gromt en begint me vast te maken. Waarom kan ik nooit mijn mond houden. Ze kunnen beter mijn tong uitsnijden. Ze hadden me meteen vermoord, dan kon ik die domme dingen nooit zeggen.


    Take me to wonderland

    Harry Edward Styles
    Ik keek naar hoe Jasmine het geld verstopten en ging op het aanrecht zitten. "We blijven hier." Bevestigde ik. "Wij zijn nu net zo onveilig op straat als hun." Wees ik haar op onze plek op de doden lijst. We liepen nu net zoveel gevaar als de rest en misschien nog wel meer aangezien verraad vaak erger bestraft werd. Als de imperfecte mensen op werden gepakt werden ze vaak nog in een kamp gestopt. Als ze mij zouden pakken zou ik waarschijnlijk meteen een kogel door mijn kop krijgen, net als die soldaat bij de kar had geroepen. Ik zichten diep en liet mijn hoofd hard tegen een kasje aan knallen. Ik was er klaar mee.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Maya Rae Grande
    Ik kijk een beetje rond me als ik hard boo hoor. Ik schrik niet maar een glimlach siert mijn lippen omdat ik Adalicia hoor. Ik draai me om en kijk haar aan. 'Hey Rae.' Zegt ze grinnikt waardoor ik ook grinnik. 'Heey Adalicia.' Zeg ik vrolijk. Lost springt tegen haar op en blaft vrolijk naar haar. Afgezien van mij was Adalicia de enige die lost nog meer aardig vond, maar de stemming verdwijnt als ik Samir hoor schreeuwen en schelden. Ik loop met Adalicia de bar in. Ze houd haar geweer stevig vast. Ik hem trouwens geen idee hoe ze eraan komt. En we lopen naar binnen. Mijn hand op mijn python. Ik zie Samir bij een Blonde kleine jongen. Ondervraging. 'Samir vanwaar al deze herrie?' Vraag ik hem met een opgetrokken wenkbrauw. Normaal gin eenverhoor een stuk rustiger. Ze waren meestal bang voor pijn dus zeiden meteen alles wat we wouden weten.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Samir Alan Sanguis.

    "Omdat meneertje niet wilde luisteren." zei ik tegen Maya, waarna ik haar een glimlachje toewierp. "Maar het is al opgelost."
    Ik trok hem overeind en duwde hem naar voren. "Heb jij trouwens niets beters te doen dan hier rond te hangen met mademoiselle? Een krullenbol en zijn hoer moeten nog opgepakt worden. De verraders... Maak eens voort, ja!" beet ik haar toe, waarna ik met een grom de jongen bij het touw vastpakte en hem letterlijk mee naar buiten sleepte.
    "Te laat, je hebt je kansen nu ook mooi verspilt."

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik knikte braaf en slaakte een gil toen ik een klap hoorde, waarna ik me naar Harry toedraaide en zag dat hij het was. Hij had zijn hoofd tegen een kastje laten knallen.
    "Niet doen!" riep ik, waarna ik naar Harry toesnelde en mijn handen op zijn schouders legde. "Alsjeblieft, doe dat niet... Pijnig jezelf niet, Haz." zei ik zachtjes, waarna ik hem bij het kastje wegtrok en zachtjes zuchtte.
    "Ik weet dat het allemaal verschrikkelijk ineen hangt en dat we waarschijnlijk dood blijven, maar ik wil niet dat je jezelf hier gaat martelen! Ik wil dat we nu doen wat we kunnen zolang we nog leven!"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik grinnik even, helaas schrok ze niet, maar wat was anders ook te verwachten ze is een soldaat. Ze zegt ook "heey" en Lost springt even tegen me op en ik grijns en aai even over zijn kop. 'He grote jongen.' zeg ik dan grijnzend tegen hem en kijk dan weer op. Ik loop dan samen met Maya naar de bar, waar ook anders en zie dan Samir Jayy en nog wat anderen in in het midden een kleine blonde jongen waarbij de tranen inmiddels als over zijn wangen lopen en ik zucht even. Ik hoor Maya al vragen wat er aan de hand is en kijk even de bar rond en zie wat mensen kijken maar zucht en kijk dan Samir strak aan, die zal wel niet blij zijn met mijn bijzijn. Ik frons dan even na zijn woorden krullenbol.. Harry en Jasmine! Ik kijk even dan naar de blonde jongen en dan naar Samir die hem naar buiten sleept en bijt op mijn lip, zal hij van de imperfecten zijn die Harry en Jasmine beschermen? Ik slik even kort bij het woord "verraders" maar schud dan toch mijn hoofd en vergeet het. 'Samir sla niet zo'n toon tegen Rae aan en laat hem los ik wil deze jongen even spreken.' sis ik dan met een harde stem, gelukkig nog iets wat ik van mijn vader geërfd heb.

    [Ik ga haar dominante kant omhoog laten komen. XD]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 23:32 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall James Horan

    Ik keek de twee vrouwen die net binnenkwamen angstig aan. Eén ervan herkende ik vaag als de dochter van de man die met deze oorlog is begonnen.
    "Te laat, je hebt je kansen nu ook mooi verspilt." sneerde hij en trok me mee naar buiten.
    "Alsjeblieft," zei ik zachtjes. "Liam heeft niks gedaan. Vermoord mij, hang mij, op, speel dart op me. het kan me niet schelen. Laat liam met rust," ik was nog niet van plan om op te geven. Ik zou alles doen om Liam te beschermen. Ik probeerde me los te krijgen uit de touwen, maar ze waren te strak. "Wat wil je dat ik doe?" smeekte ik nog een laatste keer. Ik begon de hoop te verliezen. Ik had het verpest. Ik had het allemaal verpest. Ik had het voor Liam verpest. Ik verdien hem niet eens.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 23:31 ]


    Take me to wonderland

    Jayy Kilian von Monroe
    Dit laat ik me geen twee keer zeggen en ik pak meteen een touw van de plak en bind als eerst de handen van de jongen met het streepjes shirt vast zodat die niets kan doen. Het leek me wel zo leuk hem ook te laten toekijken. Zonder waarschuwing trek ik de manken jongen van zijn stoel af en met et touw om mijn schouder trek ik hem mee terwijl ik de ander jongen voor me uitduw. De kamer uit. Ik zie Samir nog net naar buiten lopen en volg hem. "Ze zijn er hellemaal klaar voor hoor." Grinnik ik terwijl ik de strop alvast om de jongen zijn nek leg.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Ik zuchten even. Het was niet mijn bedoeling dat Jasmine dacht dat ik mezelf probeerde te verminken. "Rustig" suste ik. "Het ging niet echt expres." Gaf ik toe, het was nou net echt dat het perongelijk ging, maar ook niet dat ik er echt over na had gedacht. En of het niet erger kon begon mijn maag ook nog eens te knorren


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Samir Alan Sanguis.

    "Verdomme..." mompelde ik, waarna ik de jongen met een zucht losliet en hem op de grond liet vallen. Dat hij zelf maar opstond. "Prima! Succes met hem." zei ik tegen Adalicia, waarna ik vloekend naar Maya keek en eventjes zuchtte.
    "Dan wil ik dat jij met me meegaat om die twee op te pakken." zei ik, waarna ik haar vriendelijk probeerde aan te kijken, aangezien Adalicia hier nog stond.
    "Ja... Dat mor-... Ik bedoel, je hond mag mee."
    Zolang die twee maar opgepakt werden vond ik het best. Ik liet ze hier niet zomaar mee wegkomen... Een kogel door hun hoofd was te makkelijk. Doodmartelen, dat verdienden ze. Van pijnlijk naar pijnlijker, van bloederig naar bloederiger... Dat werd pas genieten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik trok mijn wenkbrauwen even op, maar liet het er verder bij zitten. "Goed dan..." mompelde ik, waarna ik niets anders kon doen dan grinniken toen ik Harry's maag hoorde.
    "Honger?" vroeg ik, waarna ik hem meelevend aankeek en naar het fornuis liep. "Er ligt hier nog steeds koud eten hoor..."
    Zelf kon ik ook wel wat voedsel gebruiken. Liever me nu helemaal propvol eten als straks met een lege maag de dood tegemoet gaan, toch? Tenminste, ik stierf liever met een volle maag... Leek me ook ietsjes prettiger.
    Ik pakte twee borden en verdeelde een deel van het koud geworden maaltje over de borden en legde het bestek erbij, waarna ik de borden op tafel neerzette en ging zitten.
    "Liever eten als geen eten." mompelde ik, waarna ik mijn vork pakte en rustig begon te eten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Maya Rae Grande
    "Heb jij trouwens niets beters te doen dan hier rond te hangen met mademoiselle? Een krullenbol en zijn hoer moeten nog opgepakt worden. De verraders... Maak eens voort, ja!" beet hij me toe. Ik kijk hem aan maar Adalicia neemt het voor me op. Al zou ik niet hoeven gaan. Monsieur Vendette was hoger in rang en hij had mij ook orders gegeven. Ik vroeg mexaf waarom Adalicia hem wou spreken, maar hield me erbuiten. Ik kijk Samir aan. Hij vroeg me mee? Nou dat was nieuw. "Dan wil ik dat jij met me meegaat om die twee op te pakken." Zgt hij iet wat vriendelijk, maar dat komt omdat Adalicia hier stond. Al stond ik ook in een direct contact met Monsieur Vendette. "Ja... Dat mor-... Ik bedoel, je hond mag mee." Verbetert hij zichzelf. Ik hoor Lost grommen naar Samir en kijk hem aan waardoor hij stopt. 'Goed dan.' Zeg ik rustig terwijl ik naar buiten toeloop. Ik hou de deur voor hem open aangezien ik niet vaak met hem spreek en ik eigenlijk niet snap waarom hij me niet mocht. Ik had nog nooit wat fout gedaan. Was het soms omdat ik een vrouw was? Dan was hij best wel een racist.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Samir Alan Sanguis.

    Tevreden keek ik naar Maya en wierp nog snel een dodelijke blik naar het beest, waarna ik minachtend mijn wenkbrauwen optrok en naar buiten liep. Ik knikte kort naar Maya als dank en verder liep.
    "Goed... Waar wonen die twee?" mompelde ik, waarna ik mijn mobiel opnam omdat ik hem hoorde rinkelen.
    "Je spreekt met Sanguis."
    "Generaal! Ik heb zoals u beval de twee verdachten gevolgd naar hun huis. Ze hebben geld onder een van de planken in de keuken verstopt. Het draait om een vrouw van negentien met de naam Jasmine Garçia en de jongeman Harry Styles. Ik heb bij de buren om informatie gevraagd. Het adres is..."
    "Goed gedaan, Greenfield. Je mag terugkeren naar de basis. Ik en Grande zullen het overnemen."
    Ik hing op en zuchtte. Wauw, dat was goed geregeld, voor de eerste keer...
    "We moeten hier links, dan rechtdoor en de derde straat rechts." zei ik tegen Maya, waarna ik begon te lopen.


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Omg, en dan gaan ze zich natuurlijk afvragen waar al dat geld vandaan komt, wat ze dan van Adalicia gekregen hebben en dadelijk komen ze er dan achter.. .. :| Maar goed, moet ik eerst reageren met Adalicia ga je eerst reageren met Niall IrishCharm?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp