• me bff wist dat ik een jongen leuk vind. nu ineens vinden ze elkaar leuk.. ze zegt de hele tijd sorry maar weet niet wat ik hier mee moet . ze heeft me echt gebroken hier mee(huil)

    Eerlijk zijn tegen haar? Als ze je BFF is zal ze het wel begrijpen en je willen helpen, zo niet is het geen BFF en heeft ze je eigenlijk meer een gunst bewezen; kan je op zoek gaan naar een echte vriendin.


    The odds are néver in our favor.

    Sla haar :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    Sla haar :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het is wel echt heel lullig. Maar liefde valt niet te ontkennen.
    Vertel haar dat je het vervelend vind en als ze echt wat met elkaar krijgen, vraag dan of ze zich kunnen inhouden als jij erbij bent.
    Meer kan ik je niet meegeven.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Wel, wat wil je precies dat ze doet? Tegen die jongen zeggen dat ie jou moet daten?

    Love sucks, get over it. Niet echt een reden om vrienden te dumpen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Bespreek het met haar. Ze kan er waarschijnlijk zelf niets aan doen.
    Ruzie lost niets op.
    Je geraakt er wel uit!
    Het is natuurlijk wel heel vervelend...


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    Je kan het haar moeilijk erg kwalijk nemen, je kiest tenslotte niet op wie je verliefd word. Ik snap dar het kut voelt, maar je vriendschap is belangrijker dan een jongen


    Can't control my second personality

    Het lijkt misschien heel lullig, maar als ze elkaar écht leuk vinden kan je er niks aan doen.
    Zorg in elk geval dat een jongen jullie vriendschap niet verpest!


    El Diablo.

    Die vriendin doet niks dramatischxD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.