• Hoogstwaarschijnlijk is het echt zo, Liam en Daniëlle zijn terug bij elkaar! Hij heeft het bij het optreden in Madison Square Garden bevestigd, door te zeggen "My girlfriend is here!" Hier een paar foto's van het stel in New York:





    (Op de laatste foto kijken ze niet blij omdat Daniëlle blijkbaar is geslagen door een fan. Hier is een link naar de video.)

    Ik vind het echt super dat ze weer samen zijn, ze passen zo goed bij elkaar! En hoe ze op die eerste twee foto's kijken, ze zijn echt gelukkig samen! <3

    Slade schreef:
    I'm so happy about it, ohmygod, I just love them together.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Slade schreef:
    I'm so happy about it, ohmygod, I just love them together.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dat meisje dat Danielle blijkbaar heeft geslagen, heeft zelf een pak slaag nodig


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik denk nog steeds, dat ze gewoon de hele tijd bij elkaar zijn gebleven.

    Fijn voor ze dat ze bij elkaar terug zijn maar ik ben er niet blij om. Toen ze uit elkaar gingen was dat een schok voor mij en dat ze al zo snel weer bij elkaar zijn, vind ik gewoon raar.


    Physics is awesome

    Het is nooit uit geweest tussen Liam en Danielle, het was gewoon puur een publicitetisstunt.
    Het was allemaal gepland en alles is volgens plan verlopen.

    But who cares, they are 'back' together, right?


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Publiciteitsstunt? En wat voor nut heeft dat? Ik snap het niet


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Geldof schreef:
    Publiciteitsstunt? En wat voor nut heeft dat? Ik snap het niet

    Nou One Direction (lees: vooral het management!) wilde dat One Direction wil volop in de bladen en op het nieuws zou zijn.
    Daarom hebben ze Liam en Danielle zogenaamd uit elkaar gehaald, om ze een tijdje later weer bij elkaar te zetten.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Geldof schreef:
    Publiciteitsstunt? En wat voor nut heeft dat? Ik snap het niet


    Volgens mij doen beroemdheden dat wel vaker. ^^


    Take me to wonderland

    xPhaedra schreef:
    (...)
    Nou One Direction (lees: vooral het management!) wilde dat One Direction wil volop in de bladen en op het nieuws zou zijn.
    Daarom hebben ze Liam en Danielle zogenaamd uit elkaar gehaald, om ze een tijdje later weer bij elkaar te zetten.

    Ah oh, op die manier...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    xPhaedra schreef:
    (...)
    Nou One Direction (lees: vooral het management!) wilde dat One Direction wil volop in de bladen en op het nieuws zou zijn.
    Daarom hebben ze Liam en Danielle zogenaamd uit elkaar gehaald, om ze een tijdje later weer bij elkaar te zetten.


    Sorry maar ik vind het nogal vreemd dat Liam en Danielle daar aan mee werken.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Sorry maar ik vind het nogal vreemd dat Liam en Danielle daar aan mee werken.


    Het management heeft heel wat meer over de jongens te zeggen dan we denken, waarschijnlijk.

    Rhinestone schreef:
    (...)

    Het management heeft heel wat meer over de jongens te zeggen dan we denken, waarschijnlijk.

    Dit, absoluut. En bovendien, veel meer Hollywood couples doen het. Denk aan Jemi, was ook fake, gewoon om Camp Rock 2 te promoten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rhinestone schreef:
    (...)

    Het management heeft heel wat meer over de jongens te zeggen dan we denken, waarschijnlijk.


    Ik snap niet waarom dat management zoveel over hen heeft te zeggen en ik zal het waarschijnlijk nooit begrijpen.


    Physics is awesome