• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik knikte en drukte snel een kus op Harry's wang, voor het geval dat. Je wist maar nooit... Ik ging nu wel in overtreding tegen de wet en kon daarvoor net zo goed worden meegenomen.
    "Wees voorzichtig." zei ik zachtjes, waarna ik mijn haar over mijn schouders legde zodat het als een sluik mijn wangen bedekten. Zo min mogelijk van mezelf laten zien, dat was het beste...
    Ik liep het hoekje om, sloop naar de kar toe en hield mijn ogen strak op de soldaten gericht, waarna ik snel rondkeek. Hoe ging ik ze afleiden?
    Ik beet op mijn lip, zette af en sprong handig op de voorkant van de kar, waarna ik even slikte voordat ik de koetsier een zetje gaf zodat hij naar achteren viel. Mijn handen grepen naar de teugels en ik zette de kar stil. Helaas voor mij hoorde ik commando's van hier naar daar vliegen en had ik voor ik het wist twee armen om me heen gewikkeld. Ja, dat is jammer... Het enige wat ik kon doen was tijd rekken, wat ik ook deed door te beginnen spartelen. Nu maar hopen dat Harry slaagde...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Is goed, wacht even.(:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    IrishCharm schreef:
    [Eigenlijk falen we. Volgens mij zijn we nog geen dag verder in het RPG en de helft is al gevangen genomen.(cat)]


    (Maar ze kunnen ook nog ontsnappen en eerst eens daar moeten overleven? Dat lijkt me ook wel leuk om te schrijven hoe het daar aan toe gaat en de ontsnapping... En wij falen niet, maar de personages... ;p Ik zie de jongens dit trouwens ook wel overkomen als dit echt was geweest. x'D Typisch toch?)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:18 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Niall James Horan

    Liam zuchtte even, maar knikte dan. Hij knuffelde me weer waardoor er een lach op mijn gezicht verscheen. Doordat ik op zijn schoot zat, kwam ik hoger dan hem uit en dus kon ik gemakkelijk mijn hoofd op zijn kruin leggen. Mijn ene hand kroop langs zijn nek waarmee ik zachtjes op zijn rug cirkeltjes maakte.
    "mag ik misschien weten waar we precies moeten gaan werken?" Vroeg hij aan de soldaat. Ik spande mijn lichaam op en verstevigde mijn greep rond Liams lichaam, klaar om hem te beschermen als het nodig was.
    "


    Take me to wonderland

    Zayn Jawaad Malik

    Ik kijk om mij heen. Nu ben ik dus alleen, fijn. Ik zucht, ik verveel me echt te pletter hier. Iedereen is ergens heen gegaan, maar ik had geen zin. Ik hijs mijzelf op en strek mijn benen. Van dat lange zitten zijn mijn benen helemaal stijf geworden. Ik kijk om mij heen, ik zie echt niemand. Ik loop richting de trap toe, misschien is er iemand boven. Als ik in de woonkamer sta zie ik dat ook niemand daar staat. Ik zucht, waarna ik naar buiten wil lopen. Vlak voor dat ik naar buiten wil lopen kijk ik nog even door het raam. Ik wil niet gepakt wordenh, zeker niet als ik hier in mijn eentje ben. Gelukkig is er niemand op straat dus stap ik naar buiten, zonder een geluid te maken. Zachtjes sluit ik de deur achter mij dicht en net als ik weg wil lopen valt me een schaduw op. Stokstijf blijf ik staan, maar als ik beter kijk zie ik dat het iemand is die ik ken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Harry Edward Styles
    ik keek hoe Jamsine naar de kar liep en swijgend liep ik ietsje later achter haar aan. Ik keek niet meer naar Jasmine, maar op het moment dat ik comando's hoorden roepen wist ik dat er iets mis was. Ik keek vluch om me heen, maar de soldaten waren al naar de voorkant gerent. ik trok het schuifslot van de kar ef en trok de deur met een ruk open. ''Eruit, nu!'' Riep ik naar de jongens en rende via de andere kant naar de koetsier. hij had Jasmine vastgegrepen en ik ik pakten mijn eigen handen vast, balden deze tot vuist en sloeg keihard op de man zijn hoofd. Zijn handen lieten jasmine los en grepen naar zijn hoofd en meteen greep ik haar vast, klaar om weg te rennen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    xAmore schreef:
    (...)

    (Maar ze kunnen ook nog ontsnappen en eerst eens daar moeten overleven? Dat lijkt me ook wel leuk om te schrijven hoe het daar aan toe gaat en de ontsnapping... En wij falen niet, maar de personages... ;p Ik zie de jongens dit trouwens ook wel overkomen als dit echt was geweest. x'D Typisch toch?)


    [Dat bedoelde ik met "wij" x'D Sowieso dat die dezelfde dag al dood zijn. x'D
    Ik reageer zo trouwens. Heb het gevoel dat er een paar berichten zijn bijgekomen. x'D


    Take me to wonderland

    Jade Rosalie More
    Ik vond niemand dus ik liep rond on Jasmines straat als ik iemand merk bij Jasmines huis ik schrik, maar als ik merk dat het geen soldaat is,vmaar zo te mekrne aan zijn oostuur, Zayn is word ik rustiger. Ik loop naar hem toe en pak het speltje uit mijn zak. Ik had iphet is een keer gestolen van en dode oude vrouw. Ik speld het op Zayn zijn kleding. 'Zo ben je veiliger.' Zeg ik rustig terwijl ik naar hem glimlach. 'Louis Niall en Liam zijn om een of andere reden weggelopen. Jasmine en Hazza gingen ze zoeken en toen voelde ik me nutteloos en ging ik ze ook zoeken. Misschien wil je mee?' Vraag ik hem. 'We kunnen niet echt gepakt worden door deze speltjes.' Zeg ik. Het laatste wat ik zei was zacht zodat alleen hij het hoorde. Ze waren niet nep alleen die van Zayn was niet van hem. Die ik had was wel van mij alleen deze had ik tot ze erachter kwamen dat ik blind was. Dus hij gelde wel ze konden me niet oppakken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Liam James Payne
    Ik glimlach om Niall en hoor ineens commando's overal.
    Ikprobeer het te volgen en zie Jasmine en Harry. Hij schuift snel het schuifslot open en roept naar ons.
    Ik geef de soldaat een duw zodat hij eruit valt en trek Lou overeind en Ni mee.
    Met alle spanning in me weet ik ze mee te trekken. Snel kijk ik of Harry en jasmine ook komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hahaha, ik zou echt niet willen dat een blind iemand een spelt bij me op dood, bang dat ik lek gestoken word. x'D]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall James Horan

    Verbaasd keek ik op toen de kar abrupt werd gestopt. Ik keek Liam vragend aan. ietsje later werd de kar opengetrokken door niemand minder dan Harry. Verbaasd keek ik hem aan. "Eruit, nu!" riep hij. Dit liet ik me geen twee keer zeggen. Ik sprong van Liams schoot, pakte Louis' en Liams handen beet en trok hun mee van de kar. Toenw e uit de kar waren liet ik hen los, ging terug en zorgde ervoor dat de andere mensen ook mee vand e kar gingen. Daarna sprong ik weer van de kar.

    [Te laat getypt. Pech, ik verander niks. :p negeer dit bericht maar ofzo.]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:28 ]


    Take me to wonderland

    Louis William Tomlinson.

    Ik voelde hoe het gewicht minder werd en hoe ik omhoog werd getrokken. Ik begon luid te hoesten en hapte naar adem. Eindelijk kon ik weer fatsoenlijk adem hallen. 'Dankje Li' zeg ik schoor. Ik keek even om me heen en zag dat het een enorme chaos was geworden. Wat was hier gebeurd.

    [Even eten pakken, ben zo terug :3]


    Let's play a love game.

    Lamebrain schreef:
    [hahaha, ik zou echt niet willen dat een blind iemand een spelt bij me op dood, bang dat ik lek gestoken word. x'D]

    [Dat is wel waar xD, maar het is maar een speld daar ga je niet dood van. XD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zayn Jawaad Malik

    Ik laat mijn adem weer vallen, het is Jade. Ze mag dan wel blind zijn, maar ze heeft haar eigen persoonlijkheid. Ze loopt naar me toe en ze haalt er iets uit. Als ik de speld herken lach ik even stiekem in mijzelf, aangezien ze mij een stap voor is. Je word namelijk gepakt als je geen speld hebt en dat wil ik nu niet riskeren. Ik hou mijn adem in, ze blijft blind. Maar ik vertrouw haar, ze zal me vast niet pijn doen met die speld. Zo stil mogelijk blijf ik staan zodat JAde hem makkelijker kan opspelden. Jade spelt hem op mijn kleding, waarna ik een kneepje in haar hand geef. Dan begint ze me te vertellen dat Louis, Niall en Liam verdwenen zijn trekt al het kleur uit mijn gezicht weg. Foute boel. ' Als Jasmine en Hazza ze zijn gaan zoeken, waarom zijn ze dan nog niet terug?' Ik ben even stil, waarna ik even luister. Geen geluid te bekennen.'Natuurlijk ga ik mee zoeken.'Ik kijk de straat in en ik besef dat we hier veel te veel in het zicht staan. We hebben dan wel onze speldjes, maar dat betekent niet dat we zo veel lawaai mogen maken.'Kom.'Ik pak Jade vast en trek haar voorzichtig mee. Ik hoop dat ze niet gepakt zijn, dat akn nog wel eens voor problemen zorgen. Dat speltje dat Jade me heeft opgespeld is niet van haar. Je hebt er namelijk maar een per persoon. Volgens mij heeft ze hem gewoon van iemand afgepakt, maar als ik eerlijk ebn wil ik niet weten waarvan ze hem heeft.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:33 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Samir Alan Sanguis.

    Oké, wat hier gebeurde was te ingewikkeld om te herhalen... In ieder geval lag ik nu plat in de kar. Met een hoofd dat rood was van woede sprong ik op, schoot op wat willekeurige mensen en keek rond.
    "Johnson, niet op je hoofd letten, maar zorg ervoor dat die krullenkop een kogel door zijn schouder krijgt en dat dat wijf vastzit!" schreeuwde ik, waarna ik als een gek commando's begon te krijsen naar de anderen.
    "Homo's! Terugkomen of het zal jullie bezuren!" schreeuwde ik op een woedende toon, waarna ik uit de kar sprong en ze achterna rende. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zakken en drukte op toets één, als teken dat alle mogelijke soldaten naar deze plek moesten komen. Ja, moderne en dure technologie...
    "Idioten! Blijf staan!" krijste ik, terwijl ik een aantal kogels afvuurde en de bruinharige homo in zijn been raakte. Pijl trof doel, perfect...

    (Let niet op Samir zijn gedachten. x'D)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 19:34 ]


    Reading a good book is like taking a journey.