• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    First Years
    Red Roxas Withniss - miekeBxx
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2013 - 21:20 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ryan
    Ik grinnik en til haar weer op. 'Ik draag je wel.' zeg ik lacherig en draag haar naar binnen. Ik draag haar vrolijk de trappen op en leg haar neer op haar bed. 'Hm nog moe? Anders kan je verder slapen nu?' zeg ik en ga even op de rand van haar bed zitten voor ik terug opsta en op het mijne ga liggen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'Thanks,' roep ik in mijn kussen zodat het gedempt wordt. Ik wrijf even over mijn neus en ik hoor een klein gekraak. 'Shit.' Neus is scheef. Ik zet mijn neus recht en sluit mijn ogen dan opnieuw om weer verder te kunnen slapen. Helaas werkt dit niet helemaal en slaap ik half-half. Half wakker en half slapend luister ik naar wat er gebeurd.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2012 - 16:38 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ethan William Peterson | Geek
    Ethan keek Dan quasi beledigd uit,"Zie ik er zo uit?" vroeg hij en bekeek even zijn uniform. Oké, dat was dan misschien wel erg formeel maar hij liep niet altijd zo. En dat van dat studeren was overdreven. Hij maakte natuurlijk zijn huiswerk maar hier gaven de leerkrachten nooit veel huiswerk. Daar waren ze te lui voor. "En met je slimme kopie is dat niet nodig," grijnsde Ethan vervolgens.


    kindness is never a burden.

    [LATIN.

    I hate it at this moment. :/

    Waren het maar allemaal leeslessen. Ik hoop dat onze ongeziene leestekst een beetje interessant gaat zijn.]


    help

    SorrowPayne schreef:
    Acery
    'Thanks,' roep ik in mijn kussen zodat het gedempt wordt. Ik wrijf even over mijn neus en ik hoor een klein gekraak. 'Shit.' Neus is scheef. Ik zet mijn neus recht en sluit mijn ogen dan opnieuw om weer verder te kunnen slapen. Helaas werkt dit niet helemaal en slaap ik half-half. Half wakker en half slapend luister ik naar wat er gebeurd.


    [React?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ow sorry :$]

    Ryan
    Ik neurie zachtjes en zucht. Ik lig op mijn rug op mijn bed en sms wat naar een vriendin. Ze wil weten wat er met Tash gebeurt is en ik hou haar op de hoogte. Het gesprek neemt daarna een luchtige vorm aan. Ik grinnik af en toe.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    Ik hoor Ryan af en toe grinniken wat me wakker houd. Alleen weten mijn gedachten niet dat het Ryan is. 'Hou je kop toch,' grom ik kwaad en donder uit bed doordat ik mijn kussen weg wil gooien. Ik schrik wakker en bedenkt me dat ik net tegen Ryan heb gezegd dat hij zijn "Kop moest houden". 'Sorry Ry.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    Ik kijk verschrikt op als ik Ace hoor zeggen dat ik mijn kop moeten houden en ze het bed uit valt. 'Het is niets.' zeg ik zachtjes en help haar terug haar bed in. Het steekt me een beetje dat ze dat gezegd had tegen me maar ik overleef het wel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'Sorry, echt waar. Ik lag half te slapen en hoorde iemand steeds grinniken. Op de een of andere manier wist ik dat jij het was, maar mijn hersenen hadden het toen nog niet helemaal door. Echt, sorry,' leg ik uit.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ryan
    'Niet erg' zeg ik weer en ga op haar bed liggen; Ik trek haar zachtjes tegen me aan en kus Ace zachtjes op haar lippen. Ik pak haar hand vast en speel wat met haar vingers. 'Ben je nog moe? Anders moet je nog een beetje slapen?' stel ik voor en praat zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Acery
    'Ik ben nog wel moe, maar dat is meer spierpijnmoe. Mijn spieren doen echt pijn man. En veel slapen lukt echt niet denk ik.' Ik gooi Ryans haren door de war. Zacht begin ik Zombie te zingen. Ja, ik heb rare muzieksmaak


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Daniel Ianto Howell
    Ik grinnekte zacht. "Een beetje wel ja." Hij zei toen dat ik als ik slim was ook niet veel hoefde te doen. "Dan overschat je mij zeker. Hetgeen wat ik thuis alleen maar doe is in mijn pjama videogames spelen en filmpjes schieten en editen voor youtube." Ik ging op de burostoel naast de zijne zitten en keek weer naar het scherm. "Laat doe blauwdrukken nog eens zien. Volgens mij stond er ook nog een foutje op. Niets groots, maar het kan veel schelen." Ik kon niet geloven dat ik nu echt aan het helpen was een kunstroof voor te bereiden. Maarja, als mijn ouders niet hadden gewilt dat ik met criminelen omging hadden ze me op mijn kamer moeten laten zitten.


    Bowties were never Cooler

    [AAAAALL my charries are free.]


    help

    [heb Ryan als je er iets aan hebt, moet niet perse hoor want ben nog aan het leren voor bio xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik heb Bilbo voor je? Sorry, ik zit LoTR te kijken. Nee, ik heb Cheryss nog?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen