• 10 jongeren hebben allemaal iets met een moord te maken, dus worden ze samen naar een huis geleid, op het platteland, waar verder helemaal niemand woont, alleen dat huis staat er en alles is er vreselijk eng. Er gebeuren ook nog eens allemaal rare, vieze, etc dingen.Niemand wordt vermoord of sterft, er gebeuren alleen hele rare dingen, waardoor men bij momenten misschien net aan de dood ontsnapt.

    PS: One Direction bestaat hier niet

    Story van deze RPG
    Rollentopic
    Topic 1


    Rollen:
    Jongens:
    - Harry Edward Styles - Dinaggo
    - Liam James Payne -
    - Louis Wiliam Tomlinson - Styles
    - Niall James Horan - XxParanoidxX
    - Zayn Jawaad Malik - Styles


    Meisjes:
    - Maddison Masey Mash - xSunshineee
    - Fayre Matthews - Rider
    - Mary-Lia Liberty Carter - Curlies
    - Rosa Amare Diamond - glimmur
    - Alicia Coco Adams - xSunshineee


    Regels:
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan.
    - Beperkt aantal rollen.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee en Dinaggo openen nieuwe topics.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.

    Begin:
    Iedereen komt aan bij het huis, je mag zelf bepalen hoe iets of iemand je zover gekregen heeft je naar daar te krijgen.


    [ bericht aangepast op 27 dec 2012 - 23:38 ]


    16 - 09 - '17

    Mary-Lia Liberty Carter
    ''Waar was dat nou weer voor?'' vroeg ze me. Ik zuchtte en keek haar bloedserieus aan. ''Je zult me nooit geloven. Maar alsnog. Als jij niet denkt dat hier een geest rondloopt die mij steeds het stuipen op het lijf bang maakt.. Laat dan maar.'' zei ik. Dit keer meende ik het echt serieus. Hier was een geest die steeds rondliep om mensen bang te maken. ''En oh ja. Ik zag net ook iets in de spiegel.'' zei ik kortaf.
    Ik zuchtte en liep wat rond door de kamer. Het was nogal stoffig. Je kon het opzicht hier wel mooi opknappen , verf , wat geld voor nieuwe meubels misschien en een grote team schoonmakers.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson
    Ik beantwoorden snel Harry zijn knuffel. "Volgens min vind ze ons niet aardig." Mompelden Ik. En kusten Harry weer zachtjes. Ik snapten het niet. Eerst sloten ze ons op en nu liep Maddison van ons weg. Hadden we iets fout gedaan?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Ik grinnikte zachtjes. 'Ja, nou ja... Dan heeft iedereen hier vooroordelen en mag ik ze ook niet. Aangezien ik mensen met vooroordelen niet aardig vind.' Volgens mij klonk die zin niet heel loigsch, maar hopelijk begreep Louis het wel. Zachtjes drukte ik ook een kusje op Louis' lippen voordat ik hem met een twinkeling in mijn ogen aankeek. 'Zullen we het huis doorzoeken?'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Liam James Payne

    Ze haakte haar arm in de mijne. ''Je bent echt heel lief.'' Ik glimlachte. We liepen samen de woonkamer uit. ''Naar boven wil ik voor de moment nog niet voor er licht is, dus kijken we hier beneden wel wat rond, ok?'' ''Dankje, jij bent anders ook niet verkeerd hoor en ga mij niet okken! Maar is goed, ik snap je wel.'' Dat van het 'okken' zei ik een beetje lachend. ''Maar waar zullen we eerst heen?'' vroeg ik.


    Do what people say you can't.

    Maddison Masey Mash

    ''Dankje, jij bent anders ook niet verkeerd hoor en ga mij niet okken! Maar is goed, ik snap je wel.'' Zachtjes grinnik ik en loop met hem verder. ''Maar waar zullen we eerst heen?'' Als hij dat vraagt heb ik eigenlijk werkelijk geen idee van waar precies naar toe te gaan. Ik haal mijn schouders op en trek hem mee verder naar een deur in de verte. "Eerst naar daar denk ik." Ik wijs naar de deur en als we daar zijn leg ik mijn hand op de stoffige deurknop. Ik draai een keer aan de deurknop en open deze. Een vieze stank die ondraagbaar is kwam uit het kleine kamertje, een wc, vol met viezigheden. Ik sla meteen de deur weer dicht. "Ieuw!"


    16 - 09 - '17

    Liam James Payne

    Ze trok mij mee naar een deur. Ik kon niet helemaal zien wat er was dus toen ze hem weer dicht deed vroeg ik gelijk wat ze zag. ''Wat het zo goor dan?'' Ik dacht even na. ''Laat maar, ik hoef het niet te weten.'' Ik trok haar er een beetje weg. ''Ergens anders heen dan maar?'' vroeg dan maar weer. ''En de kans dat we hier iets wat wel schoon is gaan vinden is denk ik best wel klein.

    [arg, ik weet echt he-le-maal niks om te schrijven :\]


    Do what people say you can't.

    [Seks seks seks. Oke, laat maar, ik ben erg :x]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maddison Masey Mash

    Nog voor ik kon antwoorden op zijn vraag of het zo goor was zei hij al dat hij het niet hoefde te weten. Ik haal dan maar mijn schouders op en laat me een stukje wegtrekken door hem. ''Ergens anders heen dan maar?'' Meteen knik ik. Maar naar waar kunnen we nu weer gaan? Ik zie niet al te veel deuren, misschien dat ik met hem wel naar boven durf te gaan, ik zie wel. ''En de kans dat we hier iets wat wel schoon is gaan vinden is denk ik best wel klein." Weer knik ik meteen. "Het is hier gewoon zo al vuil, vies, vettig, het stinkt hier enz." Ik zwaai even met mijn hand voor mijn neus voor de stank. "Weet je? Zullen we anders toch maar eens naar boven gaan? Jij kan me beschermen, toch?"


    16 - 09 - '17

    Slade schreef:
    [Seks seks seks. Oke, laat maar, ik ben erg :x]


    Owkeeej ...


    16 - 09 - '17

    Slade schreef:
    [Seks seks seks. Oke, laat maar, ik ben erg :x]


    [OMG. Dat kan je wel zeggen.. Ik ben perv maar dat komt doordat iedereen in mijn klas en omgeving me laat doordenken :x ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    [OMG. Dat kan je wel zeggen.. Ik ben perv maar dat komt doordat iedereen in mijn klas en omgeving me laat doordenken :x ]


    [Ik ben ook een perv, maar ben er wel trots op, hehehe.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Kilian Noway
    Ik knikten dat het goed was en begon te grijnzen. "Maar eerst dit." Fluisterde ik en drukten mijn lippen voor de zoveelste keer op die van Harry. "Dan kunnen we een bed zoeken, voor de volgende keer." Giechelde ik en haakte. Mijn vingers in die van hem waarna ik hem de trap op trok.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis drukte zijn lippen tegen die van mij aan en klein geluidje verliet mijn mond. 'Dan kunnen we een bed zoeken, voor de volgende keer.' Giechelde hij, waarna hij zijn vingers met die van mij verstrengelde en me de trap op trok. Ik drukte een kusje tegen zijn wang aan. 'Goed idee,' ik wiebelde met mijn wenkbrauwen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    ik giechelden even en toen we boven waren trok ik de eerste de besten deur open en kwam inderdaad meteen een slaap kamer tegen. maar niet eentje die er nog geschikt uitzag om in te slapen. ''laat maar, we houden het wel bij de piano.'' mompelde ik bij het zien van het bed dat op instorten stond en bruin zag van de viezigheid.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Styles.
    Louis giechelde even toen we boven waren en trok vervolgens de eerste de beste deur open. Ik grinnikte zachtjes bij het aanzien en vooral na wat Louis had gezegd. 'We kunnen het uitproberen, niet?' Ik hield Louis hand vast en trok hem richting het bed, als eerste liet ik mezelf er op vallen, en Louis viel op mij. 'Misschien was dit niet zo handig geweest...' Grinnikte ik toen ik het bed hoorde kraken. 'Een beetje niet zo heel erg handig...' En ik had gelijk gekregen, het bed krakte in tweeën. Ik kreunde zacht toen Louis en ik tussen de twee helften van het bed lagen. 'Lig je lekker?' Ik beet op mijn lip en keek hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you