• Iets wat een gewoon gezellig verjaardagsfeestje moest worden loopt uit tot een ramp.
    Het kasteel dat de jongens van One Direction hebben afgehuurd blijkt echt vervloekt te zijn.
    Zij en de meiden die mee zijn gegaan zijn de enige die alles kunnen stoppen en er is geen weg meer terug. Maar de tijd dringt, want als de klok twaalf slaat is het te laat. Mensen zullen een voor een verdwijnen tot de laatste er alleen voor staat en die op de laatste avond ook verdwijnt. Zal het ze lukken om te zorgen dat deze verschrikking stopt? Kunnen ze hun ergste nachtmerrie onder ogen komen? Is de vriendschap zo sterk als ze denken dat het is?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    De ergste nachtmerrie/bang voor:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:Slade -> is niet zo snel bang voor iets
    -Liam James Payne: SateGoddess-> Lepels, de dood (van zijn dierbaren)en dat zijn 4 beste vrienden de werkelijke wereld verliezen door het beroemd zijn en veranderen.
    -Niall James Horan: IrishCharm -> Angst is dat iedereen hem gaat haten.
    -Louis William Tomlinson: xTomlinster -> Bang om zijn vrienden te verliezen
    -Zayn Jawaad Malik:xAmore
    -> Hoogtevrees en angst voor de dood.

    Meisjes:
    - Taylor Elizabeth Lavencia. xAmore-> Clowns en pijn
    - Aviannah Salomé Woodrow xNialldos->Claustrofobie en Arachnofobie
    - Joanne Mikayla Brights Curlies->Om weer verliefd te worden en om iemand te geven.
    - Kathryn ‘Kat’ McDevin Rider -> Leven zonder muziek en haar eigen stem
    - Dolores Cheryl Anderson Arriver-> Het paranormale.


    Twee goede en twee slechte geesten (rond de 10/14 jaar)
    - Ruby Louisa McGreen: xElounor -> Heel erg bang in het donker en vaak ook nog last van faalangst.
    - Melody Serena LockwoodxTomlinster ->Vriendschap tussen de groep te sterk is en de vloek verbroken word
    - Olivia Katrina HendersonxAmore[/q-> Iemand haar tegenhoudt in het kasteel
    - Alannah Jade Rivers [q]xNialldos
    -> Bang dat mensen haar verkeerd opvatten en denken dat ze een gemene geest is

    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xHazzaStyles en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.
    - De mensen die verdwijnen komen in een geheim deel van het kasteel terecht en proberen er alles aan om de andere te waarschuwen
    en terug te komen. Dit lukt alleen met behulp van iemand anders en verschillende opdrachten, maar het zal niet makkelijk zijn
    .


    De volgorde van de mensen die verdwijnen:

    Kathryn&Dolores -> Olivia
    Taylor&Harry--> Melody
    Avianna&Niall -> Olivia
    Zayn& Liam -> Melody
    Joanne&Louis-> Olivia


    Het begin:

    Het is avond en de groep komt aan bij het huis. De kamers worden verdeeld en daarna gaat iedereen op onderzoek uit.
    Eigenlijk gebeurd er nog niet veel vreemds, maar als het bijna twaalf uur is veranderd alles. Niemand trekt zich er nog wat van aan, want iedereen denkt dat het de mensen zijn die helpen. Ook al de mensen verdwijnen denken ze dat het allemaal is grapje is bedoelt en gaan opzoek, maar dan komen de geesten met nieuws

    [ bericht aangepast op 9 dec 2012 - 0:25 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis Tomlinson

    'Dan houden we het daar op, maar Hazza is voorspelbaar doordat Lou hem weer kent...dus het is wel de reden.' ik keek hem aan en schud mijn hoofd. 'Je moet echt eens stoppen met dat pruillipje.' Als ik dicht tegen hem aan kruip, slaat Harry met een glimlach zijn arm om mijn schouder en druk een kusje tegen mijn slaap, dit zorgt bij mij ook weer voor een glimlach op mijn gezicht. 'Je bent lief, en ben ook heel erg blij dat net zo is gelopen' zeg ik zacht als hij lief naar me glimlacht. 'Ik zou eigenlijk niet weten wat er gebeurd als iemand uit de groep ons zo zou zien..misschien zeggen ze niets of misschien juist het tegenovergestelde, maar vergeet niet dat ze ook weten dat wij altijd al een speciale band hebben gehad.' Zijn andere arm sloeg Harry om mijn middel en legde zijn hoofd op mijn hoofd neer. 'Hazz..dit...vandaag..' Ik beet even op mijn lip, en wist eigenlijk niet wat te zeggen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Arriver schreef:
    Dolores Cheryl Anderson
    Ik luister naar wat Katrhyn te zeggen heeft, dan vraag ik aan haar 'Zullen we in het kasteel gaan rondkijken?' Ik kijk haar even aan en glimlach dan. 'Er mist hier iets, waar is de muziek?' denk ik bij mezelf. 'Hoe laat is het nu eigelijk?' vraag ik dan aan haar 'Ik kan mijn mobiel namelijk nergens vinden' vervolg ik dan.
    [Weer zo'n kort stukje ;l]


    Kathryn ‘Kat’ McDevin

    Ik knikte op haar voorstel en liet de gitaarkoffer achter en hing het instrument op mijn rug. Misschien vonden we wel coole geheime gangen. 'Ik ben voor!' Vrolijk stond ik op en keek afwachtend naar Dolores. Beter verzonnen we gewoon zelf dingen om te doen, want die jongens waren duidelijk niet bezig met het feest op het moment.
    'Hoe laat is het nu eigelijk?' Ik keek om mij heen, maar wist niet of de klok die ik zag het wel deed. 'Volgens die klok is het tien uur, maar ik vraag mij af of hij het doet. Zullen we maar op onderzoek uitgaan dan?'


    Happy Birthday my Potter!

    Harry Styles.
    Ik maakte weer een pruillipje. 'Nou, Hazza is niet voorspelbaar, oke? Lou kent Hazza alleen goed.' Ik grinnik zachtjes, waarna ik met mijn hoofd schud. 'Waarom zou ik? Het is leuk om te doen...' Ik drukte mezelf nog wat dichter tegen Louis aan, alleen omdat het gewoon koud hier is en omdat ik gewoon graag dicht tegen hem aan wilde liggen. 'Jij veel liever, Lou,' ik draai mijn hoofd zodat ik met mijn neus tegen zijn hoofd aan kan drukken, na een paar seconde druk ik een kusje op zijn kruin en zak dan wat naar onder, om mijn hoofd op Louis' borstkas te plaatsen. 'Dat is waar, natuurlijk. Of ze beginnen te lachen, omdat ze ons niet geloven?' Ik beet zacht op mijn lip. Ik hoopte natuurlijk wel dat ze ons zouden geloven, ik had wel eens vaker zo "intiem" met Louis gelegen, maar toen had het niets te betekenen gehad. Nu hadden we onze gevoelens voor elkaar geuit. 'Ja, Lou?' Ik drukte een zacht kusje vlak boven zijn tepel en murmelde wat.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dolores Cheryl Anderson'
    'Ja, is goed' beantwoord ik haar vraag en dan loop ik naar haar toe. Ik kijk het kasteel rond en zie dan ergens verborgen een grote trap. 'Laten we die trap opgaan' zeg ik tegen Katrhyn en dan wijs naar de verborgen trap, 'of wil je ergens anders heen?' vraag ik dan snel. Ik kijk omhoog en zie dat het een heel hoog kasteel is, maar of het ook groot is, i don't know. Ik loop alvast naar de trap en kijk dan nog een keer om me heen. Ik tel wel 1..2..3.., wel 5 deuren. 'Hee, Katrhyn, er zijn hier mega veel deuren' roep ik naar haar.
    [Ik denk dat dit mijn laatste reactie voor vandaag is, ik moet namelijk nog leren]


    That is a perfect copy of reality.

    Louis Tomlinson

    Ik grinnikte zacht en knikte toen. 'Oké ik neem mijn woorden terug, dus Hazza is niet voorspelbaar, maar Lou kent Hazza te goed.' Ik kijk hem aan waarna ik een pruillipje maakte. 'Omdat je dan heel erg lief bent, en omdat Lou..nou ja Lou is. Dat weet ik ook, maar het is niet eerlijk...' Toen Harry zichzelf nog wat dichter tegen me aan drukte, gaf ik hem nog een kus. 'Dat is niet mogelijk, Hazza,' Een glimlach verscheen op mijn gezicht, en sloeg mijn armen ook om hem heen. 'Dat is niet mogelijk' herhaalde ik zacht.'Dat is het inderdaad. Als ze dat doen, nou ja dan weet ik het ook niet meer, maar het belangrijkste is dat wij het geloven.' Ik dacht even na. Het zou natuurlijk wel kunnen aangezien het nooit iets betekent had.. alleen vriendschap, maar kan het me bijna niet voorstellen dat ze zouden lachen. Nu was het toch weer anders, en eigenlijk was ik er wel blij mee. 'Geen idee, Hazza, ik wilde gewoon alleen je stem horen.'
    ( Ben zo terug..moet even snel wat regelen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    'Yay!' Kirde ik blij. 'Lou nog liever nu...' Ik glimlachte klein. 'Oke, ik zal het proberen Lou, voor jou, goed?' Ik druk een kusje tegen zijn kin aan, en verberg mijn hoofd weeral in zijn nek, snuif zijn heerlijke geur op en sluit mijn ogen. Ik knikte langzaam. 'Hm, ja, zolang wij maar weten dat we van elkaar houden, komt alles goed.' Ik wist zeker dat mijn wangen nu zo rood als een tomaat waren, dus dacht ik er niet aan om Louis aan te kijken. Ik glimlachte tegen zijn nek aan. 'Awh, Lou, je bent schattig.' Ik drukte een kusje tegen zijn nek aan, voordat ik mijn hoofd omhoog haalde en zijin handen vast pakten. Ik beet even op mijn lip. 'Ik hou van je...' Ik glimlachte lief naar hem en drukte vervolgens mij lippen tegen die van hem aan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Ik lachte zacht door zijn reactie. 'Dat is lief van je Hazza...' Ik knikte langzaam. 'Proberen is al genoeg Hazz, en ben bij om te horen dat je het voor mij probeert.' Mijn glimlach werd alleen maar breder, en sloeg mijn armen iets strakker om hem heen. Deze keer knikte ik ook. 'Als wij het weten dan gelooft de rest het vanzelf ook wel, en zoals je al zei, komt alles dan goed.' Ergens had ik het idee dat zijn wangen nu rood waren, en vond het jammer dat hij me niet aankeek, want die rode wangen maakte hem nog schattiger. Ik voelde hem tegen mijn nek aan glimlach wat mij deed grinniken. 'Dat valt toch ook wel mee? En ik meende het wel, ik kan er altijd wel naar luisteren.' Ik beet op mijn lip door het kusje tegen mijn nek. Nu geen pruillipje dan maar een andere zwakke plek? Even keek ik naar onze handen voor ik hem weer aankeek. 'Ik hou ook van jou...' Zijn lieve glimlach zorgde iedere keer weer voor kriebels, en toen hij zijn lippen tegen de mijne drukte kuste ik hem zachtjes terug, en werden de kriebels alleen maar erger.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Een kriebel raasde door mijn buik heen, toen Louis de welbegeerde woorden terug zei. Het maakte me alleen nog erger verliefd dan ik al was. Zachtjes kuste Louis me terug, ik glimlachte tegen zijn lippen aan, waarna ik met mijn tong over zijn onderlip likte. Ik wilde hem niets forceren, alles op een rustig tempo. Ik rolde mezelf boven op Louis, maakte mijn handen los uit de zijne en liet ze richting zijn haren gljiden, waar ik ze vast in klemden. Ik murmelde zachtjes wat. Dit was het droom moment, ik had er eigenlijk altijd al van gedroomd om zoenend met Louis in een bed te liggen, en nu kwam het uit. Het is fantastisch.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    [Oké, aangezien iedereen nog buiten staat, zal ik wel doen dat Liam aan komt rennen, omdat hij te laat is. Zeg maar als er iets niet klopt of ik iets over het hoofd heb gezien ;)]

    Liam James Payne
    'Shit, shit, shit.' Waarom moest ik nou weer zo laat zijn. Je hoorde altijd dat meisjes voor feesten altijd veels te veel voorbereidingstijd nodig hadden, maar nu was ik zelf ook te laat. Het was lullig om iemand anders de schuld te geven, maar ik deed het toch. Het was mijn opa's fout, zijn internetverbinding lag er weer eens uit, dus had hij mij gebeld om te vragen of ik even langs kon komen, aangezien mijn appartement vlak bij zijn huisje ligt. Snel was ik er heen gegaan en heb het probleem gefixed. Nu was ik dus wel te laat. Nou ja, maakt ook niet uit.
    Ik was gelijk uit mijn auto gesprongen, toen ik hem had geparkeerd op de kleine parkeerplaats van het afgehuurde kasteel. Het was al donker en de hele buurt oogde donkerig en angstaanjagend. Precies waar we naar op zoek waren geweest voor ons feestje, alhoewel ik er nu mijn twijfels bij begon te krijgen. In de verte zag ik contouren van mensen, in de lichten van het huis. Snel begon ik er heen te wandelen, het leek bijna op rennen. Eenmaal daar, moest ik eerst even uithijgen. Vroeger was mijn conditie top geweest, maar nu deed ik niet veel meer dan af en toe een concert - waar je opzich wel conditie voor moest hebben - maar toen ik nog op school had gezeten, liep ik wel eens een halve marathon. Nu niet meer. De conditie was dus ook vervlogen.
    'Hee. Hier ben ik. Een beetje te laat. Maar ik ben er.' Het kwam er in horten en stoten uit, maar hopelijk wel hoorbaar voor de mensen die hier ook stonden.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Louis Tomlinson

    Dit is eigenlijk alles waar ik van gedroomd had, en nu het zo was, was het alleen maar beter. De woorden van Harry en eigenlijk alles zorgde ervoor dat de kriebels erger werden, en toen was ook duidelijk dat de verliefdheid alleen erger werd. Ik had geen spijt van alles wat er was gebeurd of van wat ik had gezegd of gedaan. Ik voelde hem tegen mijn lippen aan glimlachen, waarna hij met zijn tong over mijn onderlip likte, deze keer glimlachte ik even en opende daarna mijn mond. Langzaam ging ik met mijn tong op verkenning uit in zijn mond, mijn handen plaatste ik op zijn heupen waar ik een zacht kneepje gaf. Dit was echt fantastisch en zoals eerder gezegd een droom en niets dat het kon verpesten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melody Serena Lockwood || Ghost

    Ik zweefde rond in de geheime gangen van het kasteel. Kijken naar de zwaktes van deze mensen die vanavond hier hun feest gaven, of iets wat een feest zou moeten worden. Zo te zien waren sommige bang..maar de sfeer die hier hing maakte ze ook niet echt bepaalde vrolijk. De sfeer hier was duister en eigenlijk niet echt te plaatsen. Een gemene grijns was op mijn gezicht te vinden. Dit was echt te leuk, maar al dit soort dingen vind ik leuk. Hoe later het werd, hoe banger mensen worden, hoe leuker wij het vinden. Nog twee uur en dan zouden de eerste verdwijnen en dan zien we hoe leuk ze het hier nog vinden. Je zou niet bedenken dat ik vroeger een meisje was dat niets met het kwaad te maken wilde hebben aangezien ik ondertussen het kwaad zelf was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Ook Louis glimlachte tegen mijn lippen aan, om vervolgens zijn mond te openen en met zijn tong op verkenning uit te gaan in mijn mond. Zijn handen plaatste hij op mijn heupen, waarna hij me een zacht kneepje gaf. Een kleine kreun kwam uit mond, of als je het al een kreun kon noemen, aangezien Louis' tong vrolijk in mijn mond bezig was. De kriebels raasden zo hard heen en weer dat het leek alsof ik ieder moment uit elkaar kon spatten, wel van geluk natuurlijk, dit is het perfecte moment. Misschien wel het beste moment in mijn hele leven. Zachtjes liet ik mijn handen heen en weer gaan door zijn haren.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Dit moment is perfect, net als Harry, daar valt niet aan te twijfelen. De kriebels werden met de minuut erger, maar het maakte me niet meer uit, want ontkennen zoals de laatste tijd was toch niet meer nodig. Een kleine kreun kwam uit Harry zijn mond, toen ik hem een zacht kneepje gaf, of als je het al een kreun kon noemen, aangezien mijn tong vrolijk in zijn mond bezig was. Zo onschuldig als ik was, gaf ik hem nog een zacht kneepje, oké misschien toch niet zo onschuldig, maar Harry was niet de enige die het leuk vond om mensen te pesten...of ik vind het gewoon leuk om Harry alleen te pesten. Zachtjes liet hij zijn handen heen en weer gaan door mijn haren. Veel aan de woorden van net hoef ik niet toe te voegen, want dit is gewoon een van de beste momenten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles.
    Expres, of ik denk dat het expres is, geeft Louis me nog een zacht kneepje. Waarna ik weer een kreun uit mijn mond laat komen. Ik stop onze zoen, en leg mijn voorhoofd tegen dat van Louis aan. 'Hm, Lou... Kunnen we hier niet voor altijd blijven liggen liggen?' Murmel ik zachtjes, want dat zou natuurlijk geweldig zijn, altijd met Louis, in dit warme bed, zijn armen om me heen. Geen betere wens die ik kon hebben. 'Want eigenlijk vind ik het veel te leuk hier om zometeen dit bed te verlaten...' Ik druk een kusje op zijn neus en glimlach lief naar hem.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Louis Tomlinson

    Volgens mij heeft Harry ook door dat ik het expres deed, en kijk hem daarom ook zo onschuldig mogelijk aan, als hij onze zoen stopt en zijn voorhoofd tegen dat van mij legt. 'Als het aan mij ligt, zou het antwoord ja zijn Hazza' antwoord ik zachtjes, want zo slecht klinkt het eigenlijk niet. Waarschijnlijk denken we op moment ook precies hetzelfde. althans het zou me niet verbazen als het zo is. 'Dat ben ik helemaal met je eens, en vind het ook niet leuk, maar denk je niet dat het een beetje vreemd zou zijn om de hele tijd..nou ja spoorloos te zijn?' Met dezelfde lieve glimlach kijk ik hem aan. 'Dit moment is net zo perfect als jij bent.'
    ( Ik ga eventjes eten:Y))


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer