• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    MissStoran schreef:
    Liam Payne.
    Ikknik en begin te zoeken. Ik leun zo min mogelihk op mijn gewonde veen wat nog steeds bloedde. Ik zag nisuwe soldatenn maar geen Harry.

    ( mag Dean danjade en die ander pakken dan hev ik niet metmezelf.miss kan samir of jayy dan hun

    [Jade en Zayn zijn er niet bij betrokken, maar zijn toevallige "voorbijgangers" plus ze hebben een speltje. Die van Zayn is gestolen en die van Jade die is echt :S]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    MissStoran schreef:
    Liam Payne.
    Ikknik en begin te zoeken. Ik leun zo min mogelihk op mijn gewonde veen wat nog steeds bloedde. Ik zag nisuwe soldatenn maar geen Harry.

    ( mag Dean danjade en die ander pakken dan hev ik niet metmezelf.miss kan samir of jayy dan hun


    (Ik begreep geen ene meter van je vraag. x'D
    En ja, ik heb Maya erbij gezet. Reactie van Samir en Jasmine komt.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Samir Alan Sanguis.

    Ik keek naar Jayy, die zich inmiddels bij de groep had gevoegd en zuchtte.
    "Johnson heeft geen verstand en let niet op als een of andere hoer hem saboteert!" riep ik naar hem, waarna ik zelf een aantal kogels afvuurde en Adalicia tegelijkertijd in de gaten hield.
    "Zoek drie idioten waarvan eentje gewond is! Die drie wil ik vandaag nog aan een touw zien bungelen, hoor je me?!"
    Ik rende naar de kar toe en sprong erop, waarna ik elke overgebleven persoon in de kar doodschoot en verder zocht naar de ontsnapte gevangenen... Ze waren nog lang niet van me af.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Maya Rae Grande
    Ik keek naar het kindje. Nog zo jong en geen speltje al waren ze zo lief. Ik krijg een brok in mijn keel. 'Ga snel naar huis liefjes. Het is gevaarlijk.' Zeg ik streng. Ze rennen weg. Ik wou geen kinderbloed op mijn handen. Dat kon ik gewoon niet. Diegene die dat wel kon was harteloos. Ik was zelf de hoogste rang van de vrouwen in dit leger dus ik was trots op mijn rang. Ik voel mijn pieper. Samir. Ik pak mijn dual pistool. Twee pythons aangezien deze altijd leker schoten. Plus ik kon ze makkelijk herladen. Daar had ik mezelf in getraint. Ik ren naar het signaal en zie een hoop Soldaten en een groepje dat rent. Ook heel veelcmensem kijken grijnzend toe. Of kijken alleen toe. Ik zie ook nog andere mensen zonder speltje rondrennen. Ik richt em schiet een oude man rond de 40 door het hoofd. Beoem headshot. Ik schiet er nog een aantal neer en kijk dan naar Samir. Onze generaal al als ik orders had van Vendette kon ik soms ook de baas zijn.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    +mobiel sorry. Maarre maya?? Ik had met Dean gereageerd tog? Oke ik begreeo t verkeerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jasmine Amina Garçia.

    Ik knikte op Harry's opmerking en haalde piepend adem, terwijl ik rustig tegen Harry aanleunde en kuchte. Ademhalen deed pijn, maar dat interesseerde me geen zier.
    "We moeten terug naar huis... De anderen zijn daar misschien en het geld is onbewaakt." zei ik zacht, waarna ik Harry overeind hielp en zachtjes jammerde van de pijn.
    Mijn longen deden pijn van de inspanning en de plekken waar die soldaat me had vastgegrepen brandden nogal... Maar ik moest nu niet zeuren, ik leefde tenminste nog.


    Reading a good book is like taking a journey.

    MissStoran schreef:
    +mobiel sorry. Maarre maya?? Ik had met Dean gereageerd tog? Oke ik begreeo t verkeerd


    (Oh chips, over het hoofd gezien. :3 Doe maar alsof Samir hem tegelijkertijd met Jayy heeft ingelicht. x'D)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Wacht, gaan Liam en Louis de andere zoeken? Liam die nog maar half kan lopen? Is het niet beter als ze wachten met zoeken tot het wat rustiger is? Want nu zijn Liam, Niall en Louis een makkelijk doelwit omdat Liam niet echt meer snel kan lopen. x'D]


    Take me to wonderland

    Jayy Kilian von Monroe
    drie idioten waarvan eentje gewond was, dat moest niet zo moelijk zijn. Al was de helft van deze stad meer als idioot. Samir sprong in de kar en ik keek vluchtig om me heen. Ik kon dus wereklijk in alle richtingen gaan zoeken. Ik zwaaiden mijn geweer op mijn rug en renden naar de kant van de steegjes. Samir zei dan wel dat het idioten waren, iedere ezel kon bedenken dat je beter door steegjes kon gaan rennen om je te verstopen, dan een grote open straat. ik nam de eerste hoek nog niet of ik zag drie jongen tegen het muurtje aanzitten en moest me inhouden niet in de lach te schieten. ''Jullie moeten vast die drie idioten zijn.'' grinnikten ik terwijl ik mijn geweer weer van mijn rug afpakten. ik scande de jongens stuk voor stuk en merkten al gauw het gewonden been van een donkerharige jongen op. ''jullie twee sta op.'' beveelde ik de andere twee jongens en richten mijn geweer op beiden. ''Doet dit pijn?'' grijnsde ik, terwijl ik tegen de gewonden jongen zijn been schopten en lachte. ''OKe, jullie twee, lopen.'' ik porde mijn loper tegen de blonden jongen zijn rug aan en ik pakten het goede been van de gewonden jongen en trok deze zo mee achter me aan terwijl ik de andere dwong te lopen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Haha daarom dacht ik dat het beter was alsz e terug gingen maja.....irishcam bestuurd li voor me ik ga putte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik zucht even en staar naar het plakkerige vlodistof.
    Ineens staat een soldaat voor onze neus. Grijnzend vraagt hij of get pijn doet en port tegen mijn been. Ik schreeeuw het uit van de ijn en merk amper dat hij me mee trekt aan mijn hoede been. " ik hou van je Nisll' mompel ik zodat Ni het hoort tereijl de tranen van pijn over mijn gezicht rollen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    Ik dacht dat ik een hard stilstand kreeg toen ik de soldaat zag staan. Nu was het over. De soldaat sleepte Liam achter zich aan en porde in Niall zijn rug dat hij moest doorlopen. Ik besloot er maar gewoon braaf achter aan te lopen anders ging het fout. Expres liep ik langzaam achter hem aan. Ik had geen zin om op te schieten voor een soldaat die mij en mijn vrienden wou vermoorden. 'Ik hou van je Niall' mompelde Liam opeens. Ik had medelijden met ze ze hadden net een relatie met hun grootte liefde en dan werd je vermoord. Althans naar de plaats gebracht waar je werd vermoord.


    Let's play a love game.

    Niall james Horan

    "Kunnen we niet beter even wachten met zoeken? het stikt daar van de soldaten," zei ik nog steeds zoekend naar soldaten. "We moeten hier trouwens weg voor dat iemand ons ziet.
    ''Jullie moeten vast die drie idioten zijn.'' hoorde ik iemand grinniken. "Helaas wel," mompelde ik.
    "Doet dit pijn?" vroeg de soldaat en hij schopte tegen Liam zijn been. "Hey, laat hem met rust!" riep ik. Maar al snel porde de soldaat zijn loper in mijn rug en dwong om vooruit te gaan. Volgens mij zijn wij een natuurtalent in gepakt worden.
    "Ik hou van je Niall," Hoorde ik liem zeggen. Voorzichtig keerde ik mijn blik naar hem toe. Zijn gezicht was betraand en ik zag dat hij pijn had. "Liam, het komt goed," zei ik zachtjes. Ook al wist ik dat het niet goed ging komen. Hoe kon dit ooit goed komen? Ik bleef verder vooruit lopen zodat ik de soldaat niet kwaad zou maken. "Hey," fluisterde ik in Liam zijn richting. "Weet je, er is een verschil tussen I love you en I'm in love with you. I love you kun je tegen iedereen zeggen. je familie, je vrienden. Maar "I'm in love with you" kun je maar tegen één persoon zeggen," ik fluisterde snel zodat ik mijn zin kon afmaken voordat de soldaat zou gaan tieren. "Liam, I'm in love with you,"


    Take me to wonderland

    Jayy Kilian von Monroe
    ik luisterde rustig naar het gefluister van de twee jongens. ik liep tussen hun in, dachten ze nou echt dat ik hun niet zou horen?
    maar al snel hield ik het niet meer en schoot weer in de lach. ''Samir! deze twee zijn hartstike gay!'' Riep ik naar de jongen in de kar en duwde de blonden naar hem toen waarna ik de andere die al die tijd achter ons aan had gelopen ook meteen naar voren wierp. ''stelletje gekken.'' Ik draaide me om naar de gewonden jongen op de grond. ''Staan, manke.'' zei ik en trok hem aan zijn haren omhoog. Ik moest me inhouden hem niet keihard tegen zijn been te schoppen, zodat hij weer om zou valllen. ''Kijk, door jullie mensen is deze oorlog begonnen.'' begon ik en keek hem strak aan. ''Als jullie gewoon normaal waren geweest en niet van in je kont geneukt worden hadden gehouden, had dit allemaal niet nodig geweest.'' glimlachte ik hem toe.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ik schirjf zo Harry, eerst even de oversteek van mijn vader, naar mijn moeder maken. dus ben zo terug ;3]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''