• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    xAmore schreef:
    (...)

    (Nee, doe je niet. Het is dat ik de Engelse grammatica even oefen, anders had ik het wel voor je gedaan. ;p Mijn beurt, trouwens...
    Hoe the fuck kan Jade precies zien wie waar rent?! Ik begrijp dat ze een uitermate speciaal geval is, maar ze is geen misvormde vleermuis hopelijk... Ik zeik ook, ik weet het. ;p Maar wat is zo moeilijk aan het woord realistisch?!

    EDIT: Ja!! Samir heeft nog een sadistische vriend nodig! :3 Ik voel me verschrikkelijk sadistisch, discriminerend en bitchy als ik met hem schrijf, wat aan de ene kant best leuk is... ;$)


    [ja, normaal heb ik het niet zo op kritiek geven als het niet mijn eigen rpg is, maar ik vind dit allemaal zo onrealistisch dat ik er wel wat van moest zeggen. ;x
    trouwens ik wil wel een leuke vriend voor Samir maken hoor, ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    "Ha! Goed geprobeerd Payne, maar ik ben je belofte niet vergeten. Je bijt maar op je tanden," zei ik resoluut en probeerde te lopen met Liam. Op het moment kon het me niet scheldn dat Liam pijn had, zolang hij maar bleef leven. Ik verzorgde hem wel als we veilig waren.
    Zo goed als ik kon, probeerde ik van aankomende kogels te ontwijken.


    Take me to wonderland

    Catarina Elizabeth Valentine.

    'Kom we gaan eens kijken wat daar gaande is.' mompelt Adalicia Ik voel hoe ik mee wordt getrokken en begin mee te rennen. Ik kijk verbaasd naar de kar. 'Wat is hier gebeurd?' vraag ik verbaasd. Ik zie overal mensen rennen en zie soldaten schieten. Het is een enorme chaos, groter kan bijna niet. 'Wat zou er gebeurd zijn?' vraag ik nog een keer. Ik voelde dat mijn mond open was gevallen en sloot die weer.


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    IK raakte van het lopen helemaal uitgeput, ik moest toegeven dat hij goed kon schieten.
    "kunnen we even stoppen daar" ik was snel naar het hoekje." Ik kreeg het gevoel dat het bloed er letterlijk uitliep en dat zou best eens kunnen.
    Met veel pijn weet ik me naar het hoekje te slepen en laat me vallen op de grond terwijl ik hijg.

    [of we doen jij en ik een sadischtische vriend dat ze met zn drieeen zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Cat en Adalicia zijn er nu ook en staan verbaasd aan de kant te kijken!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Lamebrain schreef:
    Harry Edward Styles
    ik keek hoe Jamsine naar de kar liep en swijgend liep ik ietsje later achter haar aan. Ik keek niet meer naar Jasmine, maar op het moment dat ik comando's hoorden roepen wist ik dat er iets mis was. Ik keek vluch om me heen, maar de soldaten waren al naar de voorkant gerent. ik trok het schuifslot van de kar ef en trok de deur met een ruk open. ''Eruit, nu!'' Riep ik naar de jongens en rende via de andere kant naar de koetsier. hij had Jasmine vastgegrepen en ik ik pakten mijn eigen handen vast, balden deze tot vuist en sloeg keihard op de man zijn hoofd. Zijn handen lieten jasmine los en grepen naar zijn hoofd en meteen greep ik haar vast, klaar om weg te rennen.


    Jasmine Amina Garçia.

    Ik wierp een dankbare blik naar Harry en zuchtte van opluchting, waarna ik de koetsier strak in de gaten bleef houden met zijn wapens. We waren sterk in het nadeel, aangezien wij niks hadden om ons mee te verdedigen... Ik haalde mijn neus op en wreef over de blauwe plek die meneer koetsier had veroorzaakt, maar durfde me verder niet te bewegen. Ik wilde niet dat als ik me omdraaide een kogel door mijn kop krijgen... Maar mezelf overgeven vond ik ook weer zo laf.
    "Dit winnen we nooit." fluisterde ik tegen Harry, waarna ik pas doorhad hoe hard mijn hart nu wel niet aan het kloppen was en hoe snel ik ademde. Ik weigerde om in een of ander kamp de goedkope sloerie uit te gaan hangen die de soldaten ging beminnen, gadverdamme... Ik hing nog liever aan een touw met een beetje waardigheid...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    de worden Krullenbol en Kogel deden me even verstijven, maar ik wist dat als we hier niet heel snel weg waren het onze dood zou beteken. "Dit winnen we nooit." fluisterde Jasmine en ik kon haar geen ongelijk geven. op dit moment waren alle soldaten waarschijnlijk bezig om hier te raken. ''Op mijn teken, moet bukken.'' Mijn hard klopten in mijn keel en ik keek Jasmine strak aan. ''Vertrouw me.'' ik kneep even in haar hand en liet hem daarna los. mijn ogen schoten even naar de koetsier en terug naar Jasmine. ''Nu.'' Sisten ik en duwde Jasmine naar beneden waarna ik de man die ahter haar stond en klap verkocht. meteen daarna greep ik met mijn andere hand Jasmine vast en trok haar mee. ''Rennen!'' Riep ik nog snel.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    CrazyLove2x schreef:
    Catarina Elizabeth Valentine.

    'Kom we gaan eens kijken wat daar gaande is.' mompelt Adalicia Ik voel hoe ik mee wordt getrokken en begin mee te rennen. Ik kijk verbaasd naar de kar. 'Wat is hier gebeurd?' vraag ik verbaasd. Ik zie overal mensen rennen en zie soldaten schieten. Het is een enorme chaos, groter kan bijna niet. 'Wat zou er gebeurd zijn?' vraag ik nog een keer. Ik voelde dat mijn mond open was gevallen en sloot die weer.


    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik kijk verschrikt toe. 'What the hell' komt er zacht uit mijn mond en ik kijk dan naar Cat. Ik haal dan mijn schouders op. 'Geen idee.' zeg ik dan eerlijk en zie dat haar mond ook is opengevallen. Ik kijk weer toe en kijk naar het schouwspel voor me en zie dan ook al snel Samir er tussen en ook Jasmine en de krullenbol van toen straks in het huis en ik frons even. 'Tuurlijk.' mompel ik dan en rol met mijn ogen. 'En wat gaan we doen?' momel ik dan naar Cat, geen zin om hier tussen te gaan staan en de kans nemen geraakt te worden door een kogel.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jasmine Amina Garçia.

    Harry vertrouwen? Dat deed ik al verschrikkelijk lang en dat zou ik nog lang blijven doen, dus zoals Harry me opdroeg deed ik. Ik liet me een stuk door Harry meesleuren, maar kreeg het uiteindelijk voor elkaar om mijn eigen benen te bewegen en begon te rennen. Ik rende zo hard als ik nog nooit gedaan had, het was niet meer normaal... Uiteindelijk was ik diegene die Harry een steegje introk, weliswaar een doodlopend steegje... Ik liet Harry los, nam een flinke afzet en beklom het lage muurtje, waarna ik aan de andere kant ervan af sprong en rondkeek. We waren veiliger nu, maar ik wist dat onze gezichten al snel op een muur kwamen te hangen en onze spelden niet meer geldig zouden zijn...

    (Ik had het idee dat iedereen opgesplitst werd en zo verder moeten trekken om bij de soldaten weg te blijven... :3 En dat ze uiteindelijk per groepje gevangen worden genomen en bij elkaar in hetzelfde kamp terecht komen.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis William Tomlinson.

    Alles begon een beetje te draaien. Ik zag dat Liam in een hoekje was gekropen en ik rende naar hem toe. 'Gaat het?' nu was het eens mijn beurt om dat te vragen. Ik keek naar zijn been en zag dat zijn hele broek onder het bloed zat. Ik kromp in een toen ik een paar kogels steeds korter bij hoorde komen. Steeds werden e kogels korter bij mij afgeschoten.


    Let's play a love game.

    xAmore schreef:
    Jasmine Amina Garçia.

    Harry vertrouwen? Dat deed ik al verschrikkelijk lang en dat zou ik nog lang blijven doen, dus zoals Harry me opdroeg deed ik. Ik liet me een stuk door Harry meesleuren, maar kreeg het uiteindelijk voor elkaar om mijn eigen benen te bewegen en begon te rennen. Ik rende zo hard als ik nog nooit gedaan had, het was niet meer normaal... Uiteindelijk was ik diegene die Harry een steegje introk, weliswaar een doodlopend steegje... Ik liet Harry los, nam een flinke afzet en beklom het lage muurtje, waarna ik aan de andere kant ervan af sprong en rondkeek. We waren veiliger nu, maar ik wist dat onze gezichten al snel op een muur kwamen te hangen en onze spelden niet meer geldig zouden zijn...

    (Ik had het idee dat iedereen opgesplitst werd en zo verder moeten trekken om bij de soldaten weg te blijven... :3 En dat ze uiteindelijk per groepje gevangen worden genomen en bij elkaar in hetzelfde kamp terecht komen.)


    [Dat is wel een stoer idee! :|, hoe groot worden de groepjes dan en wie zit dan waar in? :)]


    Let's play a love game.

    Niall James Horan

    Snel ging ik met Liam naar het hoekje. Ik liet hem even neer zitten terwijl ik vlug rond me heen keek. Ik vertrouwde het niet om stil te zitten, maar Ik kon vet niet over mijn hart krijgen om Liam nog meer pijn te doen.
    "Waar raakte hij je precies?" vroeg ik terwijl ik voorzichtig naar zijn been keek. Ik moest niet wachten op het antwoord, want ik zag al waar hij geraakt werd. "Probeer nog even vol te houden, ok!" zei ik zachtjes. Ik keek nog eens om me heen om te kijken of er geen soldaten in de buurt waren. Ik voelde me vreselijk dat ik de anderen haast had achtergelaten.

    [Zit op mobiel in bad. x'D]


    Take me to wonderland

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek Johnson met een giftige blik aan en vuurde uit woede een kogel op hem af. "Jij idioot! Je kon minstens een van de twee raken! Klootzak! Vuile egoïstische, arrogante kwal!" schreeuwde ik, waarna ik nog allerlei verwensingen schreeuwde en uiteindelijk merkte dat Adalicia en Cat hier rondhingen.
    "Catarina! Schiet zoveel mogelijk imperfectie neer!" riep ik, waarna ik naar ze toerende. "Mademoiselle! U moet weg uit het slagveld!" riep ik, waarna ik haar een zacht duwtje gaf en bij haar in de buurt bleef staan. Monsieur Vedette martelde me dood als er iets met zijn dochter zou gebeuren...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam Payne
    Ik probeer rustig in en uit te ademen wat redelijk goed lukte.
    Iik wierp snel een blik op mijn been, fijn mijn enigste been zat onder het bloed.
    Ik zucht even
    "Harry en Jasmine, we moeten ze helpen Lou. het is verdomme allemaal mijn schuld" zucht ik verdrietig.
    Met pijn en moeite kwam ik overeind

    Dean /Wayne [ de sadistische vriend=)
    Ik hoorde mijn mobieltje piepen. Toenet waren er al wat weg gegaan en nu snelde ik me ook richting de plek.
    Ik trok wat wapens juit mijn zakken en snelde me naar Samir "wat is er gebeurd?"

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 20:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    CrazyLove2x schreef:
    (...)

    [Dat is wel een stoer idee! :|, hoe groot worden de groepjes dan en wie zit dan waar in? :)]


    (Louis, Liam en Niall zij bij elkaar. ;p Harry en Jasmine zitten samen en Zayn en Jade. Dus de personages die nu allemaal bij elkaar zitten, lijkt me het makkelijkst...)


    Reading a good book is like taking a journey.