• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Louis William Tomlinson
    Ik kreeg mijn broek in mijn handen geduwd maar trok hem niet meteen aan en keek met opgetrokken wenkbrauwen maar het meisje. "Ja en we hebben natuurlijk voor de lol al doe kristallen van de lamp getrokken, want daar kunnen we ook echt bij." Mompelde ik waarna in toch mijn broek maar aan trek. "En deze knappert met broek, heet Louis." Stelde ik me uiteindelijk toch voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Alicia Coco Adams

    Ik kijk de jongens om de beurt aan. "Ja, wat? Precies of het kan toch geen grap zijn om andere bang te maken? Je kan best een stoel nemen voor die kristallen." Ik kijk nog eens in de kamer rond, maar ik zag geen stoel. Ok, misschien hadden de jongens toch gelijk. "Nee ok, ik geloof jullie wel." zeg ik dan maar. Ik bekijk hen allebei eens van top tot teen en kuch eens. "Wat waren jullie daar eigenlijk aan het doen? Want euhm .. ik denk niet dat dat iets daar in die kamer zomaar jullie kleren gaat uittrekken right?" Ik kan denk ik al raden wat dit koppeltje aan het doen was daar.


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik grijnsde na Louis woorden en wilden nog een opmerking maken toen Alicia al zei dat ze ons geloofde. 'Dat is mooi. Want waarom zouden we zoiets liegen?' We zijn niet helemaal achterlijk, volgens mij... Ik voelde mijn wangen warm worden naar haar opmerking en kuchte even ongemakkelijk. 'Ja, wat denk je dat we aan het doen waren? Zwemmen?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alicia Coco Adams

    Ik zie Harry rood worden na mijn vraag over wat ze daar aan het doen waren. 'Ja, wat denk je dat we aan het doen waren? Zwemmen?' Ik trek mijn wenkbrauwen op en bekijk hun worst eens of die plat is. "Uhhu, op droog water zeker? Of op wit spul?" grap ik. Best wel hot, zo twee jongens. Spijtig dat ik niet eerder aankwam en toevallig die kamer binnen kwam lopen terwijl ze bezig waren, haha. Ik kuch eens en probeer serieus over te komen. "Best wel sexy, delen jullie toevallig geen gratis beurten uit?" Ik wiebel eens met mijn wenkbrauwen. Deze vraag was natuurlijk een grap, maar ben benieuwd wat ze antwoorden.


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik sloot mijn ogen en grinnikte zachtjes, voordat ik even naar Louis keek en daarna weer naar Alicia. 'Hm, zo zou je het kunnen noemen, ja.' Ik wiebelde even met mijn wenkbrauwen. 'Best wel sexy, delen jullie toevallig geen gratis beurten uit?' Vraagt Alicia, waarna ze met haar wenkbrauwen wiebelt. Ik frons mijn wenkbrauwen en kijk Louis aan. Ik knipoog naar hem voordat ik op haar afloop en mijn armen om haar heen sla. 'Natuurlijk, wanneer je maar wilt...' Fluister ik zachtjes in haar oor. Ik maak natuurlijk een grapje. Ik ben alleen van Louis.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alicia Coco Adams

    Ik kijk naar de jongens. Als Harry op me af komt en zijn armen om me heen slaat schrik ik eigenlijk van zijn actie. Natuurlijk, wanneer je maar wilt...' zegt hij. Oh really? "Goed, hier en nu! Hup!" Ik trek Louis naar me toe en duw hem naar buiten. Ik duw Harry de kamer weer in, sluit de deur achter me en ga tegen de deur staan. "Kleed je maar uit, ik wacht wel." Ik sla mijn armen over elkaar terwijl ik naar hem kijk en wacht.


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik maak een piep geluidje als ik zie hoe Alicia de deur dicht laat vallen. 'Gek! Straks valt die weer in het slot!' Ik duw haar aan de kant en gelukkig gaat de deur deze keer wel normaal open. Ik mime een ''help me'' naar Louis, waarna ik de deur weer terug dicht laat vallen. Het was niet dat ik echt seks ging hebben met een meisje, als moest ik toegeven dat ik het gemist had, Louis is mijn vriendje dus ik zou hem echt niet bedriegen. Vervolgens duw ik Alicia weer tegen de deur aan en kijk haar uitdagend aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alicia Coco Adams

    'Gek! Straks valt die weer in het slot!' roept Harry ineens waardoor ik schrik. Ik kijk naar hem hoe hij de deur opent. Hey, hey straks ontsnapt ie nog, maar hij komt mooi terug. Als hij me tegen de deur duwt kijk ik hem even vreemd aan, maar zijn blik ziet er uitdagend uit. Ik begin te lachen en rol met mijn ogen. "Is dit alles? Een beetje uitdagend naar me kijken?"


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ik maak een verontwaardigd geluidje en duw metzelf dichter tegen haar aan om vervolgens mijn onderlichaam tegen dat van haar aan te schuren. Laten we hopen dat ik geen erectie kreeg anders had ik straks nog bonje met Louis en dat was alles wat ik wilde. Waar bleef die jongen trouwens? Hij moest me redden. Anders dacht hij straks nog echt dat ik vreemd zou gaan. Had ik nou maar nooit toegestemd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alicia Coco Adams

    Toen hij tegen me aanschuurde moest ik grinniken, ik weet niet waarom. Ik haal een hand door zijn krullen en trek er eens aan. "Wees nou eens eerlijk Curly, je wilt dit niet he? Moet je je vriendje terug hebben?" Ik wil hem wegduwen en de deur weer opentrekken, maar ik heb wel zin in een spelletje, dus ga ik even heel stout zijn. Ik knijp eens in zijn worst.


    16 - 09 - '17

    Harry Styles.
    Ze had me door, damn, waar bleef Louis nou? 'Nee...' Piepte ik zachtjes waarna ik haar aankeek. Mijn ogen vergrootte zich toen ik haar handen op mijn kleine vriend voelde en ik kon het niet laten om een kreun te laten te horen toen ze er in kneep. God, Harry, beheers je, je hebt een vriendje... Ik bleef mezelf toe spreken maar wist niet voor hoe lang ik het vol kon houden, Louis moest gewoon heel snel komen en dan zou er niets fout gaan.

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 21:51 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Haha, ik moet echt lachen als ik dit lees XD. Maarre zullen we niet wachten tot Lou nog eens reageert?]


    16 - 09 - '17

    [Ze kan best nog een keer reageren, of niet?]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Euhm, mij best, wat vind jij?]


    16 - 09 - '17

    [Ik maak al even topic 3 aan]

    TOPIC 3!!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 17 dec 2012 - 22:01 ]


    16 - 09 - '17