• Het is 2087 en de derde wereldoorlog is langzaam maar zeker uitgebroken. Het begon met Frankrijk die oorlog voerde tegen Duitsland , maar nu andere landen zich ermee gingen bemoeien sloeg de hel helemaal los. De Fransen eisen alleen nog maar ‘perfecte’ mensen op de wereld, de rest wordt zonder genade op een brute wijze vermoordt. Onder perfect wordt gerekend dat het mensen moeten zijn die seksueel aangetrokken zijn tot het andere geslacht, geen gebreken hebben aan hun lichaam en geest en ook geen ziektes hebben.
    Acht jongeren besluiten elkaar te helpen door hun vrienden die niet onder perfectie worden gerekend te beschermen tegen vervolging. Hiervan zijn drie mensen gerekend tot het verzet en vijf mensen zijn niet perfect. (Imperfect.)
    (Het idee is van IrishCharm)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon. (En dan minimaal één soldaat.)
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes.
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Het is oorlog, dus er is geen bereik of veel contact met de buitenwereld. Onthoud ook dat deze groep zwakker is dan het leger en dus moeilijk kan winnen. Vrijwel onmogelijk zelfs.
    -Niet moorden zonder toestemming.


    -Niall James Horan. IrishCharm Imperfect.
    -Louis William Tomlinson. Crazylove2x Imperfect.
    -Harry Edward Styles. LameBrain "Perfect" zit bij het verzet.
    -Zayn Jawaad Malik. Memoria Imperfect.
    -Liam James Payne. MissStoran. Imperfect.

    Meisjes (Max 3)
    - Jasmine Amina Garçia. xAmore "Perfect." Zit bij het verzet.
    - Jade Rosalie More. HurtedHeart Imperfect.
    - Adalicia Chanel Chermène Vedette DreamWishes

    Soldaten: (Meisjes en jongens. Deze mensen proberen de bovenstaande personen te pakken te krijgen om te laten vervolgen.)
    -Samir Alan Sanguis. xAmore. Leider.
    -Catarina Elizabeth Valentine. Crazylove2x
    -Valentin Grigory Voropeav. Seaver
    -Jayy Kilian von Monroe. Lamebrain
    -Dean Wayne. MissStoran
    -Maya Rae Grande. HurtedHeart

    (Soldaten zijn nog altijd nodig. Kijk bij het rollentopic.)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 21:03 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Liam James Payne
    Lachend trek ik Niall in mijn armen "but he is mine" grom ik met een grijns
    Stiekem was het best gezellig ondanks dat we naar onze ondergang gingen.
    "zeg Ni mochten we niet bij elkaar slapen dan kom ik je opzoeken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Oke, ben er weer, sorry dat het wat langer duurde, moest nog mijn tas opruimen, maar goed, ga nu reageren! Maar zou je de reactie van Cat dan willen quote?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Louis William Tomlinson.

    "En ook van jou," zei hij waardoor ik moest grinniken. Ik sloeg ook mijn armen om hem heen. "Jij bent onze Lou bear, we hebben je nodig, anders worden we gek in deze oorlog," zei Niall lief. Opeens trekt Liam Niall in zijn armen. 'but he's mine!' gromt Liam lachend. 'No! You're both mine!' zeg ik terwijl ik speels mijn tong uit steek. 'Zeg Ni mochten we niet bij elkaar slapen dan kom ik je opzoeken' zegt Liam. 'En dan kom ik ook even gezellig langs' zeg ik lachend. 'Dan kunnen we misschien een feestje bouwen met de rest' eigenlijk zou dat best gezellig zijn, alleen denk ik niet dat de soldaten er zou blij mee zouden zijn.


    Let's play a love game.

    CrazyLove2x schreef:
    Catarina Elizabeth Valentine.

    Samir had ons achter gelaten toen hij naar het café was gegaan. Ik vroeg me wel af waarom hij dan eerst om een soldaat vroeg en dan daarna meteen vertrok maar ja. ''Dat is lang geleden.' zei Adalicia. Ik knikte zacht. 'Nog iets speciaals mee gemaakt?' vroeg ik blij. Eindelijk kon ik eens met iemand praten zonder dat die gene mij haatte of mij dom vond, Adalicia accepteerde me tenminste hoe ik was, denk ik.


    [Alsje xD, erg lang is het niet maar jah]


    Let's play a love game.

    Niall James Horan

    Ik voelde me weer smelten in Liams aanraking toen hij me terug trok in zijn aanraking.
    "zeg Ni mochten we niet bij elkaar slapen dan kom ik je opzoeken" zei hij.
    "Ik boek je voor elke avond. Kom niet te laat!" grinnikte ik. Ik ging op Liams schoot zitten en legde mijn hoofd op zijn borstkast, mijn armen rond zijn middel geslagen. "Je bent zo warm," zei ik met een dromerige stem.
    'Dan kunnen we misschien een feestje bouwen met de rest' eigenlijk zou dat best gezellig zijn, alleen denk ik niet dat de soldaten er zou blij mee zouden zijn. zei Louis. "Zijn ze ooit blij dan? En trouwens, zij wouden ons hebben,d an moeten ze maar de gevolgen dragen," glimlach ik.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 18:02 ]


    Take me to wonderland

    Liam Payne
    Ik schiet in de lach door Lou.
    "en sorry dat ik allemaal zo deed. ik ben echt blij dat ik haar het geld heb gegeven" ik besloot geen namen te gebruiken.
    Ik luisterde naar Ni hoe hij zong en glimlach.\Ineens schiet me het perfecte nummer binnen en met een grijns begin ik zingen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis William Tomlinson.

    Ik begon half te dansen toen Liam begon te dansen en toen Liam klaar was begon ik ook maar te zingen.
    'Look inside, look inside your tiny mind
    Then look a bit harder
    'Cause we're so uninspired, so sick and tired
    Of all the hatred you harbor

    So you say it's not okay to be gay
    Well, I think you're just evil
    You're just some racist who can't tie my laces
    Your point of view is medieval

    Fuck you, fuck you very, very much
    'Cause we hate what you do
    And we hate your whole crew
    So please don't stay in touch'

    De hele tijd keek ik uitdagend naar de moordman. Ik vond het wel een toepasselijk liedje.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 18:07 ]


    Let's play a love game.

    Adalicia Jolie Chermène Vedette
    Ik haal even mijn schouders op als ik Samir zie weglopen, hij moest het maar allemaal zelf weten, wat hij doet maakt me toch allemaal niet veel uit. Ik kijk even naar de soldaat die Cat had meegenomen en glimlach even zwakjes, fijn nog meer soldaten hier, Cat mag ik wel, ondanks ze soldaat is, maar ik zie haar meer als een meisje die geen vlieg kwaad doet, onschuldig, ik zie haar gewoon geen moorden plegen en ik vraag me dan ook af of ze als een iemand heeft heeft vermoord, ik hoop eigenlijk van niet en dat ze dat ook zo kan houden dan. Ik zie haar dan zacht knikken als ik zeg dat het lang geleden was dat we elkaar gezien hadden. Ik kijk dan even bedenkelijk na haar vraag en schud dan mijn hoofd. 'Eigenlijk niet veel bijzonders, de standaard dingen, wat dingen bezoeken, premies, vergaderingen en dat soort dingen, naast mijn vader staan als hij weer een of andere rede doet, je kent het wel.' zeg ik dan en haal mijn schouders op. 'En jij?' vraag ik dan toch en glimlach even naar haar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [haha de soldaten reageren niet meer. weewtje ik zie loulou er best voor aan om het in een echte oorlog te doen!

    Liam
    HaRD begin ik te lachen om Lou en zing als 'achtergrond' mee met de stuikjes.
    Grijnzend kijk ik naar een chagerijnige soldaat."eigenschuld because" ik begon een stuk van Live while we're young te zingen.

    [doe btw maar dat lwwy even van een andere boyband was ofzo.[

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 18:10 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall James Horan

    Ik begon mee met Liam te zingen, waarbij ik aan het einde van het liedje een overdreven kreungeluid maakte.
    Ook louis begon nu te zingen en ik begon te lachen met de tekst en hoe hij uitdagend naar de soldaat keek.
    Terwijl hij zong, tikte ik met mijn wijsvinger op mijn kin, denkend wat ik zou kunnen zingen.
    Toen ik het wist, begon ik meteen te zingen.
    "Middle of the night
    When it comes creeping
    I lay awake, when I should be sleeping
    Like an Agatha Christie mystery during intermission
    I hold on, I hold on

    Working everyday
    Living for the weekend
    I never learned to swim, how did I end up in the deep-end
    Like a champion high diver waiting for the olympics
    I hold on, I hold on

    We wrestle with the devil in the flickering light
    No way to tell who's winning the fight

    Hold on
    Hold on
    Hold on
    You're gonna get through it"

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 18:14 ]


    Take me to wonderland

    MissStoran schreef:
    [haha de soldaten reageren niet meer. weewtje ik zie loulou er best voor aan om het in een echte oorlog te doen!

    Liam
    HaRD begin ik te lachen om Lou en zing als 'achtergrond' mee met de stuikjes.
    Grijnzend kijk ik naar een chagerijnige soldaat."eigenschuld because" ik begon een stuk van Live while we're young te zingen.

    [doe btw maar dat lwwy even van een andere boyband was ofzo.[


    [Of hij kan het zelf geschreven hebben. :p]


    Take me to wonderland

    Catarina Elizabeth Valentine.

    'En jij?' vraagt Adalicia. Ik haalde mijn schouders op. 'Samir zijn bevelen op gevolgd. Over Samir gesproken ik moet zo meteen denk ik weer aan de slag. Ik geloof dat hij naar het kamp ging en ik denk dat ik hem dan weer moet helpen' zei ik blij. 'Wil je anders mee gaan?' vroeg ik voorzichtig. Ik wist dat Adalicia het kamp haatte en het ook stom vond dat er imperfect mensen werden vermoord, maar dat was de enige manier om een perfecte wereld te krijgen waarin iedereen gelukkig zou zijn.


    Let's play a love game.

    Liam Payne
    iK GRINNIK even om Niall en knipoog hem. "komt nog schat" mompel ik grijnzend.
    En luister goed keurend naar zijn nummer.
    Uit het niets begin ik in de kar dansmoves te maken. Wat mensen keken ons raar aan.
    NOu sorry dat ik van mijn laatste dagen wou genieten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [miss kan een soldaat ze horen ofwat. anders gaan ze feesten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [oke, ik vind dit allemaal best ongeloofwaardig,. ;x]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''